PART A LA SAGRADA FAMILIA??
- Carbiadaya
- :: zebra

- Entrades: 1910
- Membre des de: dl. març 29, 2010 8:08 pm
- Ubicació: Mataró
Re: PART A LA SAGRADA FAMILIA??
La visita a la Sg Família va anar molt bé. Em va dir el mateix que a la Màgic sb el tema neonatologia, i em va donar tota una carpeta amb informació variada sb l'embaraç, proves,... i el llistat de canastreta, que és el mateix que va passar la Carby!!! jo tb penso que són moltes mudes, no??? però clar, mai saps si serà cessària, i aleshores estàs 3-4 dies a la clínica. Per la resta tot mbé. A part del TOQUE del pes, però vaja!!!! Ara fins el 15 de desembre no torno a tenir visita!!!
PTONS
PTONS
ai romani? encara estan d'obres per alla?
es q a mi en la ultima visita em va atendre en uns consultoris nous just davant de la sala d'espera, i ja li vaig dir q m'agradaven mes els consultoris antics! jajaja ! ell em va dir q tb, q allò era per nosequins consultoris pero q ell tornava al seu de sempre... jejeje!!!
doncs quan hi vagi dilluns li demanare la llista ja... es q l'altre dia, amb lo de l'osullivan alterat ja em vaig atabalar...
pero dilluns li demano!!!!!!!!!!
es q a mi en la ultima visita em va atendre en uns consultoris nous just davant de la sala d'espera, i ja li vaig dir q m'agradaven mes els consultoris antics! jajaja ! ell em va dir q tb, q allò era per nosequins consultoris pero q ell tornava al seu de sempre... jejeje!!!
doncs quan hi vagi dilluns li demanare la llista ja... es q l'altre dia, amb lo de l'osullivan alterat ja em vaig atabalar...
pero dilluns li demano!!!!!!!!!!
Ei noies, ja som a casa de l'operació del meu maridet a la Sagrada Família.
Vaig estar investigant i les dones que estan per ajudar a les mares són molt maques. La nursery només funciona per nens que han d'estar a la incubadora, ja que totes les criatures estan amb les mares a l'habitació nit i dia.
Els hi vaig preguntar sobre la canastilla i em van donar una llista tot i que em van dir que amb la meitat ja faria.
Vaig estar investigant i les dones que estan per ajudar a les mares són molt maques. La nursery només funciona per nens que han d'estar a la incubadora, ja que totes les criatures estan amb les mares a l'habitació nit i dia.
Els hi vaig preguntar sobre la canastilla i em van donar una llista tot i que em van dir que amb la meitat ja faria.
Primavera, celebro que ja estigueu a casa i que hagi nat tot tant bé!!!
A mi tb em van dir que amb la meitat de coses ja faríem!!!
A mi tb em van dir que amb la meitat de coses ja faríem!!!
- Carbiadaya

Primavera que tal és troba el teu home???
Gràcies per els detallets de la clínica,ens deixen més tranquila!
Carbiadaya ha escrit:Primavera que tal és troba el teu home???
Va fent, mica en mica. Gràcies per preguntar.
Què tal aneu vosaltres? Quan torneu a tenir visita?
- Carbiadaya

- Carbiadaya

A TU T'HAN DONAT JA LA llista de la clinica?!? suposo q si, no?!
jo la demanaré el dilluns vinent q tinc visita amb el ginecoleg...!!!!!!!
jo la demanaré el dilluns vinent q tinc visita amb el ginecoleg...!!!!!!!
- Carbiadaya

Magic a mi me la varen donar fa uns 3 mesos jejeje.Demanen un munt de coses per al BB.
El tema conjuntets,jo he preparat 4 mudes si fos cessárea dons ja em portaran algun més!
A la llista demanen un 6 creec
El tema conjuntets,jo he preparat 4 mudes si fos cessárea dons ja em portaran algun més!
A la llista demanen un 6 creec

La meva propera visita és el 10 de gener pq em faran lo de les corretges. Les analítiques, proves d'orina, ... ja vaig enviar els resultats per mail i m'han dit que tot correcte.
Vosaltres, quan torneu a tenir visita?
Vosaltres, quan torneu a tenir visita?
jo fins el 24 de gener...
que estare de 34+6!!!!!!!!!!!!! quin yuyuuuuuuuuuu!
que estare de 34+6!!!!!!!!!!!!! quin yuyuuuuuuuuuu!
- Carbiadaya

Jo cuand faci la primera visita allà creec que serà per parir jajaja.
Primavera tu vas abans no???

Carbiadaya ha escrit:Jo cuand faci la primera visita allà creec que serà per parir jajaja.
Abans o després, pq ens portem una setmaneta de no res.

- Carbiadaya

Holaaa!!
Parleu de visites, eh?? ostres, Carby i Primavera, això ja s'acosta!!
jo la propera la tinc el dia 13 de gener, que estaré de 32 setmanes; a veure com va creixent la beba, pq amb la diabetis m'ho controlen més.
BON ANY A TOTES.
jo la propera la tinc el dia 13 de gener, que estaré de 32 setmanes; a veure com va creixent la beba, pq amb la diabetis m'ho controlen més.
BON ANY A TOTES.
romani ha escrit:Holaaa!!
BON ANY A TOTES.
A mi va ser la primera visita on ja em van dir el pes 2,300kg. Ja ens explicaràs.
Romaní... ens portem una setmaneta... a veure si coincidirem a la clinica!!!!!!!!
jo em pensava q amb la diabetis em controlarien mes o em farien mes ecos, i la veritat es q no...
fa 2 setmanes, la nena feia 1kg 300... i 37 cms... tenint en compte que em vaig aprimar 2 kilos des de que "faig bondat", igual va trobar la nena bé de pes... no se...
jo em pensava q amb la diabetis em controlarien mes o em farien mes ecos, i la veritat es q no...
fa 2 setmanes, la nena feia 1kg 300... i 37 cms... tenint en compte que em vaig aprimar 2 kilos des de que "faig bondat", igual va trobar la nena bé de pes... no se...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |