GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
Adagio
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 10:10 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Adagio » dg. des. 06, 2009 12:35 am

Ostres Vanenar! Déu ni do la història que ens has explicat !!! Sento molt que ho passessis tan malament. De totes maneres, m'agrada que ho hagis explicat perquè jo el tenia idealitzat (tot i que no el conec de res) només de llegir les opinions d'altres foreres.
Això que el ginecòleg que em porta no pugui assistir al meu part, també és un tema que em preocupa una mica ... Sé que no és segur que pugui assistir-me, perquè com tots els metges, suposo que li poden sorgir imprevistos ... A veure com anirà ...

Bé, gràcies una vegada més per explicar-nos la teva història. Segur que amb el Doctor Estela aniràs bé, a ell sí que el conec i a mi personalment m'agrada molt.
Imatge Imatge
papallona78
Entrades: 1
Membre des de: dl. des. 28, 2009 9:35 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: papallona78 » dl. des. 28, 2009 10:05 am

Hola noies!
Jo sóc pacient del Dr Querol fa temps i n'estic ENCANTADA!! M'ha portat els dos embarassos i molt bé les dues vegades. A les visites és super atent i senzill. A la clínica l'Aina va ser per cesària perquè venia de culs i era molt gran (casi 4 quilos!). En Martí vas ser un part normal i em va fer treure el nen jo mateixa (UNA PASSADA).
Jo no he tingut mai cap queixa i l'he trobat sempre que l'he buscat. Fins i tot em va donar un mail per passar-li els anàlisis o fer-li preguntes.
Li vaig recomanar a una companya de feina i ara hi van totes les seves amigues també (i ja van totes pel segon fill!).

BON NADAL xxo.0.o
Avatar de l’usuari
NyiNyi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: NyiNyi » dl. des. 28, 2009 12:54 pm

Vanear, em sap molt de greu tot el que vas passar i moltes gracies per compartir amb nosaltres la teva historia.
Jo hi vaig anar fara un parell de mesos per les recomanacions d'aqui al forum i vaig sortir-ne encantada.

No canviare, pero si que tindre en compte el que tu has explicat.
Si hi vaig anar amb ell ara, va ser perque vull agafar "confiança" a algun ginecoleg perque quan arribi el moment m'ho porti tot ell.
A mi tambe m'agradaria que el giencoleg que em portes l'embaraç fos alla el moment del part.
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Avatar de l’usuari
Finita29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 3:46 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Finita29 » dj. gen. 28, 2010 7:16 pm

Hola a totes!!!
Doncs jo també estic embarassada i jo vaig per la SS i per mutua (xq com que fa poc que hi soc, el part no m'entra...). Per la mutua vaig al Gidona amb la doctora Moral. Al principi es una mica seria, però a mí m'agrada. L'únic problema és que si ets "primerenca" no t'explica gaire cosa...has de preguntar-li els dubtes que tinguis. Però a mí m'agrada.
I per la SS, la primera eco me la va fer el doctor Querol, i a mí em va agradar molt, xq no parava de fer broma, i el vaig trobar molt proper.I la seva dona es la meva llevadora....
L'únic que no m'agrada de la ss és que cada visita em toca un gine diferent....A la primera eco el dr.Querol, a l'amnio una doctora que no sé ni qui és...(que desprès la dra.Moral em va dir que es la doctora Vila, que també visita al Gidona), i ara per la morfologica i el final d'embaràs, no sé qui em tocarà, xq he d'anar al Santa Caterina i a parir també!!!
Avatar de l’usuari
kine
:: poltre
:: poltre
Entrades: 612
Membre des de: dj. ago. 27, 2009 9:34 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: kine » ds. gen. 30, 2010 9:08 pm

Hola a totes,

Finita jo també vaig amb la Dra. Moral, una mica seca però bé. T'han dit alguna cosa de quantes ecos et toquen?? A mi em van dir que només me'n farien 4 i que si en volia més doncs que valien 40euros, si no és evidentment que el meu embaràs ho requerís per algun problema...

A les que aneu al GIDONA us ha passat també o és només la meva mútua?? jo tinc CASER.

Jo molt bé amb la Dra i en genral amb tot Gidona, molt atents... però aniré a parir al trueta segur!!

Bonanit!!
Avatar de l’usuari
Finita29
:: gosset
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 3:46 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Finita29 » dl. feb. 01, 2010 9:20 am

Hola Kine!
Doncs a mí ningú m'ha dit res al Gidona. Jo tinc Sanitas i en principi la noia d'atenció al client em va dir que m'entrava tot menys el part (xq tinc una carència de 8 mesos, i ja estava embarassada quan m'hi vaig apuntar). De fet ja en porto unes 5...i cada mes vaig a fer-me'n una, xq amb la seguretat social és flipant!!!! Estic de casi 20 setmanes i nomès m'han fet una eco! I el dia 12 tinc la morfológica....
Avatar de l’usuari
Rebeca
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3114
Membre des de: dj. ago. 21, 2008 5:21 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Rebeca » dl. feb. 01, 2010 11:34 pm

Kine jo tinc sanitas i Vaig al Gidona, nomes m'entren 3 ECo's a cada embaras i que si vuill mes les he de pagar (40€) Pero a mi em porta el Dr. Inglada i me les fa rapidetes i d'estranquis a cada visita. Sempre em diu que no li digui res a les noies i que aixi no me les cobren :ok:
A les visites que m'entra ECO si que s'esta molt mes temps mirant tot :-())
Avatar de l’usuari
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: vanenar » dt. feb. 02, 2010 6:01 pm

Hola noies!
Avui he fet la primera visita de l'embaràs a GIDONA i també m'han comentat el mateix que a tu de les ecos. Que n'entren 4 i que les altres si les vull fer he de pagar 40€. Amb e primer embaràs no hem va passar :ufs: :ufs: Però de fet les que entren són les més importants o sigui que tranqui!
A mi hem porta el Dr. Estela
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Avatar de l’usuari
matocama
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 62
Membre des de: dl. maig 04, 2009 2:16 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: matocama » dv. feb. 05, 2010 6:23 pm

Bones,

Jo també estic al Gidona amb la doctora Huguet i fa 4 setmanes vaig tenir la nena a la Bofill i va anar tot molt bé.
Tinc la mutua medifiact i també només m'entren 3 ecos, si en vull més, 40 eurillos.
Imatge
Imatge
1era visita ginecoleg: 15/06/11
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 09, 2010 10:46 am

Jo també sóc de medifiact i de moment no he hagut de pagar res a part. A cada visita que hem fa el doctor hem fa eco i no n'he pagat cap. Només hem van demanar autorització per fer la morfológica de les 20 setmanes i per fer l'amnio. La resta res de res.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Floti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella
Contacta:

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Floti » ds. feb. 13, 2010 9:53 am

Bon diaaa

Jo tambe soc de midifiatc i vaig amb el Dr. Querol. I a mi tambe em va comentar que ara els mutues s'han possat series amb el tema de les ecografies i que ara nomes fan 4 ecos... 3 + la morfologica i que si vull mes he de pagar 50 euros per cada una extra.

Veig que no nomes m'ho han dit a mi... xq al principi em va extranyar. Aixo si... em va dir que ell es mirara molt a les ecos... que em donaria totes les ecos amb les fotos en un cd per tal de poder fer hoffmans... jajajaja... em va fer gracia que em digues aixo... i res... per lo vist aixo es lo que hi ha.

Noies de medifiatc.. vosaltres les classes de preparacio al part les podeu fer a la clinica bofill? no se qui va dir que no li deixaven anar a fer-les alla que es tenien que fer al centre de medifiatc... be... haviam si ho esbrinem.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
curculla
:: gosset
:: gosset
Entrades: 423
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 9:00 pm

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: curculla » ds. feb. 13, 2010 3:50 pm

Hola!
Alguna de vosaltres coneix oté referències del doctor Serrat? És el que m´ha tocat. Diuen que és una mica sec,no sé. Què en sabeu?
Molltes gràcies!
nuco
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 16, 2010 4:25 pm

Floti ha escrit:Bon diaaa

Jo tambe soc de midifiatc i vaig amb el Dr. Querol. I a mi tambe em va comentar que ara els mutues s'han possat series amb el tema de les ecografies i que ara nomes fan 4 ecos... 3 + la morfologica i que si vull mes he de pagar 50 euros per cada una extra.

Veig que no nomes m'ho han dit a mi... xq al principi em va extranyar. Aixo si... em va dir que ell es mirara molt a les ecos... que em donaria totes les ecos amb les fotos en un cd per tal de poder fer hoffmans... jajajaja... em va fer gracia que em digues aixo... i res... per lo vist aixo es lo que hi ha.

Noies de medifiatc.. vosaltres les classes de preparacio al part les podeu fer a la clinica bofill? no se qui va dir que no li deixaven anar a fer-les alla que es tenien que fer al centre de medifiatc... be... haviam si ho esbrinem.



Hola Floti, jo sóc de Medifiact i les classes hem van dir que només les podia fer al seu centre. Jo els hi vaig preguntar que si podia anar a la Bonfill o clinica Girona, perquè volia parir allà i hem van dir que no. Total que m'he apuntat a fer-les al centre de medifiact.
Has preguntat què et diuen a tú?? a mi la veritat hem faria més gràcies fer-les a la clinica i si a tú et diuen que si, doncs tornaré a trucar a preguntar. A vegades depen de qui t'agafa el telèfon et diu una cosa i depen de quí una altre.
Ja diràs.
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Floti
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2739
Membre des de: dj. juny 05, 2008 5:48 pm
Ubicació: Caldes Malavella
Contacta:

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Floti » dc. feb. 17, 2010 5:46 pm

