FUTURAS MAMAS EN QUIRON?
Re: FUTURAS MAMAS EN QUIRON?
Hola Quironeres! fa 19 dies vaig tenir la meva segona filla a la Quiron! Si voleu llegir la crònica, està en el mateix post de la seva germana, a Socpetitons 2010.
Us donaran de tot: compreses post part, calcetes, bolquers, tovalloletes, gases pel melic, alcohol pel melic, empapadors. De tot i més! Això sí, fa tres anys, eren Dodot els bolquers...i aquest any no! jajaja Les retallades....
Us donaran de tot: compreses post part, calcetes, bolquers, tovalloletes, gases pel melic, alcohol pel melic, empapadors. De tot i més! Això sí, fa tres anys, eren Dodot els bolquers...i aquest any no! jajaja Les retallades....
- superpeach
- :: granota

- Entrades: 205
- Membre des de: dv. gen. 11, 2013 9:50 am
musica que bonica la crònica, moltes felicitats guapa! i moltes gràcies per la info :) Ara que s'apropa el moment llegir cròniques és una barreja de por i emoció jeje
superpeach ha escrit:Ara que s'apropa el moment llegir cròniques és una barreja de por i emoció jeje
Com t'entenc.......
Ja veuràs com tot anirà bé!
Hola!
Segurament m'avançaran el part i estic super nerviosa! Em faran cesarea! :S
El tema del parking? Com ho heu fet? Xq el parking de la quiron es carissim!!
I les que us han fet cesarea, com va? El bebe està amb la mare fins que pugen a l'habitacio?
Segurament m'avançaran el part i estic super nerviosa! Em faran cesarea! :S
El tema del parking? Com ho heu fet? Xq el parking de la quiron es carissim!!
I les que us han fet cesarea, com va? El bebe està amb la mare fins que pugen a l'habitacio?
Doncs tema pàrquing, nosaltres l'hi vam deixar el primer dia, i l'endemà se'l van endur els meus pares. Tema cesària no et puc ajudar.
Anirà molt bé!
Anirà molt bé!
Pel que fa al tema parking, molta gent aparca al parking de fora que es mes barat. Sinó al vespre aprop de la gasolinera hi ha lloc per aparcar.
Nosaltres vam tenir sort perquè la nostra filla va néixer a l'agost i vam poder aparcar fora tranquil.lament.
Nosaltres vam tenir sort perquè la nostra filla va néixer a l'agost i vam poder aparcar fora tranquil.lament.
Hola!!
Nosaltres sempre que hem anat a la Quirón hem aparcat al pk de davant,es un mica més baratet i les baixades no són com les del pk de la Quirón!!
El dia del part a veure com ho fem!!
Nosaltres sempre que hem anat a la Quirón hem aparcat al pk de davant,es un mica més baratet i les baixades no són com les del pk de la Quirón!!
El dia del part a veure com ho fem!!
Nosaltres el dia del part vam aparcar al del costat jusr arrivar, pero meu marit va canviar-lo al vespre-nit. A la rodona o a la gasolinera hi ha forces llocs.
Gràcies a totes x ctn! :) quan dieu el del costat, us referiu a l' altre clinica?
Noies ninguca tingut cesaria a la quiron? M'agradaria saber si quan neix la peque, la deixen amb mi i pugem a l'habitacio juntes, o la pugen a ella mb l pare?
Noies ninguca tingut cesaria a la quiron? M'agradaria saber si quan neix la peque, la deixen amb mi i pugem a l'habitacio juntes, o la pugen a ella mb l pare?
- tristantao
- :: gosset

- Entrades: 438
- Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am
Hola 07mayo10!
La.meva segona filla va nèixer per cesària a la Quiron el passat mes de novembre. La petita quan neix te la posen a sobre i després l' agafen per vestir-la, després d'això te la posen uns minutets més a sobre i se la porten al pare. Tú et quedaràs a quirofan perquè han d' acabar i després aniràs durant uns 45 minuts a reanimació, no estaràs amb la nena ni amb el pare. És cert que passa ràpid i quasi ni te n'adones!! A més a més, en el meu cas tothom al quiròfan em va fer sentir bé i a gust dintre dels nervis que tenia.
Ja veuràs que tot anirà bE!!
Ah!! I el parquing és més barat el del hospital, Virgili crec que és, que hi ha al costat.
La.meva segona filla va nèixer per cesària a la Quiron el passat mes de novembre. La petita quan neix te la posen a sobre i després l' agafen per vestir-la, després d'això te la posen uns minutets més a sobre i se la porten al pare. Tú et quedaràs a quirofan perquè han d' acabar i després aniràs durant uns 45 minuts a reanimació, no estaràs amb la nena ni amb el pare. És cert que passa ràpid i quasi ni te n'adones!! A més a més, en el meu cas tothom al quiròfan em va fer sentir bé i a gust dintre dels nervis que tenia.
Ah!! I el parquing és més barat el del hospital, Virgili crec que és, que hi ha al costat.
tristantao ha escrit:Hola 07mayo10!
Gràcies Tristantao!
Quan la pugen a l habitació, puja l nena amb la mare? Xq despres de reanimació, em pugen a mi sola? van deixar entrar al pare a la cesaria?
Gracies!
- tristantao

