clinica bofill

Experiències i pors del moment més desitjat.

nuc
:: conillet
Entrades: 378
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 8:48 pm

clinica bofill

EntradaAutor: nuc » dg. abr. 26, 2009 8:58 pm

Hola!!
algú hem pot donar referències de la clinica ,ginecòlegs i llevadores de la bofill??
gràcies. :cangui:
Tiritiri
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 76
Membre des de: dg. juny 08, 2008 10:49 pm

Re: clinica bofill

EntradaAutor: Tiritiri » dg. abr. 26, 2009 10:24 pm

Hola nuc! De la Bofill puc dir-te que dues amigues hi han tingut els nens i mb...una va amb el Dr. Ruiz i l'altra amb la Dra. Alcalde. Jo vaig amb el Dr. González-Huix que visita al CTD al C/ Juli Garreta de Girona i n'estic contenta. No sé si té concertada la Bofill o la Girona. Ptons
Buscant dsd Març '12
9/13: 1a.FIV: 7 folis - 4 òvuls madurs-3 fecundats - n'evolucionen 2 que transferim. Beta negativa.
11/13: Test ERA
12/13: Test positiu: Receptiva a +7.
2/14: Iniciem 2a. FIV. 3/14: Punció: 8 folis - 5 òvuls - en descarten 2 - 3 fecundats - n'evolucionen 2 - congelats a +2 dies
7/14:Transf. 1 embri, l'altre no supera descong. Beta -
boira
:: pantera
:: pantera
Entrades: 839
Membre des de: dv. maig 23, 2008 9:48 am

EntradaAutor: boira » dl. abr. 27, 2009 1:56 pm

Hola nuc,

jo vaig tenir la nena a la clínica Bofill el passat 16 de novembre. Tot molt bé. La ginecòloga que em portava era la dra Alcalde. La llevadora que em va assistir al part la Conxi. Les infermeres sé com es deien, però tot molt bé. Les classes prepart també les vaig fer allà, i llàstima que érem moltes i quasi no hi cabíem però les llevadores, tan la Chiqui, la Dolors com la Conxi molt bé. També hi ha més llevadores, però no fan classes prepart i jo no hi vaig coincicir. Ah, sí, la "Tidi" (em sembla que li diuen) sí, que ens va fer els forats de les arracades l'últim dia, i també molt bé.

Ens va tocar una habitació de les grosses, perquè aquell dia no tenien overbooking, i vam estar-hi molt bé.

Ja ho veus, experiència positiva.
Imatge

Imatge
nuc

EntradaAutor: nuc » dl. abr. 27, 2009 6:56 pm

Gràcies x les vostres respostes,es q hem va arribant el moment i una referència sempre és bona.A mi hem porta la Meritxell Gispert,i molt bé tb,les llevadores els aniré coneixent ara a les classes pre-part.
merci!!! :cangui:
DEMETER
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:09 am
Ubicació: Girona

EntradaAutor: DEMETER » dl. abr. 27, 2009 7:34 pm

Doncs jo posaré una mica de discòrdia, tot i que no he sentit mai cap comentari en contra de la Bofill.
El passat 24 d'Octubre vaig tenir la meva nena a la Girona amb el doctor Melendez i millor imposible, tant pel metge, com per llevadores, com pediatres... Tots un 10!

Per les llevadores, no et preocupis, que n'hi ha algunes que treballen tant a la Bofill com a la Girona, o sigui que te les pots trobar a una clínica o a l'altra, fins i tot varem fer una clase prepart comuna un dia.
Imatge

Imatge
nuc

EntradaAutor: nuc » dt. maig 05, 2009 9:46 am

bndia!!!
ja vaig coneixent a les llevadores de la bofill q són les mateixes q a la girona i la veritat es q semblen molt trempades!i millor pq així toqui la q toqui anirem més trankils, :-D
això es el q es diu oi?
ptns!
nuc

EntradaAutor: nuc » dj. maig 07, 2009 7:42 pm

AINNAM gràcies x la informació!!!
una pregunta q tinc dubte,tema epidural,oxiticina,episotomia,cesàries.....es veritat q x ser privada van tant x feina? ?-) com q això me cançat de llegir-ho..tu q tens l'exeriència de la clínica i amb la mateixa gine q jo,ja hem diràs.
Ah!i felicitats x teus nanus!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::