Ostres... no he trucat pas... jo nomes estic de 6 setmanes... em falta molt per donar a llum... pero dema si m'enrecordo truco haviam que em diuen
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
08/02: veiem el saquet
01/03: escoltem el cor
29/03: estàs molt gran
26/04: 15 cm i sembla que ets nen
27/05: morfo-nen. Incidència!
01/06: Anmio-perfecte
14/06: 600 gr i 28 cm
01/07: Repetició morfo-ventriculomegàlia-833 gr
19/07: 1223 gr i 35 cm
05/08: 1438 gr
23/08: 2050 gr i 45 cm
17/09: 2600 gr i 47 cm
14/10: naixement 3.050 gr i 49 cm
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Sendra » dv. març 05, 2010 6:51 pm

towanda ha escrit:Ja habia escrit recomanat molt i molt a el doctor Querol, per a els que teniu dubtes sobre el part us informo que aquest doctor també asisteix en el Santa Caterina i per les que teniu dubtes sobre el part , com será , ect.. més que explicar-ho us posso un part que surt en un documental sobre el part respectat i es en el Santa Caterina, a mi m´ha agradat moltísim!!!

http://www.granangular.cat/fitxadocu.php?ID=484



qué fort quin reportatge més bonic! és a l'hospital on parirem i uff no he pogut aguantar-me les llàgrimes!
moltes gràcies per l'enllaç, quan arribi el meu i li ensenyi fliparà.. ara que us he de dir que he tingut una mica de por... ufff quins nervis...
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: edae » dv. març 05, 2010 7:44 pm

Hola Sendra

Pariràs al Santa??!! Jo també, però a mi encara em queda una mica!! Espero que et vagi molt bé, i que ens expliquis l'experiència!!
Imatge
Imatge
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Sendra » ds. març 06, 2010 2:08 pm

sí, aquesta és la idea, arribar al Santa Caterina! Vaig anar a la xerrada del mes passat i la meva llevadora també treballa allà així que en tinc moltes ganes.
Ja us explicaré què tal anirà tot!!!
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: towanda » ds. març 06, 2010 6:26 pm

hola noies. jo vaig ser qui va penjar el reportatge del Santa Caterina , jo no he parit mai al santa caterina , i quan vaig veure el reportatge vaig al.lucinar, i l'hi vaig recomanar a la germanastra del meu home i ella estab molt convençuda de anar allá a parir , doncs bé fa 15 dies va ser mama i finalment no va poder parir en el santa Caterina , va ser molt fort!!!!! resulta que com teníen moltes parteres l'hi van dir amb totes les lletres que marxes cap altre Hospital , que allá no la podién asistir, i tot aixó amb les aigües trencades i gairabé 5 centimetres de dilatació!!!! i van decidir que com tenien mutua va anar a la Clinica Girona i una mica més i no arriba!! en menys d'una hora ja habia parit, jo ho dic perque ho tingueu en compte , que si está molt ple no podreu tenir el nen allá, que per si acas tingueu un plan B :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Sendra
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 72
Membre des de: dv. març 05, 2010 3:11 pm
Ubicació: Girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: Sendra » dg. març 07, 2010 7:16 pm

flipa! doncs jo tinc entès que t'han d'atendre! és un hospital públic! d'on venia ella??
Us animo a entrar al meu blog: trucs del dia a dia, cosetes que m'han funcionat, tot desde la meva perspectiva de mare d'una nena de 2 anys i del nou embaras: http://mamaymujer.blogspot.com.es/

Imatge
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
towanda
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1381
Membre des de: dt. març 31, 2009 9:08 am
Ubicació: girona

Re: GINECÒLEGS I CLÍNIQUES A GIRONA

EntradaAutor: towanda » dc. març 10, 2010 2:16 pm

Sendra ha escrit:flipa! doncs jo tinc entès que t'han d'atendre! és un hospital públic! d'on venia ella??


Si , si en teoria la tenien que atendre , ella venia de Sarria deTer, i la van enviar al Trueta , peró finalment va decidir anar a la Clinica Girona, peró es veu que no és l'única , per l'ho vist si tenen ple , no agafen més dones , vinguin d'on vinguin i com vinguin, perque mai he sentit que a una dona amb les aigües trencades i garabé 5 centimetres de dilatació l'envien cap a un altre lloc, la veritat es que se la van jugar , perque podría haber parit pel camí , jo entenc que si tenen molta feina i sels hi presenta una dona amb 2 centimetres de dilatació i té la bosa sense trencar , tranquílament pot marxar cap a un altre centre , peró trobo molt fort!!!! que una dona amb part més que evident i eminent l'envien a un altre centre :ufs: :ufs: , jo la veritat , ara que tenia al Santa Caterina amb un 10 , per aquest fet ara els hi posaria un suspens :ufs: , perque per sobre de tot el més important es rebre asisténcia , cosa que no van fer amb la meva cunyada
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::