La nena i el pare pugen a l' habitació; normalment la nena és queda al niu de la planta una estoneta i te la porten a l'habitació quan tu hi siguis. I no, el pare no entra a la cesària, jo ho vaig intentar i no el van deixar entrar al quiròfan.
No m'agrada que la nena pugi sense la mare a l'habitació... i quanta estona pasa fins ue et pugen?
Jo vaig tenir la nena per cessarea fa 3 anys i al pare no el van deixar entrar a quirofan. La nena me la van posar al pit de seguida però com em vaig marejar se la van emportar. Li van ensenyar al meu home i la van posar al niu soleta. Jo vaig estar una hora a reanimació, sola, i quan jo vaig pujar van portar a la nena. Jo em vaig sentir molt sola i no entenc perquè no li podien haver donat al seu pare per fer el pell a pell mentre jo estava a reanimació.
- tristantao

En reanimació estàs 45 minuts aprox.
- tristantao

Perdona, he enviat abans d'hora!!
Doncs això, la mare es queda al voltant de 45 minuts a reanimació, la nena està amb el pare i els dos pugen planta, allà la nena es queda al niu i la porten a l' habitació quan arriba la mare.
Jo també crec que seria millor que pares i nena estguessin junts, el part vaginal que vaig tenir a la quirón fa 3 anys així va ser, però a la cesària el protocol és molt més fred.
Doncs això, la mare es queda al voltant de 45 minuts a reanimació, la nena està amb el pare i els dos pugen planta, allà la nena es queda al niu i la porten a l' habitació quan arriba la mare.
Jo també crec que seria millor que pares i nena estguessin junts, el part vaginal que vaig tenir a la quirón fa 3 anys així va ser, però a la cesària el protocol és molt més fred.
A mi aquest protocol no em va agradar gens, la pobre criatureta allà sola després d'haver d'estat 9 mesos a la panxa de la mama...Per mi en aquest aspecte un 0
, espero que començin a actualitzar aquests protocols tan poc humanitzats.
Hola noies!
No havia vist q hi havia aquest espai de mamis de Quirón! Enhorabona a totes!!!
Jo tinc data de part a finals d'agost i m'agradaria anar mirant cosetes ara q tinc més temps!
Potser ja ho heu parlat en algun moment del fil de la conversa però m'agradaria saber si coneixeu que és el que hem de portar a la bossa de la mare el dia del part (desconec si allà et donen bata, camisó...)
I si sabeu tb el que cal portar a la bossa del bebé.
Moltes gràcies noies!!!!
No havia vist q hi havia aquest espai de mamis de Quirón! Enhorabona a totes!!!
Jo tinc data de part a finals d'agost i m'agradaria anar mirant cosetes ara q tinc més temps!
Potser ja ho heu parlat en algun moment del fil de la conversa però m'agradaria saber si coneixeu que és el que hem de portar a la bossa de la mare el dia del part (desconec si allà et donen bata, camisó...)
I si sabeu tb el que cal portar a la bossa del bebé.
Moltes gràcies noies!!!!
BessonadaPacte de panxulina: Sephora, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!
, Gemma 
Llina
, Lacuca i Isa31!!- superpeach

ISA31 jo li vaig preguntar al ginecòleg i em va donar un paper que posa que hem de dur:
Per al nadó
Roba
Per la mare
Roba
No acaba de ser molt especifica, tot i la llista jo tenia dubtes.... quants bodys? Jo surto de comptes el 31 de juliol, maniga llarga, tirants o que? jejeje Al llevadones ens van dir que el primer dia i potser el segon màniga llarga la resta body curtet. Però tot i així crec que lo normal és que estiguem indecisses jejeje A veure les que tenen més experiència que diuen :P
La musica una mica més a dalt va dir això:
"Us donaran de tot: compreses post part, calcetes, bolquers, tovalloletes, gases pel melic, alcohol pel melic, empapadors. De tot i més! Això sí, fa tres anys, eren Dodot els bolquers...i aquest any no! jajaja Les retallades...."
Per al nadó
Roba
- Conjunt exterior:jersei amb pantaló o pijama sencer
Samarretes amb calcetes o bodys
1 gorro
2 embolcalls o tovalloles
- Colònia
Llet hidratant
Sabó i pinta
Per la mare
Roba
- 4 camises de dormir
Bata
Sabatilles
Calcetes de paper
Sostenidors de Lactància
Protectors mamaris
Necesser complet
No acaba de ser molt especifica, tot i la llista jo tenia dubtes.... quants bodys? Jo surto de comptes el 31 de juliol, maniga llarga, tirants o que? jejeje Al llevadones ens van dir que el primer dia i potser el segon màniga llarga la resta body curtet. Però tot i així crec que lo normal és que estiguem indecisses jejeje A veure les que tenen més experiència que diuen :P
La musica una mica més a dalt va dir això:
"Us donaran de tot: compreses post part, calcetes, bolquers, tovalloletes, gases pel melic, alcohol pel melic, empapadors. De tot i més! Això sí, fa tres anys, eren Dodot els bolquers...i aquest any no! jajaja Les retallades...."
- superpeach

Ah! també hi ha una nota que diu:
"Tot això d'acord amb l'estació de l'any a la qual ens trobem. La roba NO haura d'estar etiquetada i s'haurà rentat prèviament amb sabó neutre"
"Tot això d'acord amb l'estació de l'any a la qual ens trobem. La roba NO haura d'estar etiquetada i s'haurà rentat prèviament amb sabó neutre"
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |