Se us va complir la DPP amb el primer fill? Abans? després?
Re: Se us va complir la DPP amb el primer fill? Abans? després?
En Pau es va avançar 4 dies a la dpp, havia de ser el 25 i va ser el 21 de maig!
Doncs l'Arnau va néixer gairebé un mes abans. La meva DPP era el 28 d'abril i jo trencava aigües el 28 de març i ell neixia el 30 de març! Estava de 35 setmanes i 6 dies!
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
El Marc va neixer 3 dies abans de la DPP, sortia de comptes el 23 d'octubre i va neixer el 20.
Durant l'ultim mes vaig fer repos relatiu perque venia una mica petitet, el dia que el meu home em va fer caminar i caminar despres de dinar (segons ell per pair el dinar) em vaig posar de part
Durant l'ultim mes vaig fer repos relatiu perque venia una mica petitet, el dia que el meu home em va fer caminar i caminar despres de dinar (segons ell per pair el dinar) em vaig posar de part

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Na Marta es va adelantar 5 díes, va néixer amb 39s+2d. Encara que jo vaig començar amb les contraccions 2 díes abans de néixer ella.
Noies, he estat llegint i gairebé totes els hem tingut abans d'hora no?
En el nostre cas el Gabi es va adelantar 2 setmanes (just a la 38) havia de nèixer el 26 de gener i va nèixer el 12. I en el cas de la Laura es va adelantar 10 setmanes (just a la 30) ara que això ja és una altra història.
Espero que a totes les que esteu esperant us vagi molt bé.
En el nostre cas el Gabi es va adelantar 2 setmanes (just a la 38) havia de nèixer el 26 de gener i va nèixer el 12. I en el cas de la Laura es va adelantar 10 setmanes (just a la 30) ara que això ja és una altra història.
Espero que a totes les que esteu esperant us vagi molt bé.

viewtopic.php?f=35&t=4959

viewtopic.php?f=50&t=13087
Traer un niño al mundo es una decisión extraordinaria. Es decidir tener por siempre el corazón fuera del cuerpo.
Al revés de com jo imaginava, que pensava que s'avançaria....la meva nena va decidir néixer quan la mami estava
de 40+6
de 40+6- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
Hola, en el meu cas es va endarrerir, i va nèixer a la setmana 41+3, per tant em pensava que naixeria abans de temps i ja veieu que no jejejeje
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
jo estava de 40+3, jo com la musica i la nusi em pensava que s'avançaria pero no jajajaj
- Lisa_Cat
- :: peixet

- Entrades: 286
- Membre des de: dj. maig 20, 2010 6:04 pm
- Ubicació: Vallès Occidental
Hola! jo vaig complir el dia 24 de juliol i encara espero...
sincerament, m'hagués agradat que nasqués el 22, q era el meu cumple, però no va ser ;)
he llegit en alguns posts que vau tenir fissures a la bossa, com ho vau notar? a mi ja no em fan ecos, només tactes, poden saber que va tot bé només així?
gràcies!
sincerament, m'hagués agradat que nasqués el 22, q era el meu cumple, però no va ser ;)
he llegit en alguns posts que vau tenir fissures a la bossa, com ho vau notar? a mi ja no em fan ecos, només tactes, poden saber que va tot bé només així?
gràcies!
Doncs a mi encara em queden unes 3 setmanetes però espero que sorti una miqueta abans, que ve grandeta.
- princesa_ballarina
- :: pantera

- Entrades: 858
- Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm
Pujo post!:)
Estic de 37+2 i tinc unes ganes de saber quan naixerà!... Necessito estadístiques per animar-me en aquest últim mes tant pesadet!
Estic de 37+2 i tinc unes ganes de saber quan naixerà!... Necessito estadístiques per animar-me en aquest últim mes tant pesadet!
la meva es va atrassar, la DPP era pel 25/12 i va neixer el 02/01 per inducció ja que estaba ja de 41+6
Jo vaig parir quan estava de 38+2, només se'm va endarrerir dos dies (això al primer part)
Al segon, em vaig passar i em van induïr el part el dia que feia 42 setmanes
Al segon, em vaig passar i em van induïr el part el dia que feia 42 setmanes
La DPP de la Clara era el 8 de juny però va decidir sortir el 2 a les 39+1! Tothom em deia que si seria de maig, però jo tenia clar que a la DPP no arribava però seria de juny... i vaig encertar! 

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Doncs la meva DPP era el 2 d'abril i el Pol va nèixer el 30 de març, és a dir 3 dies abans del previst. I això que jo era de les que pensava que m'estaria fins la 42 perque no vaig tenir cap contracció ni símptoma de res. Vaig trencar aigües i em va venir tot de cop!
a mi també se'm va retrassar, em van induir el part quan estava de 41+5 pq no s'encaixava
Hola!!!
Doncs el Pau havia de néixer el 20/11 però va decidir avançar-se i va néixer el dia 4 /11, estava de 37+5. Vaig trencar aigües a quarts de 7 del matí i vanéixer a les 15:52.
Doncs el Pau havia de néixer el 20/11 però va decidir avançar-se i va néixer el dia 4 /11, estava de 37+5. Vaig trencar aigües a quarts de 7 del matí i vanéixer a les 15:52.
- petitaformigueta
- :: peixet

- Entrades: 281
- Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am
L'Andreu es va avançar 10 dies de la DDP, havia de ser el 12/10 i va nèixer
el 30/09, a la setmana 38.
el 30/09, a la setmana 38.
El Roger es va retrassar, tenia la DPP el 09/04 i va néixer el 14 (me'l van induir), o sigui 40+5
Que et sigui curta l'espera!!
Que et sigui curta l'espera!!
La meva DPP era 23/04 i aquella nit vaig començar amb les primeres contraccions però al matí van parar i el part no va avançar fins a la tarda-vespre del 24/04 i com q el meu fill va néixer a les 12:05h de la nit ja era el dia 25/04.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |