El part a casa, un luxe?

Experiències i pors del moment més desitjat.

sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

Re: El part a casa, un luxe?

EntradaAutor: sandrajuli » dt. gen. 24, 2012 11:17 pm

Uff Crissie! crec que necessitaves desforgar-te eh!
Opino ben igual que tu, i m'alegro que hi hagi mares amb les coses taaaan clares i tan conscients de tot aquest procès!
Que vagi molt bé el part, que ja no falta gaire... i sobretot: ens l'expliques, que segur que serà molt bonic!!
Imatge
cuqueta
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. gen. 25, 2012 9:53 am

Hola!!

Només entrava per contrastar una dada que heu donat sobre Holanda en concret, sembla que sigui un paradís parir en aquest país però tampoc ho és, tinc una companya de feina que fa poc ha tingut la seva nena allà (esta fent un post-doc) i la veritat es que la Sanitat Pública d'allà és bastant "merdeta" comparant-la amb la d'aquí (tema parts), per tant les mares tampoc poden decidir parir a casa o a l'hospital, han de parir a casa sí o sí a menys que vulguin pagar una facturassa de l'hospital, i tampoc em sembla bé, vull dir que sí que hi ha molts més parts a casa però es perquè no donen opció a les mares, només deriven cap a l'hospital els casos que ells consideren més greus, la meva amiga va estar gairebé 30 hores de part i al final la van derivar a l'hospital per fer-li cessària, va patir molt i què voleu que us digui, prefereixo el meu part medicalitzat de 3 horetes, sense episio, recuperació rapidíssima, test d'apgar de 9-10-10 i lactància materna perfecta, a el seu part a casa amb dolors bestials, punts mil (perquè primer va probar un part vaginal però la nena era molt gran), recuperació lenta i dolorosa i lactància igual de bona que la meva.
Amb això vull dir que "no es oro todo lo que reluce" i que com molt bé dieu, l'elecció hauria de ser lliure i sobretot amb uns criteris previs.
Bon part a totes les que esteu apunt sigui quina sigui la vostra elecció :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dc. gen. 25, 2012 12:31 pm

sandrajuli ha escrit:Uff Crissie! crec que necessitaves desforgar-te eh!
Opino ben igual que tu, i m'alegro que hi hagi mares amb les coses taaaan clares i tan conscients de tot aquest procès!
Que vagi molt bé el part, que ja no falta gaire... i sobretot: ens l'expliques, que segur que serà molt bonic!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) Ostres si Sandrajuli! JAJAJAJAJA!!la veritat és que necessitava treure-ho tot i aquest post em va nara de parles...Me n'he adonat avui rellegint-lo neujor:-) neujor:-)
PErdoneu si el to semblava un pèl massa "apassionat"... xxo.0.o xxo.0.o xxo.0.o

cuqueta ha escrit:Hola!!

Només entrava per contrastar una dada que heu donat sobre Holanda en concret, sembla que sigui un paradís parir en aquest país però tampoc ho és, tinc una companya de feina que fa poc ha tingut la seva nena allà (esta fent un post-doc) i la veritat es que la Sanitat Pública d'allà és bastant "merdeta" comparant-la amb la d'aquí (tema parts), per tant les mares tampoc poden decidir parir a casa o a l'hospital, han de parir a casa sí o sí a menys que vulguin pagar una facturassa de l'hospital, i tampoc em sembla bé, vull dir que sí que hi ha molts més parts a casa però es perquè no donen opció a les mares, només deriven cap a l'hospital els casos que ells consideren més greus, la meva amiga va estar gairebé 30 hores de part i al final la van derivar a l'hospital per fer-li cessària, va patir molt i què voleu que us digui, prefereixo el meu part medicalitzat de 3 horetes, sense episio, recuperació rapidíssima, test d'apgar de 9-10-10 i lactància materna perfecta, a el seu part a casa amb dolors bestials, punts mil (perquè primer va probar un part vaginal però la nena era molt gran), recuperació lenta i dolorosa i lactància igual de bona que la meva.
Amb això vull dir que "no es oro todo lo que reluce" i que com molt bé dieu, l'elecció hauria de ser lliure i sobretot amb uns criteris previs.
Bon part a totes les que esteu apunt sigui quina sigui la vostra elecció :ok:

No, si tens tota la raó del món...vull dir que cada lloc tindrà els seus punts positius i els seus negatius, això està claríssim....però curiosament només se'ns tiren a la "yugular" (no sé com s'escriu, ho sento) a les que volem parir a casa...i és injust....
Està clar que TOTHOM hauria de ser lliure per decidir una cosa com aquesta...
En fi...potser algún dia vancem i tot neujor:-)
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Yaiza202
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dc. gen. 25, 2012 6:01 pm

M'encanta parlar d'aques tema!!!!!!

La veritat esque jo amb el primer embaraç no vaig informarme res, suposo que també tindria que veure que tingues 18anys, no sabia res i es mes no vaig descansar ni a l'hora del part perque pensaba que no es podia dormir durant la dilatacio aixi que estaba feta pols.
Amb el segon em vaig informar moltíssim per intentar el meu ansiat PVDC tant que no vaig barallar que podia tindre cesarea, i vaig acabar amb una cesarea com una casa, amb mal tracte per part del metges, i amb una depressio que ancara avui tinc ganes de plorar i plorar per l'ho que em van fer pasar.
Ojala intentes el PVDC2 pero en part estic cansada de que em diguin que estic boja, que si soc una inconscient, per no parlar dels diners que fan falta!!!!! I he acatat una cesarea programada, pero fent un pla de cesarea per habeure si em respecten algo.
Penso que totes les dones tenim la llibertat d'escollir l'ho que volem sempre que les condicions ho permeteixen, com si vols posarte a parir en mig d'un parc!!!!!!!!!!! Cadascuna creu l'ho que es convenient, i es molt important informarse de tot per poder pendre una decisió.
Sobre els cursos de prepart son una m..............tindrien que informar molt mes, i no basarse en els procesos que ja sabem.
Espero que algun dia canvï tot, en tots els sentis!!!
Londonbaby
:: zebra
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dj. gen. 26, 2012 1:46 pm

Yaiza el dissabte 11febrer durant tot el dia a la seu de DonaLlum s'organitza la1trobada nacional de apoyocesareas.faran xerrades y les noies poden explicar els seus casos,hiha moltes q han aconseguit pvd2c.
Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
CaputxetaVermella
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 3:35 pm

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dc. feb. 01, 2012 5:44 pm

Buscava preus pel part a casa i 2000€ és molt... lamentablement no ens ho podem permetre. Així que aguantaré la dilatació tot el que pugui a casa, faré un pla de part responsable i estant informada i creuaré els dits perquè me'l respectin.

No entenc que la gent no només no s'informi sino que a més discuteixi sobre el tema amb gent que sí està informada apel·lant a que suposadament el metge ja sap el que fa. Sobre tot perquè alguns metges fan el que els va millor a ells. Afortunadament la tendència és a medicalitzar cada cop menys i els nous professionals estan cada cop més concienciats pel tema.

Preguntes i respostes:

http://www.elpartoesnuestro.es/index.ph ... &Itemid=25

I després que cada mare faci el que li sembli més adequat per ella i pel seu fill.
Imatge
Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dc. feb. 01, 2012 6:07 pm

Una nit d'aquelles insomnes, vaig llegir aquest article i el tinc guardat al meus favorits per quan hi hagi panxeta:

¿Qué te regalo para el bebé?

¿Qué te regalo para cuando nazca? Esta es una pregunta muy común que se le hace a una embarazada.

Voy a contar una historia personal: poco después de nacer mi hija en una reunión de La Liga de la Leche conocí a otra madre con la que desde el primer momento noté afinidad.

Hablamos y hablamos de las niñas. Ella me contó el nacimiento de su hija, un parto fisiológico, respetado, precioso, lo contaba con emoción. De pronto me dice “nosotros no podíamos pagarlo, era algo que económicamente no podíamos asumir, pero mis hermanos, como sabían que era lo que quería, se juntaron y me lo regalaron, ellos pagaron la factura”

Yo solo alcancé a decir “ayy que bien”.

Luego llegué a casa y vi la mini cuna, la cuna, la bañera, el cambiador, el pedazo carro último modelo… todo lo que el señor de la tienda de bebés me había contado que era totalmente necesario para recibir a un bebé… y empecé a llorar.

Como me gustaría haber cambiado mi “lista de nacimiento”, que el dinero que la familia y amigos se gastaron en comprar tantas cosas inútiles hubiera ido destinado para darle a mi hija la mejor bienvenida, mi hija nació por cesárea tras una inducción fallida, inducción sin justificación médica, mi hija pasó sus primeras horas de vida sola y eso no hay dinero que lo arregle. Y es que podemos usar un carro de segunda mano, pero no podemos nacer dos veces.

http://blogelpartoesnuestro.com/2011/11 ... a-el-bebe/
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dc. feb. 01, 2012 9:43 pm

Caputxeta, has mirat llevadores que vagin pel seu compte? Jo crec que surt més barat que aquesta xifra que dius...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
CaputxetaVermella
Entrades: 261
Membre des de: dj. gen. 19, 2012 3:35 pm

EntradaAutor: CaputxetaVermella » dj. feb. 02, 2012 5:27 pm

Investigaré una mica més abans de donar- me per vençuda, Ponioleta. Encara estic de molt poquet (només 6 setmanes) i tinc temps encara. Sabeu on puc començar a buscar? Estic mirant per aqui:

http://www.migjorn.net/Enlaces-interesantes.htm

Dilluns tinc la primera cita amb la meva llevadora de la SS. Espero tenir sort i que m'ajudi en aquest sentit si li explico, que no em posi problemes per tenir 35 anys, i que em doni recursos. Ja ho comentaré aqui si hi ha bon feeling i m'atreveixo a comentar- li.

En el meu cas no es tracta entre triar un cotxet nou últim model i pagar 2 mil euros pel part a casa. No consideraria prudent gastar aquesta quantitat ni en una cosa ni en l'altra. És més, de moment no posaré ni habitació. I si he de gastar en algo el naixement és la primera prioritat, però són molts diners.

Llàstima no viure a Holanda, noies.
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. feb. 02, 2012 8:26 pm

Hola noies!

EL Part a casa teu un preu estandaritzat (que jo sàpiga). ELs 2000€ els cobren totes les llevadores, siguin indenpendents o no. O almenys això és el que em va explicar la meva llevadora.

Per cert, mi gozo en un pozo... A la setmana 36 ens hem retirat del part a casa...és una gjigijijfgggggggrrrrrrrrrrr!!! Al final tornem a Sant Joan d Déu... No és per un problema de Salut, no patiu...Però la setmana passada vaig començçar a perdre el tap i a dilatar...el meu marit s'ho va veure tot al damunt i es va començar a angoixar moltissim....estava nerviós, irritable, i molt compungit...Vaig parlar amb ell i li vaig demanar que fos sincer, que no pensés en mi durant un moment i que em digués què és le que faria ell...El pobre, entre dents em va dir que estaria més tranquil a l'hospital, i finalment hi he accedit...No sé...Penso que un part a casa ha de ser una cosa preciosa i traqnuila i crec que si un dels dos no s'hi sent a gust ni segur, no té sentit... potser l'he cagat, però per mi és vital que els dos anem a una. La opció de Sant JOan de Deu amb protcol de part natural no sembla tan terrible...

Això si!! li he dit que si surt "malament", haurem de tenir un tercer fill a casa! neujor:-) neujor:-) Ara el que més m'està costant és fer-me'n a la idea...ho tenia tan colll avall que ara em sembla tot precipitat i extrany, i clar, no ajuda saber que en qualsevol moment peto!! Ja estic amb 2 dit de dilatació i coll esborrat! xxo.0.o
Imatge

Imatge

Imatge

Londonbaby

EntradaAutor: Londonbaby » dj. feb. 02, 2012 10:41 pm

Ostres Caputxeta, no ho he posat per tu aquest text! Ja sé que no es tracta d'escollir però moltes vegades, les mares, sobretot les primerenques, i m'incloc totalment, com diu la Crissie més a dalt no ens parem a reflexionar ni a buscar prou informació, ens refiem dels professionals i pequem de confiades...i és una cosa en la que no es pot donar marxa enrere. M'agrada molt la reflexió final, i ho vaig posar per aquelles mares que poden entrar a aquest post perquè el pica el cuquet de saber més.

Crissie guapa, quina llàstima, perquè saps que em tens esperant el teu part amb candeletes :ok: però jo també sóc del parer que heu d'anar a una, i no et trobaries bé fent patir al teu home!! Us anirà genial, estic segura! :ok: :ok:
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. feb. 03, 2012 10:31 am

Crissie, 2000euros?? ostres, jo em pensava que seria més barat! A mi em va costar uns 2250 però vaig fer-ho amb Titània i incloïa una visita mensual, un curs de bastantes setmanes (4 o 5 mesos diria), visites de post-part i una de pediatra i a més durant el part t'atenien en molts moments més d'una llevadora (són 3 llevadores i en funció de la disponibilitat n'hi havia més d'una a casa).
Doncs ja puc començar a estalviar de cara al proper!!!

Caputxeta, com veus l'he cagat xxcool Ja ho havies mirat bé :ok:

Crissie, tema part a casa, realment tenir algú amb por per casa mentre pareixes no ajuda gens perquè et pot transmetre la por a tu i bloquejar-te i que el part no avanci o que si no tens la tranquil.litat necessària i et pots deixar "endur" per les contraccions etc que el dolor no sigui suportable. Així que en aquest cas, em sembla encertat anar a l'Hospital. En el meu grup de preparació al part de Titània hi va haver dues mares que van parir a St Pau i les dues van tenir un part natural, respectat, bonic... Si a St Joan de Déu hi ha protocol de Part Natural, espero que tu també el puguis tenir!
A més a més, amb el part fantàstic i relativament ràpid que vas tenir del Xavi (a nivell fisiològic, no de tracte humà :ufs: ) segur que aquest segon serà igual. Penso que als hospitals els "problemes" poden venir si creuen que el part està durant més dels seus fotuts protocols i llavors és quan comencen a pressionar amb oxitocines etc.
Segur que tindrás un part fantàstic!!! Esperem la crònica!!!! :ok: :ok:

(per cert, dil.latada de 2 cm ja!!! uauuuuu!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: )
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Julyet
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dv. feb. 03, 2012 3:32 pm

Goga ha escrit:Heu vist aquesta notíci d'avui?

Mor la defensora dels parts a casa mentre donava llum al seu domicili

http://www.324.cat/noticia/1579852/societat/Mor-la-defensora-dels-parts-a-casa-mentre-donava-a-llum-al-seu-domicili

Vaig llegir la notícia fa uns dies. Hi ha coses que no tinc clares (no he vist la del 3/24, no sé si aporta més informació).
Segons deia no es va morir durant el part, sinó el dia següent. Quan va arribar l'ambulància encara era viva, i es creu que va ser una hemorràgia. No entenc com pot ser que anés tard amb això, perquè no va ser néixer la criatura i marxar... Pot ser que ella o la llevadora volguessin apurar massa?

A mi em recorda a una notícia de fa uns mesos sobre un nen d'11 mesos que va morir perquè "només prenia llet materna". A mi em va estranyar una mica, perquè amb 11 mesos l'Emma menjava molt i molt poc d'AC, i mai ha tingut cap mena de problema. El més "xungo" podia ser una anèmia, però ni això. Després vaig descobrir que la mare era vegana (no hi ha cap problema en la gestació si es fa molt ben fet, però ha sabem que hi ha gent que ho control·la més que d'altres i pot ser que la criatura ja nasqués amb alguna carència), la criatura havia estat malalta i no li havien volgut donar antibiòtics... un cúmul de circumstàncies.
I no sé si pot ser un cas similar. Però no he trobat prou dades.

Realment les poques llevadores que he sentit-llegit que atenen parts a casa les trobo molt serioses i prudents, i a més que tenir una (o més) llevadores amb tu durant el part, experimentades, a la que hi ha un mínim problema no s'arrisquen. Però em sap greu que ara es creï alarma social, perquè encara s'associa les parts respectats a "hippiesradicals", quan és la OMS que fa la tira d'anys que té les recomanacions de les mínimes intervencions...

I segur, segur, que hi ha morts als hospitals per intervencions innecessàries... però no són notícia.
pucpuc
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dv. feb. 03, 2012 8:21 pm

disculpeu la meva ignorancia algunes parleu del PVDC hem podeu explicar que vol dir? es que ho desconec i m'interessa el tema. gracies
crissie

EntradaAutor: crissie » dv. feb. 03, 2012 8:43 pm

pucpuc ha escrit:disculpeu la meva ignorancia algunes parleu del PVDC hem podeu explicar que vol dir? es que ho desconec i m'interessa el tema. gracies

Part Vaginal Després de Cesària :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. feb. 03, 2012 9:54 pm

crissie ha escrit:Hola noies!

EL Part a casa teu un preu estandaritzat (que jo sàpiga). ELs 2000€ els cobren totes les llevadores, siguin indenpendents o no. O almenys això és el que em va explicar la meva llevadora.

Per cert, mi gozo en un pozo... A la setmana 36 ens hem retirat del part a casa...és una gjigijijfgggggggrrrrrrrrrrr!!! Al final tornem a Sant Joan d Déu... No és per un problema de Salut, no patiu...Però la setmana passada vaig començçar a perdre el tap i a dilatar...el meu marit s'ho va veure tot al damunt i es va començar a angoixar moltissim....estava nerviós, irritable, i molt compungit...Vaig parlar amb ell i li vaig demanar que fos sincer, que no pensés en mi durant un moment i que em digués què és le que faria ell...El pobre, entre dents em va dir que estaria més tranquil a l'hospital, i finalment hi he accedit...No sé...Penso que un part a casa ha de ser una cosa preciosa i traqnuila i crec que si un dels dos no s'hi sent a gust ni segur, no té sentit... potser l'he cagat, però per mi és vital que els dos anem a una. La opció de Sant JOan de Deu amb protcol de part natural no sembla tan terrible...

Això si!! li he dit que si surt "malament", haurem de tenir un tercer fill a casa! neujor:-) neujor:-) Ara el que més m'està costant és fer-me'n a la idea...ho tenia tan colll avall que ara em sembla tot precipitat i extrany, i clar, no ajuda saber que en qualsevol moment peto!! Ja estic amb 2 dit de dilatació i coll esborrat! xxo.0.o

CRISSIE, guapa, jo crec que feu molt be! el part tambe es una cosa de tots dos, no nomes de la mare, i s'ha d'anar els dos a la una i saber que tots dos es el que voleu i sereu capacos de portar-ho. A nosaltres ens encantaria un part a casa pero en vam parlar i de fet els dos vam coincidir que estariem molt mes tranquils a l'hospital. Hi ha moltes dones que s'obsessionen amb el part a casa i la parella accedeix nomes per a "fer-les felices", i despres ho passen molt malament, aixi que jo crec que no l'has cagat gens ni mica, crec que fas el mes sensat >.-<: >.-<: I segur que podreu tenir un part respectat i simplement una mica mes controlat :ok:
crissie

EntradaAutor: crissie » ds. feb. 04, 2012 12:46 am

TOLINSO moltes gràcies cuca! PONIOLETA i LONDONBABY a vosaltres també!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) Encara estic assimilant el canvi, peòr estic bé i tranquila... :ok:

Refernt a la noticia...doncs lo de sempre...noticies tendencioses, poc documentades , poc explicades i un llarg etc... que fan escandalitzar a qui li convé... Jo avui ja he rebut més d'una trucada i d'un mail dient-me "ho veus???" .... En fi...Noticies redactades com aquesta fan caure mesos i mesos de feina d'altres persones , ens fan recular en comptes d'avançar...un desastre vamos! :ufs: :ufs: :ufs:
Imatge

Imatge

Imatge

Yaiza202
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » ds. feb. 04, 2012 7:51 am

Jo anava a penjar la mateixa noticia, jo per l'ho que tinc entes va morir per una parada cardíaca i la matrona deia que podia haber estat per una hemorragia, i no ho va poder veure?????
Amb això em queda clar q prefereixo la Cesarea Programada lo mes respectada possible, i si surt alguna complicació estaré a l'Hospital i n'hi han metges, l'altre vegada vaig tindre una hemorragia que casi be no surto de quirofan aixi que treient de l'ho traumatitzada q vaig acabar amb la meva segona, estic mes segura a l'hospital
Julyet

EntradaAutor: Julyet » ds. feb. 04, 2012 8:47 am

Jo li vaig donar moltes voltes a la notícia, i ahir em va venir al cap aquell pilot de motos italià que va morir fa poc en un circuit (perdoneu que no recordi el nom, no sóc gaire aficionada a l'automobilisme...). Ningú va gosar dir "és que s'ho ha buscat, perquè quina necessitat tenia de córrer a aquelles velocitats i això és un esport de risc". Ell creia que complia amb totes les condicions de seguretat, tenia un equip al darrera treballant per vetllar per això. Doncs igual que aquesta dona. Ja dic que no sé què va passar i per què va morir, i que sempre es pot donar el cas que s'apurés molt el temps de demanar ajuda hospitalària, sigui per "ideologia (que aleshores sí que em semblaria malament), per "por" a què et trobaràs (no sé a Austràlia, però aquí que la majoria de comunitat mèdica està en contra del part domiciliari ja m'imagino el panorama...), per imprudència, o mala sort, que es pot donar a tot arreu, fins i tot en un hospital.

El que no he trobat (potser no ho he sabut buscar) és notícies o articles relacionats en defensa d'aquesta persona i del part domiciliari, no sé si s'està preparant i/o es prefereix no donar més bombo a l'assumpte o què.

Ah, Crissie, saps que per a mi l'opció de l'hospital és tan vàlida com la domiciliària. Jo me n'alegro que et trobis amb una elecció còmoda per a tu, i tenir a l'entorn en contra (i més si és la teva parella) penso que et faria patir. Jo penso que qui vulgui parir a casa ho ha de fer en les millors condicions, però les que ho fem a l'hospital també les hem de tenir. I ja veuràs quins parts més fantàstics que tindrem!!
Julyet

EntradaAutor: Julyet » ds. feb. 04, 2012 9:29 am

Però els mitjans a aquest noi el van pintar com un heroi, i vinga homenatges... En el teu cas la crítica cap a ell quedaria com una anècdota. Les crítiques cap a aquesta mare han estat massives, directament se l'ha etiquetat de hippyimprudent (que no sé si ho era, potser sí... no he vist cap dada que ho digui o ho contradigui) i irresponsable. Ah, i mala mare que posa en perill la vida de la seva criatura.
Ningú ha creat un moviment antiautomobilisme, però en canvi ara el part a casa està en boca de tothom per dir que és de boges i que "veieu que us passa?".

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::