Part vaginal després de cessària
Re: Part vaginal després de cessària
Jo vaig estar moltes hores amb contraccions a l'habitacio sense monitortizar. Quan si em van monitoritzar va ser quan em van posar l'occitocina perque no havia avançat res.
Hola!
A l'hospital de la SS que em tocaria també fan inducció amb prostaglandines, però en comptes de "pastilles vaginals" en cas de cesàrea prèvia les administren amb una espècie de tampó per a poder-ho treure en cas que ho necessitin.
A l'hospital de la SS que em tocaria també fan inducció amb prostaglandines, però en comptes de "pastilles vaginals" en cas de cesàrea prèvia les administren amb una espècie de tampó per a poder-ho treure en cas que ho necessitin.
- llunalluneta
- :: gosset

- Entrades: 463
- Membre des de: dv. set. 27, 2013 11:18 am
Sent estrictes no és el part de baix risc de protocol per part a casa. Per una altra banda hi estan havent molts PVDC a casa amb un percentatge d'exit totalment superior als hospitalararis.
Tot es qüestió de tenir clars pros i contres.
Tot es qüestió de tenir clars pros i contres.
Guapes!!! Dissabte va néixer na Júlia per PVDC. Tot va anar molt bé i estem tornant a casa. Després (o quan pugui) us enganxo la crònica!
M'agrada molt, destaco el bon ús de l'epidural, sense por al dolor, sense demanar-la per tal de no sentir res, pero fent cas dels teus límits. Es nota que estaves informada i vas valorar com fer-ne ús!
Gràcies, Ayris. Potser si convenço el Numo pel tercer, m'atreveixo amb un part natural, tot i que d'aquest no canviaria res! La veritat és que la llevadora que ens va atendre va ser un encant (era la que jo volia), i en cap moment va esmentar ni l'oxitocina, ni el risc de ruptura uterina ni cap altre fantasma. Estic encantada (i adolorida pels punts!)
Hola, boniques! M'agradaria fer-vos una pregunta.
La meva nena va nèixer fa un any i mig per cessària (crec que innecessària, però bueno). Encara em molesta la cicatriu, em pica moltes vegades i per moltes cremes que m'he posat está gran i rosa.
La pregunta és: és possible un pvdc amb 17 mesos de diferència? Perquè ara estic d'unes 5 setmanes...
La meva nena va nèixer fa un any i mig per cessària (crec que innecessària, però bueno). Encara em molesta la cicatriu, em pica moltes vegades i per moltes cremes que m'he posat está gran i rosa.
La pregunta és: és possible un pvdc amb 17 mesos de diferència? Perquè ara estic d'unes 5 setmanes...
Danu ha escrit:Hola, boniques! M'agradaria fer-vos una pregunta.
Jo em vaig quedar embarassada quan la gran tenia 17 mesos i vaig tenir un pvdc sense problemes. La data de la cesària anterior no és tan important, pensa q es portaran més de 2 anys
Hola!
I alguna me sabría dir si sería posible PVDC però despres de dues cesaries??
Jo ja he passat per dues i es un tema q em frena molt si d'aqui un temps ens animem a anar pel 3er
Jo ja he passat per dues i es un tema q em frena molt si d'aqui un temps ens animem a anar pel 3er
DENÍS
Danu: el meu pvdc va ser amb una diferència de 17 mesos entre dates de naixement, i va anar perfecte! (Ja coneixes na Júlia pel Fb!). Sé d'alguna noia amb cesàrea prèvia amb complicacions que no ha pogut tenir un pvdc ni intentar-ho, però si tot va anar bé i no hi ha complicacions, pel que fa al temps podries tenir perfectament un pvdc (i t'ho recomano totalment!).
feeling ha escrit:Hola!
Crec que és complicat trobar gines que s'hi avinguin, però sí que és possible. A l'hospitsl de la SS que a mi em toca (sóc de Mallorca) sé que es pot parir després de dues cesàrees). Sort!!!!
feeling ha escrit:Hola!
Segons l'evidència científica sí http://www.donallum.org/blog/parir-vagi ... anteriors/
Ara, que als hospitals ho vulguin aplicar és una altra història. Costa molt i amb mil condicions... ¿Has pensat d'entrar a APOYOCESÁREAS? Allà hi ha experiències de dones amb PVD2C.
Hola a totes!
Quina alegria poder escriure a aquest post, pensava que no ho podria fer mai!
Doncs sí, jo també he tingut el meu part vaginal després de cessària. Han passat 2,5 anys des que vaig tenir la meva filla, en una inducció que em van fer quan no tocava i que, per tant, va acabar en cessària i a més molt dolorosa.
Però acabo de tenir al meu fill en un part vaginal que per a mi ha estat preciós, el millor del món! Em vaig posar de part jo sola a la setmana 39+5 a les 8 del matí, i a les 5:30 tenia el meu fill sobre meu, que ja no em van treure fins passada molta estona.
En cap moment la cessària va afectar per res aquest segon part. Vaig anar dilatant a poc a poc (em vaig estancar durant una estona, moment crític ja que l'ombra d'una cessària va tornar a aparèixer), però amb molta tranquil·litat, paciència i ànims de les llevadores i l'equip (i epidural), vaig acabar dilatant del tot. Després uns quants pujos i tot va ser màgic!
Des d'aquí animar-vos a les que ho voleu intentar i us posen pegues. És totalment viable i la recuperació no té comparació, en dues hores ja estava menjant i caminant! No feu cas a gines cagats, a consentiments firmats de PVDC que fan esgarrifar (millor no llegir-los) i històries falses. A mi l'únic que em van fer és mirar, un cop vaig parir, que la cicatriu per dins estigués bé.
Petons a totes i sort!
Quina alegria poder escriure a aquest post, pensava que no ho podria fer mai!
Doncs sí, jo també he tingut el meu part vaginal després de cessària. Han passat 2,5 anys des que vaig tenir la meva filla, en una inducció que em van fer quan no tocava i que, per tant, va acabar en cessària i a més molt dolorosa.
Però acabo de tenir al meu fill en un part vaginal que per a mi ha estat preciós, el millor del món! Em vaig posar de part jo sola a la setmana 39+5 a les 8 del matí, i a les 5:30 tenia el meu fill sobre meu, que ja no em van treure fins passada molta estona.
En cap moment la cessària va afectar per res aquest segon part. Vaig anar dilatant a poc a poc (em vaig estancar durant una estona, moment crític ja que l'ombra d'una cessària va tornar a aparèixer), però amb molta tranquil·litat, paciència i ànims de les llevadores i l'equip (i epidural), vaig acabar dilatant del tot. Després uns quants pujos i tot va ser màgic!
Des d'aquí animar-vos a les que ho voleu intentar i us posen pegues. És totalment viable i la recuperació no té comparació, en dues hores ja estava menjant i caminant! No feu cas a gines cagats, a consentiments firmats de PVDC que fan esgarrifar (millor no llegir-los) i històries falses. A mi l'únic que em van fer és mirar, un cop vaig parir, que la cicatriu per dins estigués bé.
Petons a totes i sort!
Hola noies,
Que sapigueu que s'està organitzant, conjuntament entre EL PARTO ES NUESTRO i DONA LLUM la IV Trobada APOYOCESAREAS pel dissabte 13 de juny a la Sala Rosa Vallespir del La Bonne (CCDD FRancesca Bonnemaison, C/ Sant Pere Més Baix 7, Barcelona). Dura tot el dia i hi ha opció de catering al migdia.
Es tracta d'un espai per compartir les vostres experiències, fer-vos suport, i parlar de les opcions que es tenen quan s'ha passat per una cesària. També es fan xerrades, aquest any ara per ara està prevista una sobre PVDC per la Inma Marcos.
Que sapigueu que s'està organitzant, conjuntament entre EL PARTO ES NUESTRO i DONA LLUM la IV Trobada APOYOCESAREAS pel dissabte 13 de juny a la Sala Rosa Vallespir del La Bonne (CCDD FRancesca Bonnemaison, C/ Sant Pere Més Baix 7, Barcelona). Dura tot el dia i hi ha opció de catering al migdia.
Es tracta d'un espai per compartir les vostres experiències, fer-vos suport, i parlar de les opcions que es tenen quan s'ha passat per una cesària. També es fan xerrades, aquest any ara per ara està prevista una sobre PVDC per la Inma Marcos.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 12 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |