Part a la Delfos - Institut guilera
- migibotxan
- :: cèrvol

- Entrades: 581
- Membre des de: dl. abr. 22, 2013 12:53 pm
Re: Part a la Delfos - Institut guilera
Molta gent parla marevelles d'aquest home. Jo amb la Dra Peon estic encantada pq es molt dolça i agradable. Dimecres hi vaig i li preguntaré com va tot pq no en tinc ni idea.
TXELL 17/10/13
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Ara comença l'aventura de ser pares primerencs
Es que es una meravella!!! Jo m'estic plantejant que quan estigui embarassada portar embaràs i part amb ell! I aixo q la clinica es molt antiga!!! Pero confiar amb les mans que et porten és molt important!
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
hola guapes!!
A mi em porta el doctor Capdevila, la veritat es que estic molt contenta, si la peke no surt la setmana que bé m'induiran el part, així que ja faré una petita crònica

A mi em porta el doctor Capdevila, la veritat es que estic molt contenta, si la peke no surt la setmana que bé m'induiran el part, així que ja faré una petita crònica

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |