I després de parir què? Sensacions, sentiments,...

Experiències i pors del moment més desitjat.

Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dt. maig 01, 2007 7:29 pm

SOBRE EL TEMA DE LA PANXA, LA MEVA CUNYADA FA 6 MESOS VA TENIR BESSONS I AVUI PORTRA UNA SAMARRETA CENYIDA I ESTA DE CONYA!! QUASI COM ABANS, NO SE LI NOTA GENS QUE HA TINGUT NENS. I MIRA QUE ELLA TENIA UNA PANXA BESTIAL I JA US DIC QUE NO HA FET RES D'ESPECIAL, NO FA ESPORT I MENJA BASTANT.
PERO CLAR, SUPOSO QUE CADA DONA ES DIFERENT
PQ TINC UNA AMIGA QUE TE 1 NENA D'1 ANY I ENCARA ARROSSEGA BASTANTS QUILOS, CLAR QUE ELLA ERA TENDENT A ENGREIXAR-SE I SEMPRE FEIA REGIM

ANIMS MARTONA!!!
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 03, 2007 10:46 am

ESTIC LLEGINT COM US SENTIU MOLTES DE VOSALTRES DESPRES DE PARIR, AMB LA DEPRE POSTPART, I M'ESTIC PREOCUPANT UNA MICA.
AIXO PASSA MES AMBEL PRIMER FILL O AMB TOTS IGUALS. VULL DIR LE QUE TENIU EL 2N US HA PASSAT IGUAL? ES QUE EM FARA PENA SI ESTIC MOLT MALAMENT I TB HI HA LA THAO.
cabreta
:: zebra
Entrades: 1932
Membre des de: dg. ago. 20, 2006 4:43 pm

EntradaAutor: cabreta » dj. maig 03, 2007 10:53 am

Julieta tranquil.la
que llegeixis les nostra males experiencies i les depres i ploreres no vol dir que tothom s'ho passi malament. Crec que depen molt de cada persona, de cada nen, de cada part, de la familia... inclus de si fa massa calor!
Anims i no cal que t'atavalis ara, ja arribara
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dj. maig 03, 2007 10:54 am

Martona reina, molts ànims, ja saps q ens tens aquí pel que sigui, eh!

I no et preocupis, segur que ets la millor mare del món!! Ja sabem que mai es pot tenir content a tothom, si agafes el nen cada vegada que plora malament i si no ho fas també, o sigui que no et preocupis!

Tu animat i si ho creus necessari ves al metge, hi són per ajudar-nos!

Petonets
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dj. maig 03, 2007 10:55 am

GRACIES ANNA,
PERO PRECISAMENT ES QUE JO SOC UNA PLORANERA!!
I CALOR SUPOSO QUE EN PASSARE!
culdolla
Entrades: 1562
Membre des de: dc. nov. 22, 2006 11:01 am

EntradaAutor: culdolla » dj. maig 03, 2007 11:02 am

Julieta et dic el mateix que l'Anna, no et preocupis abans d'hora... cada persona és un món!

Mira jo vaig plorar un parell de cops i prou, no et puc dir pas perquè pq no ho sé, però et puc dir que no va ser greu...

Al ppi la LM va ser dura i em va costar pq em feia mal i la gent (la meva sogra) m'atabalava dient que potser no tenia llet, que potser no era bona... però amb persistència i algun crit ens en vam sortir i ara en Jan és un homenet guapíssim de gairebé 6 kg!

O sigui que no et preocupis... és cert que encara que haguem parit continuem susceptibles... les hormones no tornen 100% al seu lloc després del part, però mica en mica es van posant al seu lloc!

I mira, al final quan veus el teu ninu se't passen tots els mals!! Fins i tot quan et veus la panxa (jo me la veig súper lletja i al meu home li encanta pq diu que està toveta...) i puges damunt la bàscula... els nens/es ho canvien tot!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::