Part amb ginecoleg de Teknogin

Experiències i pors del moment més desitjat.

merieng
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dv. feb. 13, 2009 11:15 am

Part amb ginecoleg de Teknogin

EntradaAutor: merieng » dl. març 16, 2009 12:42 pm

Bona tarda,

Estic de 20 setmanes i m'agradaria que m'expliquessiu la vostre experiencia de part amb algun dels ginecolegs de Teknogin (procediment sencer.... a qui vau trucar quan vau pensar que estavau de part, etc.), m'es igual quin sigui, ja que surto de comptes a l'Agost i el meu estará de vacances, o sigui que em tocara el que estigui de guardia aquell dia (de l'equip que son).

Moltes gràcies!!!!!!!
Churrito
:: dofí
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

Re: Part amb ginecoleg de Teknogin

EntradaAutor: Churrito » dl. març 16, 2009 3:12 pm

Merieng,

ma cunyada va tenir tots dos fills amb el dr. Segura de Teknogin, els va tenir a la Teknon.
Quan es va posar de part va trucar a una de les llevadores que tenen allà i que ja et presentaran, a ella li va tocar la MªTeresa Draper, tu li expliques per telèfon el teu estat i t'envien a l'Hospital. (el que et toqui)
Un cop allà, la teva llevadora t'espera que arribis està amb tu a la sala de dil.latació i truca al teu gine (si està de vacances, doncs a altre) i uan estàs a punt, apareix el gine! :-)(-:

Si vols li pregunto a ma cunyada alguna coseta més concreta ?-)
Jo de tu, preguntaria qui serà el possible gine que m'atendrà al part ja que el teu estarà de vacances, més que res per conèixe'l. ;-)
I si t'agrada...sempre pots canviar, no???
ja que no t'atendrà el teu, a no ser que s'adelanti ?-)
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge
estefania80
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. set. 11, 2007 9:43 pm

EntradaAutor: estefania80 » dl. març 16, 2009 4:59 pm

Chirruto, gràcies per la informació del procediment que tenen a seguir en el part.
Jo tb vaig a teknogin i ja em toca d'aquí a poquet, en principi tindré a la meva gine, però clar que mai se sap pq entre setmana santa i els caps de setmana potser ella no hi és!!
Imatge
Imatge
Churrito
Entrades: 3363
Membre des de: dl. gen. 28, 2008 11:29 am

EntradaAutor: Churrito » dl. març 16, 2009 6:32 pm

Estefania, estigues tranquil.la

Jo també patia per com ho hauria de fer en el moment "cumbre"...el gine em va donar un telèfon a qui trucar i res més...
Llavors quan vaig sentir les contraccions vaig trucar al telèfon aquell, on em va atendre una llevadora (en el meu cas no la coneixia, era la de guàrdia) i em va fer preguntes del tipus, cada quan tens les contraccions? has trencat aigües?? Etc...

Jo les tenia cada 3 minuts, em va oferir si volia estar-me a casa una miqueta més...li vaig dir que sí...al cap d'estona la torno a trucar i li dic que ja les tinc cada 2...llavors em va dir: vesteix-te com puguis(jo estava a la banyera) i quan sortiu de casa em tornes a trucar que jo us estaré esperant...i així va ser, allà estava la meva llevadora que tenia tot el meu historial...

Quan va veure que vaig arribar dil.latada de 9-10 cm, va trucar al meu gine...i mentre em possaven l'epidural ja vaig sentir com entrava per la porta disfressat de verd amb el meu home!!!

No patiu per res, i si no és aquella llevadora sinò una de la Clínica també us tractaran molt rebé!!!

Molta sort boniques :content:
ImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::