CAMISONS DE LACTANCIA PER LA CLINICA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Irinna
:: girafa
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

CAMISONS DE LACTANCIA PER LA CLINICA

EntradaAutor: Irinna » dv. març 13, 2009 6:01 pm

Hola noies!!! a veure si em podeu ajudar!!!!!

Visc a Barcelona i necessito un parell de camisons de lactància , però renoi! no en trobo que m'agradin.-. perquè han d'anar oberts per davant oi? i els voldria que no fossin blanquets.. nosé.. ja que anar en camisó per a rebre visites no trobo que sigui la millor manera jejeje (quina vergonya!!) almenys que el camisó sigui una mica viu de color: verd, o taronja.. no sé!!!!

On els heu comprat vosaltres que així em doneu idees???

gràcies boniques!
Calongina
:: poltre
Entrades: 610
Membre des de: dj. juny 29, 2006 2:23 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: CAMISONS DE LACTANCIA PER LA CLINICA

EntradaAutor: Calongina » dv. març 13, 2009 6:55 pm

Hola, Irinna

A mi m'han regalat una camisa a conjunt amb el primer vestidet del bebè. Suposo que ho venen a botigues de nadons.
Però com tampoc m'agraden les camises de dormir, després jo m'he comprat un pijama xulo. Per a la revisió, em baixaré els pantalons, i avall. Però m'hi sento molt més còmode que amb camisa de dormir.
A veure què et diuen les altres mames.
Calongina
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dv. març 13, 2009 8:09 pm

et queda un pèl lluny, però al kiabi de l'espai gironès jo me'n vaig comprar de modernetes que semblaven més un vestit que una camisa de dormir...

i de vergonya, res, tu, que acabaràs de parir... la gent no s'esperarà trobar-te vestida de gala, tranquil·la! :ok:
Imatge
Imatge
NESKA
Entrades: 672
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 9:53 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: NESKA » dv. març 13, 2009 8:59 pm

Irinna, jo vaig comprar un de la massana i son molt xulos, son un pel carets pero l'he fet servir molt.
Al Kiabi també vaig comprar un parell que eren molt divertits pero no els vaig trobar gens comodes. Per a mi els més practics son els que es descorden pel davant.

Bona sort!
Imatge
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. març 13, 2009 9:29 pm

Jo em vaig comprar 4 camises de dormir i no me les tornaré a posar mai més! A fer ara no me les compraria pas! Jo de tu aniria amb el que vagis més còmode, si son pijames doncs pijames.
I sobre la vergonya....et ben juro que se't passa tota! sobretot quan tens el jefe de visita o-o:) i et toca donar el pit al teu fill, apa, tela enlaire i avall! se't passa la vergonya de cop, bé, ni se't passa pel cap que et faci vergonya, per tant, per aìxò no pateixis. ;-)
Imatge
Martolina
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: ds. feb. 16, 2008 10:48 pm
Contacta:

EntradaAutor: Martolina » dv. març 13, 2009 9:38 pm

Jo també sóc de pijames però realment les camises de dormir van be pel primer dia, quan necessites ajuda per canviar-te les compreses i t'ajuden amb la higiene. Per altre cantó, els pantalons del pijama tiben a la panxa i fan mal a la clinica. Jo us recomano un parell (nomes un parell!) A casa ja vaig fer el que vaig voler. Però les camises tan com els pijames mireu que s'obrin per davant per donar de mamar sinò t'has de despullar tota i és un rotllo.
Ah! Important i que no se sap gaire , per a casa necessiteu compreses de celulosa!! no pas ausonia ni evax sinò de celulosa, les comercials irriten mooooltissim. Hi ha unes especials que venen a la farmacia que es diuen "maternity". Ah i de calces de paper vaig estar fent servir quinze dies perque aixi m'oblidava de rentar taques i pensar en rentadores.
Per qualsevol ajuda , aqui em teniu!
TXETA
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » ds. març 14, 2009 8:34 am

Hola!

Vaig obrir un post amb el mateix dubte... et passo el link http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=11&t=9467

Pots mirar en ETAM, CORTE INGLES (son carets pero jo crec que acabare comprant-los alla, son els que mes m'agraden), KIABI, BOTIGUES DE BEBES (Dolce quore, per exemple) :ok: Quan els tingui ja us posare fotos neukiss-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Irina80
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: ds. des. 29, 2007 9:05 am

EntradaAutor: Irina80 » ds. març 14, 2009 9:52 am

jo en vaig comprar un parell per internet a Kiabi, i la veritat és q són molts monos, i gens cars. N'hi havia de blaus, verds, marrons,... fes-hi una ullada!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Irinna

EntradaAutor: Irinna » ds. març 14, 2009 11:14 am

Bon dia wapes!!! gràcies a totes per les respostes!!!

faré una ullada al Dolce CUore i al Corte Inglés... a veure si en trobo que m'agradin!

es que això del pijama (que ja m'agrada, ja) no ho acabo de veure còmode si t'han de mirar els punts oi? no se no se jeje

gracies!!!!!!
lauri17
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. març 09, 2008 1:03 pm

EntradaAutor: lauri17 » ds. març 14, 2009 1:22 pm

Hola!
Jo el que vaig fer va ser comprar-me'ls d'aquests baratets, però divertits que venen al Alcampo del Snoopy o de la Betty Boop. I els vaig portar a la modista de costat de casa perque els hi posessin unes cremalleres per obrir. I un altre va ser de la Oysho, de la Pitufina, de tirants amplet que només havia de treure el tirant i llestos.
ImatgeImatge
N23
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dj. gen. 17, 2008 4:40 pm

EntradaAutor: N23 » ds. març 14, 2009 11:10 pm

Hola

Jo me les vaig comprar a l'Intimissimi. No són de lactància però la noia que em va atendre em va aconsellar sobre quines podia fer servir i en vaig comprar una d'abotonada de d'alt a baix (perfecte per donar el pit). Vaig portar a tallar les mànigues perquè eren de mànoga llarga. L'altra era blava abotonda fins sota al pit i amb un llaç de ras beige. Moníssimes. Ah! també em vaig comprar la bata, també molt maca i modernes. I per cert, jo només en vaig comprar dues, seguint els consells de familiars i amigues i vaig fer curt. És millor dur-ne mínim 3. Jo havia donat la del primer dia per rentar (la vaig tacar de llet) i em vaig posar la segonda que també vaig tacar. Millor dur-ne mes del compte per estar mes tranquila.
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dc. març 18, 2009 2:05 pm

Ja tinc el primer camissio! Nomes ens queden 3... :-D Regal del solete de la meva sogra. Es del Corte Ingles, hi ha de molt monos (pel meu gust) estava rebaixar a 15€. Es de la marca ENFASIS del Corte Ingles. M'agradava mes en rosa pero en blau tampoc estamalament, oi? A mes porta una bosseta de tela per posar les sabatilles o els camisons... Dema mirarem mes...
Imatge
Imatge
Irinna

EntradaAutor: Irinna » dc. març 18, 2009 3:30 pm

TXETA ha escrit:Ja tinc el primer camissio! Nomes ens queden 3... :-D Regal del solete de la meva sogra. Es del Corte Ingles, hi ha de molt monos (pel meu gust) estava rebaixar a 15€. Es de la marca ENFASIS del Corte Ingles. M'agradava mes en rosa pero en blau tampoc estamalament, oi? A mes porta una bosseta de tela per posar les sabatilles o els camisons... Dema mirarem mes...

Ostres! què maco! jejeje... em sembla que aniré a fer una passejadeta pel COrte Inglés aquest cap de setmana... :) gràcies per la foto!!!
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dc. març 18, 2009 3:48 pm

La veritat es que no te gaire cosa... es mes aviat soset, pero es el que buscava, discret! Estava en un penjador de rebaixes, nomes quedaven algunes talles. A veure si en trobo un altre de color rosa en un altre Corte Ingles!!! ;-)
Imatge
Imatge
Irinna

EntradaAutor: Irinna » dc. març 18, 2009 4:15 pm

Si, si és de l'estil que jo busco... perquè o els veig massa animats o massa sexis. jeje i no es plan d'anar a la clínica com si fos una mussa! juas juas...

algo discretet i bonic...perfecte!
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dj. març 19, 2009 12:49 pm

Dos més... També són del Corte Ingles... aquests són més cars, però és l'únic lloc on m'han agradat. Un és regal de la iaia i l'altra de ma mare... >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
Irinna

EntradaAutor: Irinna » dv. març 20, 2009 8:24 am

ostres nenes!!

Ahir vaig estar amb ma mare i al seu barri (Sant Andreu) hi ha un munt de botiguetes.. doncs vaig ensopegar una que tenien uns camisons molt culos jeje i me n'he hagafat un de blay fosc, un de vermell i un de blanc amb ratlles grises gordotes!! jaja així que ja un problema menys!!!

Un petonet a totes!!!
TXETA

EntradaAutor: TXETA » dv. març 20, 2009 9:00 am

Nena, jo soc de Sant Andreu!!!! On vas anar? neukiss-)
Imatge
Imatge
Irinna

EntradaAutor: Irinna » dv. març 20, 2009 9:16 am

TXETA ha escrit:Nena, jo soc de Sant Andreu!!!! On vas anar? neukiss-)
ës una botiga que està al costat de la plaça Orfila.. al carrer de l'Ajuntament 5. És diu llenceria Maria. Perquè tinguis una idea, em van costar 31, 33 i 43 € els camisons... no son barats però vaig preferir anar a gust i després els aprofitaré per per casa! ah! i totts van amb botons!

També els hi vaig comprar els sostenidors de lactància! i la bata!
Puceta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1802
Membre des de: dl. oct. 27, 2008 9:24 am

EntradaAutor: Puceta » dv. març 20, 2009 7:10 pm

Penjo fotos de les meves camisoles.
La de ratlles és molt més mona del que surt a la foto i és del love store, i el gris és de l'etam, a l'igual que les sabatilles. Els dos costen 25 euros cadascun. Jo trobo que estan molt bé. :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::