Darreres coses útils x a la bossa de la clínica...
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord

Doncs sí, Monfran, ho vaig preguntar al gine i em va dir q si volia estar més tranquila podia fer una visita a l'oftalmòleg, però q no m'amoïnés pq en el meu cas tinc poques dioptries.
El q sí q em va dir és q en embarassades q tenen moltes dioptries amb l'afegit de retines degeneratives (o algo aixís) el gine i l'oftalmòleg fan proves per determinar si és més aconsellable una cesàrea per evitar haver de fer els pujos... Resulta q el risc de despreniment de retina es pot mesurar amb unes proves q ells encarreguen i llavors, si el cas és molt greu, et poden proposar de fer cesàrea.
Però, vaja, em va dir q això no ho solen fer quasi mai, eh!
El q sí q em va dir és q en embarassades q tenen moltes dioptries amb l'afegit de retines degeneratives (o algo aixís) el gine i l'oftalmòleg fan proves per determinar si és més aconsellable una cesàrea per evitar haver de fer els pujos... Resulta q el risc de despreniment de retina es pot mesurar amb unes proves q ells encarreguen i llavors, si el cas és molt greu, et poden proposar de fer cesàrea.
Però, vaja, em va dir q això no ho solen fer quasi mai, eh!
Jo això ni m'ho han comentat mai ni ho havia sentit mai....... deu ni do, cada se n'apren una cosa nova......
A mi si que m'han pujat les dioptries al principi de l'embaràs..... quan vaig agafar la baixa al segon mes, em van començar molts mal de cap, em marejaba molt apart del malestar propi de l'embaràs i em vaig anar a l'oculista i oh sorpresa!!!!!! m'havia pujat l'estigmatisme una dioptria per ull, així que vaig canviar d'ulleres i ja no em va fer mal el cap mès..... i de moment no m'han augmentat, s'han quedat estancades, i espero que continui així.....
A mi si que m'han pujat les dioptries al principi de l'embaràs..... quan vaig agafar la baixa al segon mes, em van començar molts mal de cap, em marejaba molt apart del malestar propi de l'embaràs i em vaig anar a l'oculista i oh sorpresa!!!!!! m'havia pujat l'estigmatisme una dioptria per ull, així que vaig canviar d'ulleres i ja no em va fer mal el cap mès..... i de moment no m'han augmentat, s'han quedat estancades, i espero que continui així.....
- mainadaabord

Doncs pel q em va dir l'oftalmòleg, la cosa no baixa... sinó q pot arribar a desencadenar un augment de les dioptries més ràpid de lo normal i tot...
El q passa és q em va dir q cada cas és diferent i no es pot generalitzar... Segons ell, hi ha mamis q no tenen augment de dioptries ni res de res però d'altres sí...
Ens haurem d'anar controlant...
El q passa és q em va dir q cada cas és diferent i no es pot generalitzar... Segons ell, hi ha mamis q no tenen augment de dioptries ni res de res però d'altres sí...
Ens haurem d'anar controlant...

- mainadaabord

- mainadaabord

Nenes, encara no tinc la meva bossa de l'hospital feta... la de la nena si (mes o menys)
Pero és que... tinc una mica de lio... ja se que sembraré tonta pero esta bé que hi posi.
- 3 camises de dormir
- Sostens de lactancia
- Dos parells de discos de lacatancia (són pocs?)
- Sabatilles
- Assecador...
I d'higiene personal?
- Sabó cos i cap me n'he de portar o te'n sonen a la clinica?.
- Pinta i mirall
- Desodorant?
- Que més??
Pero és que... tinc una mica de lio... ja se que sembraré tonta pero esta bé que hi posi.
- 3 camises de dormir
- Sostens de lactancia
- Dos parells de discos de lacatancia (són pocs?)
- Sabatilles
- Assecador...
I d'higiene personal?
- Sabó cos i cap me n'he de portar o te'n sonen a la clinica?.
- Pinta i mirall
- Desodorant?
- Que més??
Discos d'aquests absorbents de paper jo n'agafaria molts més. També vaig dur calces de paper, i em van salvar la vida, perquè entre les pèrdues, i la cesaria, si les arribo a dur de cotó m'haguessin fet molt mal. Jo en comptes de camises de dormir i pijames vaig anar més vestida normal: samarretes normals i pantalons de xandall primets. També em vaig endur sabatilles de piscina per dutxar-me. Què més... tots els estris d'higiene personal com si me n'anés de vacances (incluït 'pote' que sort en vaig tenir amb la carota que vaig quedar i els dies que m'hi vaig estar; em ben empolainava!)Compreses indasec. El coixí de lactància. Guantets per les manetes de l'ARnau (tot i que s'opina que els estressa el fet de tenir les mans contingudes). I cada dia demanava als de casa que em duguessin aigua, fruita... perquè si m'havia de refiar del que em donaven passava gana! I ja està... diaris per llegir (jo és que m'hi vaig estar 6 dies, eh?)
-
VisitantVi
JO EM VAIG ENDUR CAMISES DE DORMIR PERO AL FINAL VAIG FER SERVIR NOMES LES DE L'HOSPITAL. PREFERIA TACAR LES D'ALLA JAJAA.
NO EN VAIG TACAR CAP. EL PRIMER DIA EM VAN DONAR DUES COMPRESES ENORMES I EL SEGON QUAN EL GINE VA FER VISITA EM VA DIR QUE JA ME N PODIA POSAR NOMES UNA.
EL NECESER AMB ESTRIS D'HIGIENE,
JO NO VAIG FER SERVIR DISCS ABSORVENTS QUAN VAIG SORTIR DE LA CLINICA ENCARA NO M'HAVIA PUJAT LA LLET.
NO EN VAIG TACAR CAP. EL PRIMER DIA EM VAN DONAR DUES COMPRESES ENORMES I EL SEGON QUAN EL GINE VA FER VISITA EM VA DIR QUE JA ME N PODIA POSAR NOMES UNA.
EL NECESER AMB ESTRIS D'HIGIENE,
JO NO VAIG FER SERVIR DISCS ABSORVENTS QUAN VAIG SORTIR DE LA CLINICA ENCARA NO M'HAVIA PUJAT LA LLET.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |