Cesària i LM
Re: Cesària i LM
jo he tingut dos cesàrees. Quan me'ls van treure me'ls van ensenyar i punto !!! bany i amb el pare !! quan jo vaig arribar a l'habitació, més tard que ells en els dos casos, me'ls vaig posar al pit i cap problema !!! els dos es van aferrar molt bé !!!
Hola bonica, moltes felicitats per aquest embaras i dir.te q estiguis ben tranquila. Ja sé q cada persona ês diferent però et vull comentar q jo no me.n vaig sentir gens de la punxada d.epidural, a més, li vaig demanar a la llevadora q m.abracés a l.alçada dels hombros pel davant, per estar segura que no em mogués i.donar.me seguretat. I voilà! Ja m.havien posat l.agulla. Molts ànims! Segur q tot anira molt bé, a més encara se.t pot girar i venir de caps.
Tatti ha escrit:Hola bonica, moltes felicitats per aquest embaras i dir.te q estiguis ben tranquila. Ja sé q cada persona ês diferent però et vull comentar q jo no me.n vaig sentir gens de la punxada d.epidural, a més, li vaig demanar a la llevadora q m.abracés a l.alçada dels hombros pel davant, per estar segura que no em mogués i.donar.me seguretat. I voilà! Ja m.havien posat l.agulla. Molts ànims! Segur q tot anira molt bé, a més encara se.t pot girar i venir de caps.
Moltes gràcies per la experiència!ajuda veure com altres han passat pel mateix que tu i tot anat bé i no ha sigut per tan!es la por a lo deconegut!!
Ja passaré per aqui i us conto perque en principi si no emposo de part abans,me fan la cesària el 29 d'octubre!!aiiiiiaiaiaiaiaiaiai!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |