Cesària i sonda vesical??aaagghhh

Experiències i pors del moment més desitjat.

martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Cesària i sonda vesical??aaagghhh

EntradaAutor: martina13 » dv. oct. 25, 2013 10:30 pm

ah i les classes prepart si ho arribo a saber no hi vaig.em van ensenyar unes fotos de vagines destrossades x la episio k casi xaic a terra i ara vaig mes cagada k abans de saber-ne res.

i si k as de tenir clar k vols evidentmenr tens uns drets i el pla de part pero personalment crec k dia part es vital k confiis en les decisions del teu gine pq cada part pot acabar de mil maneres dferenrs i no tenir re a veure amb el k una s'imagina.
intenta preocuprte el minim q si encara et keda x parir ho passaras fatal, tho dic pq a i mha passat, no es pot controlar tot.

animsssss k tot nira de perles!!¡

pero ja dic es una opinio personal.jo tenia molta por a la episio q les meves opcions son o cessarea o part am 90% probabilitat episio ( la baby pesa molt ja). pero ki em diu k al final tinc un part sense complicacions!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » ds. oct. 26, 2013 6:57 am

Noia not'ho prenguis tan malament, no era la meva intenció i em sap greu. Només volia animar-te i q no ho veiessis tot tan negre. Tots ens sabem lo nostre lògicament!!! Només volia dir-te q si penses q ha d'anar malament com l'altra operació, potser llavors sí que hi a acaba anant....només això, q miressis de veure-ho en positiu. En cap cas volia ofendre't!!! Que vagi molt bé el q queda d'embaràs maca!
arlet78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: dt. gen. 08, 2013 8:37 am

EntradaAutor: arlet78 » ds. oct. 26, 2013 9:57 pm

hola!!
estigues completament tranquil.la ni quan et posen ni quan et treuen la sonda fa mal, tu dic jo q vaig estar una semana amb sonda degut a un problema amb l epidural, en un dia me la van posar i treure tres cops i cap problema!!
fa molt més mal els punts, les clivelles , les contraccions etc..
et recomano q pels moments q el teu marit hagi de marxar de l hospital li diguis a alguna amiga o familiar q et vingui a ajudar. És una de les coses q més em va xocar després del part lo malament q em trobava, en un dia no em vaig poder aixecar pq em marejava molt i després amb els punts (part amb forceps) era un suplici moure's m'havien de donar el nen per donar-l'hi el pit. No el vai poguer a agfar amb normalitat fins q vam arribar a casa!
martina13
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » ds. nov. 16, 2013 1:06 pm

HOLA!!!
a mi finalment em van fer cessarea i posar la sonda re pq tens la intradural i treure-la...home molesta però és 1 segon q triguen i es suportable, a més tens ja al teu fill i poca cosa t'importa més.
jo he quedat encantada de la cessaria va ser rapid, indolor i si que els punts el 2on dia pensaba que em moria però va ser pq vaig tenir uns atacs de tos que pensaba que m'arrancava els punts ejjeje però despres ja esta
Dayla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 136
Membre des de: dl. maig 03, 2010 2:57 pm

EntradaAutor: Dayla » dl. des. 16, 2013 3:03 pm

Perdona, a quin hospital?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat