Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

nusi_nusi
:: dinosaure
Entrades: 6157
Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
Ubicació: Vallès Oriental
Contacta:

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. abr. 23, 2010 10:35 am

Gràcies cuqueta!
ara una pregunta més, llavors el tema de les compreses i protectors del pit...per tu? també te les posen ells o els hem de portar?
es que no em queda clar...però com qeu fan tant bulto....ja no sé que fer---si endur-me-les o no ?
perdona tanta pregunta!
taxiwoman
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

EntradaAutor: taxiwoman » dv. abr. 23, 2010 11:30 pm

nusi_nusi ha escrit:Bones,
ara m'ha sortit un dubte, el tema del neceser amb cremetes i bolquers pel peque, us n'heu endut?
o no al final?
es q tinc dubtes, de si ens en donaràn de bolquers al final allà. .... a la llista no veig que en demanin però em fa por no endurme'n....i que m'en faci falta.....

gràcies!

Hola jo vaig parir a Teknon fa 3 mesos,tot molt bé. :ok:
Tema bolquers com ja t'ha dit la cuqueta no cal que en portis ,el bresol a hon porten el bebe te una cistelleta a sote i sempre te l'omplen de bolquers cada dia,tovalloletes i de empapadors i fins i tot el primer dia a mi en van posar un petit necceser de la Johnson a on venia un sabonet,una cremeta i una llet hidratant,un detallet molt xulo.
Lo que si te recomano que portis es una cremeta per els cambis de bolquers que li feu vosaltres,elles et diuen que res de cremes pero tenen la pell tan fineta que per mi sempre va bé hidratar.

Tema camisons,jo vaig portar 5 camisons i com que va ser cesaria(5 dies d'ingres) els vaig fer servir tots,jo es que soc una mica presumida : lasito : ,je,je,je i m'agradaba que cada dia els metges i les infermeres em veiesin cambiada de roba.Ademes es que al Gener,hages sigut una mica rotllo que s'hagesin d'emportar els camisons a rentar,per que costa de secar.
Tema compreses,te les donen allá i son fantastiques de groses,jo encara en tinc alguna d'un paquet a mitges que em vaig portar d'alla i van molt bé.Ah,I també els primers dies et donen unes calcetes d'aquestes de paper que van molt bé per que el primer dia et posen tres compreses per lo que es pert i es clar amb calcetes normals es dificil colocar 3 compreses. :r)
Tema discos de lactancia,no t'en donen,portal's tu de casa.
Tema camisetes o bodys ,jo vaig portar les dues coses i les noies de la nurseri no van tocar ni una camiseta,sempre el van portar cambiat amb bodys,així que vaig llençar els diners ja que jo a casa tampoc li vaig posar,son mes practics els bodys.
Tema lavativa,res de res.

No sé que mes dir-vos,si teniu algun dubte pregunteu,que com ja us he dit jo tan sols fa 3 mesets que vaig parir allá.
Molta sor i que tingeu una horeta curta. :-()-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » ds. abr. 24, 2010 6:04 pm

Taxiwoman,
primer que res enhorabona!
ostres moltes gràcies per la informació!
moltes gràcies!
avui he anat a comprar més compreses al prenatal...... per tant ja ho tinc cobert per quan torni a casa, i els discs de lactancia també n'he comprat, i calces de paper me les pensava endur, i alguna meva que he comprat ho faré....
Ostres 3 compreses el primer dia quin ensurt!

Gràcies per aclarir-nos aquestes informacions!
Txell09
:: pantera
Entrades: 899
Membre des de: dv. jul. 24, 2009 6:39 pm

EntradaAutor: Txell09 » dl. abr. 26, 2010 6:56 pm

nusi_nusi a la llista de la canastilla posa que tot el tema de cosmètica i demés pel peque ho posa la Teknon.

Per si de cas, el que si que he possat a la bossa son compreses per mi.

Una altra question... per la primera muda, tant nostre com del peque, s'ha de portar per separat? és a dir, quan vas a la sala de parts el pare ha de portar una bossa on hi hagi la camisola i el que necessitem nosaltres + tota la primera muda del nadó??? ?-)

cuqueta al final, per si de cas, ja tinc posades a la bossa les 4 camisoles, millor que sobrin :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
taxiwoman
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

EntradaAutor: taxiwoman » dl. abr. 26, 2010 10:30 pm

Txell09 ha escrit:Per si de cas, el que si que he possat a la bossa son compreses per mi.
Una altra question... per la primera muda, tant nostre com del peque, s'ha de portar per separat? és a dir, quan vas a la sala de parts el pare ha de portar una bossa on hi hagi la camisola i el que necessitem nosaltres + tota la primera muda del nadó??? ?-)

Tema compreses, fas bé en portar,pero ja veuràs que les que et possaran allà son mes adecuades ja que son tamany gegant,je,je,je. :r)

Us explico una miqueta:Quan arribeu a la sala de parts us acompanyaran a un mini-vestuari i us donaran una consigna petita a on podreu deixar la vostra roba,sabates i el bolso.Tu t'hauras de despullar i posar la bateta,gorro i peucs i la teva parella no cal que es despulli a sobre de la seba roba es posa la bata,gorro i peucs,a les hores et duran a una de les sales de dilataciò i allà ja us possaran monitors,l'aparell de la presiò,us prenen la febre i s'omplen papers amb els vostres antecedenst de malalties,alergies,medicacions que preneu si es el cas,ah,i si us enrecordeu porteu l'ultima analitica (a mi el meu gine no m'ho va dir i era necesari per el tema de les probes de coagulaciò),faran el primer tacte a veure com va la dilataciò i ja a esperar....

La primera muda del bebe te la demanaran quan arribis a la sala de parts,aixi que millor que la portis separada en una boseta i per tu no cal que portis res,fins que no et pugin a la teva habitació no et podrás cambiar, aniras amb la bateta tant xula de quirofanos blava que et donaran i unes calcetes d'aquestes tan bufones de reixeta,je,je,je. :r)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Txell09

EntradaAutor: Txell09 » dt. abr. 27, 2010 9:40 am

moltes gràcies taxiwoman per la info :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dt. abr. 27, 2010 2:25 pm

Gràcies Txell09, sisi el tema del peque ho he vist, no em quedava clar si les meves compreses també les posaven, de tota manera també he posat un paquet a la meva bossa, són del prenatal i força grans jejejeje

Jo només separaré la primera muda del peque a l'hospital, ara la resta la portarem en una bossa unica al maleter del cotxe, amb el cuco....

Taxiwoman, gràcies per la informació, sisi també he posat un paquet de compreses a la bossa per si les mosques, pq també són grans jejejeje
Els anàlisis ja els tinc apunt per endur-me'ls a sobre quan baixem jejejeje

Gràcies per la informació a totes dues!
Txell09

EntradaAutor: Txell09 » dv. abr. 30, 2010 7:19 am

Bon dia noietes!!!

un altre dubte... quan s'ha d'avisar perquè li facin els forats a les orelles de la peque per poder-li posar les arrecades? Ma mare ha estat guardant les arrecades de quan jo vaig nèixer i ens fa molta il·lusió posar-li les meves arrecades de bebe a la nostra filla.

El que passa és que enlloc de ser amb tanca de rosca és amb l'altre sistema... em posaran algun problema? sabeu quan costa fer els forats?
Imatge
ImatgeImatgeImatge
Txell09

EntradaAutor: Txell09 » dv. abr. 30, 2010 7:33 am

una altra coseta, conec gent que quan té un dubte i/o urgència truca a la seva comadrona però a mi a la teknon no m'han dit pas qui és la comadrona ni m'han donat cap telèfon pel que si per exemple, trenco aigües o començo a tenir contraccions o simplement vull quedar-me més tranquila per si veig alguna cosa fora de lo normal he de baixar pitant a Barcelona, directament a urgències i potser hi ha algun telèfon on pugui trucar i estalviar-me el viatge.

Vosaltres com ho feu?
Imatge
ImatgeImatgeImatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dv. abr. 30, 2010 11:26 am

Txell09 t'envio per privat el telèfon que em van donar a mi, de la tecnon per posar-te en contacte amb una llevadora
:ok:
Txell09

EntradaAutor: Txell09 » dv. abr. 30, 2010 11:35 am

gràcies guapa, ja t'he contestat el privi :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. maig 12, 2010 12:33 pm

nusi_nusi ha escrit:Taxiwoman,
primer que res enhorabona!
ostres moltes gràcies per la informació!
moltes gràcies!
avui he anat a comprar més compreses al prenatal...... per tant ja ho tinc cobert per quan torni a casa, i els discs de lactancia també n'he comprat, i calces de paper me les pensava endur, i alguna meva que he comprat ho faré....
Ostres 3 compreses el primer dia quin ensurt!

Gràcies per aclarir-nos aquestes informacions!

Ostres taxiwoman 3 compreses a la vegada?? jo sempre només me'n posava una cada vegada i cap problema. Les calcetes que em van donar eren tipus reixeta, ara les donen de paper?
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. maig 12, 2010 12:37 pm

taxiwoman ha escrit:
Txell09 ha escrit:Per si de cas, el que si que he possat a la bossa son compreses per mi.

Tema compreses, fas bé en portar,pero ja veuràs que les que et possaran allà son mes adecuades ja que son tamany gegant,je,je,je. :r)

Us explico una miqueta:Quan arribeu a la sala de parts us acompanyaran a un mini-vestuari i us donaran una consigna petita a on podreu deixar la vostra roba,sabates i el bolso.Tu t'hauras de despullar i posar la bateta,gorro i peucs i la teva parella no cal que es despulli a sobre de la seba roba es posa la bata,gorro i peucs,a les hores et duran a una de les sales de dilataciò i allà ja us possaran monitors,l'aparell de la presiò,us prenen la febre i s'omplen papers amb els vostres antecedenst de malalties,alergies,medicacions que preneu si es el cas,ah,i si us enrecordeu porteu l'ultima analitica (a mi el meu gine no m'ho va dir i era necesari per el tema de les probes de coagulaciò),faran el primer tacte a veure com va la dilataciò i ja a esperar....

La primera muda del bebe te la demanaran quan arribis a la sala de parts,aixi que millor que la portis separada en una boseta i per tu no cal que portis res,fins que no et pugin a la teva habitació no et podrás cambiar, aniras amb la bateta tant xula de quirofanos blava que et donaran i unes calcetes d'aquestes tan bufones de reixeta,je,je,je. :r)

Quan jo vaig parir no hi havia aquest mini-vestuari pero trobo que deu anar molt bé, jo em vaig despullar directament a l'habitació on vaig dilatar. Les coses a la taquilla les va deixar el meu home sol, la bossa amb la canastreta la vam entrar dins del quiròfan (TOTA) i la llevadora em va preguntar quina era la primera muda per posar-la a sota de la làmpara que tenen per escalfar els nadons quan neixen, així quan li van posar la robeta estava calentona :love: :love:
Imatge
Imatge
Imatge
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. maig 12, 2010 12:42 pm

Txell09 ha escrit:una altra coseta, conec gent que quan té un dubte i/o urgència truca a la seva comadrona però a mi a la teknon no m'han dit pas qui és la comadrona ni m'han donat cap telèfon pel que si per exemple, trenco aigües o començo a tenir contraccions o simplement vull quedar-me més tranquila per si veig alguna cosa fora de lo normal he de baixar pitant a Barcelona, directament a urgències i potser hi ha algun telèfon on pugui trucar i estalviar-me el viatge.

Vosaltres com ho feu?

No sé quin equip mèdic et porta, a mi em portava l'equip del Dr Flores i quan vam començar a fer corretges em va anotar el telèfon de la llevadora al full del part (el que hi han totes les dades de seguiment del part), quan vaig trencar aigües vaig trucar al teléfon i vaig demanar per la llevadora de guàrdia del Dr Flores i tot perfecte, nosaltres vivim a una hora i mitja de BCN i el meu gine sempre em deia que si trencava aigües tirés cap a BCN sense pensar-m'ho, la llevadora em va preguntar si tenia contraccions i si les aigües eren clares, com que no tenia contraccions i les aigües eren clares i no feien mala olor em va dir que encara no hi anés però naltres vam fer cas al gine i vam anar-hi igualment, SORT perquè a l'arribar a la Teknon ja estava de 4 cm, les contraccions em van començar als 5 minuts de pujar al cotxe i vaig tenir el nen 3 hores després d'arribar a l'hospital!!! tot aquest rollo per dir-te que facis cas del que et recomani el gine per més telèfon que tinguis de la llevadora :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
Txell09

EntradaAutor: Txell09 » dj. maig 13, 2010 6:17 pm

cuqueta a mi em porta l'equip del Dr. Bachs i ja em van donar el telèfon en la última visita. Em van dir que qualsevol dubte truqués i demanés per la sala de parts sense problema :ok:

quan a la canastreta, en principi, nosaltres el que farem es portar en una bossa petita la primera muda de la Noa i les arrecades per quan li facin els forats per les arrecades i a banda, la canastreta amb tota la resta. Després una altra bossa amb la meva roba i una altra amb la del meu marit.

El meu marit pobre anirà una mica carregat :-:)
Imatge
ImatgeImatgeImatge
cuqueta
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dt. maig 25, 2010 10:34 am

Txell09 ha escrit:cuqueta a mi em porta l'equip del Dr. Bachs i ja em van donar el telèfon en la última visita. Em van dir que qualsevol dubte truqués i demanés per la sala de parts sense problema :ok:

:ok: :ok:
Imatge
Imatge
Imatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dc. maig 26, 2010 2:44 pm

Hola, la Txell ja ha sigut mami pel post de maig veig...
jo vaig amb l'equip del Dr. Tusquets i també ja portem 2 setmanes fent corretges i també m'ha donat el telèfon de la llevadora per si trenco aigues, i també vivim a 1h fora de bcn i penso que si trenco aigües baixo pitant...no me la vull jugar ni anar patint!
tot i q ens ha dit que s'arribarà segurament a les 40-41....pq està dilatat de 1cm...però el coll sencer.....

ja m'ho veig a sobre i penso jorrrrr que han passat ja 38 setmanes! sort de llegir les vostres impresions!
ttmp
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 12:05 pm

EntradaAutor: ttmp » dc. maig 26, 2010 9:57 pm

hola noies jo si tot va be tambe parire a la teknon i m-hagradaria que em possesiu mes cotis de la clinica.
Com son les habitacions, et donen a escollir menu i al marit, hi ha cama d-acompanyant o es sofa, en fin cotis d-aquest tipus....
moltes gracies a totes.
Imatge
nusi_nusi
Contacta:

EntradaAutor: nusi_nusi » dj. maig 27, 2010 11:56 am

Hola ttmp, no et puc ajudar massa encara, jo l'haig de tenir en màxim 11-12 dies jejejeje, pe`ro per la pàgina Web hi ha fotos de les habitacions igual et serveixen de guia!
a veure si alguna altra noia de les que hi ha anat ens pot ajudar! :ok: :ok: :ok:
ttmp
Entrades: 239
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 12:05 pm

EntradaAutor: ttmp » dv. maig 28, 2010 8:39 am

Molta sort maca que ja queda poquet poquet deus tenir ganes ehh!!
Ja he mirat la web pero les habitacions no especifica si son les de maternitat o son les generals....imagino q deuen ser iguals....
Bueno a les que ja han parit alli, a les habitacions hi ha un altre llit o es sofa llit, per l'acompanyant vui dir....jejeje
Expliqueu-nos cotis, com son les infermeres? deixen entrar flors? el menjar es bo i encara deixen escollir a tu i a la parella?? hi ha horari de visites estricte?? et donen les coses pel bebe vui dir: bolquers, cremetes, colonia, etc?? pq a la llista q m'ha donat el gine no possa que hagi de portar res de tot això (jo no em visito a la Teknon directamente sino a un altre puesto que atenen el parts a la Teknon)
Moltes gràcies a totes i molta sort a les que esteu esperan que arribi l'hora!!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::