Les maleïdes morenes!

Experiències i pors del moment més desitjat.

noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

Les maleïdes morenes!

EntradaAutor: noviachuky » dt. maig 05, 2009 2:43 pm

Hola noies!
Vaig tenir el Jan el 3-3-09 i em van sortir morenes al part, abans no me'n havia queixat mai.
Ara em trobo que quan vaig al lavabo em molesten i em sagnen, ho vaig comentar amb la doctora i em va donar una pomada que es diu HEMORRANE. Total que jo no noto millora i no se si marxen al cap d'un temps o no.

Em podeu donar els vostres testimonis?

Molts petons!
Imatge

Imatge
Avril
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. març 31, 2008 12:51 am

Re: Les maleïdes morenes!

EntradaAutor: Avril » dt. maig 05, 2009 4:25 pm

Aix! Quins mals records... les maleïdes morenes!

Només et puc dir que t'entenc perfectament. La pomada no fa massa cosa, però si que ajuda i no costa res posar-se-la. Tingues paciència, procura menjar coses que no et facin estrenyiment, menja fibra, beu molt de líquid i mira quines són les fruites de temporada que et poden ajudar a anar de ventre amb més facilitat.

Per animar-te et puc dir que la meva nena ja té quatre mesos i que jo ja estic perfecta de la barbaritat de morenes que em van sortir el dia del part (tampoc n'havia tingut mai). Ànim i cuida la alimentació!!
Avril
Imatge[url=http://lilypie.com]
Imatge
immi
:: zebra
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » dt. maig 05, 2009 7:06 pm

novia!!
hi ha una pomada que va molt bé es diu Ruscus, però no sé si dones el pit i si donant el pit te la pots posar. em sembla que porta una mica de cortisona, jo prenc cada dia " semillas de lino" que compro a la herboristeria, encara que de morenes vaig tenir pocs dies, ja estic bé, però aquests remeis van molt bé!
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dt. maig 05, 2009 7:54 pm

Hola , jo ja n'havia patit abans del tenir la nena i ara també em van tornar a sortir.
La qüestió es menjar mooooolta fibra, i jo em posava unes canuletes que es diuen Hepro que em van anar de perles. Te'n poses una quan has d'anar al lavabo i almenys surt tot més lubricat.
També dir-vos que la primera vegada que em van sortir (abans d'estar embarassada) vaig solucionar-ho prenent-me un peaso de suc de la licuadora de taronja, kiwi, poma, pera, pastanaga i un tros d'api i aquest coctel al cap de pocs dies em feia anar al lavabo desseguida. I poc a poc de ser regular, i menjant fibra al cap de 2 mesos es com si no n'hagués tingut mai. Igual que ara, la meva nena ha fet els 5 meso i ja fa un parell de mesos que no me'n sento gens.
La Lia ja és tota una princesa!
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » dt. maig 05, 2009 8:42 pm

Ei gràcies a totes!!!!!

ara és el que faig, menjo semillas de lino, fruita, verdura (faig règim) i a part la crema akella. No dono el pit i akesta crema també porta cortisona.

Doncs ara només em queda esperar a que marxin no?

Moltes gràcies un altre cop guapes! Molts petons
Imatge

Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dt. maig 05, 2009 9:12 pm

hola noies... jo vaig tenir una morena quan era mooolt jove (18 o 19 anys..). Vaig provar de tot. Em va fer tant mal que vaig dir que no em sortiria mai més (vull dir que la mantindria a ratlla... sense que se m'inflami)
Durant l'embaras la vaig tenir a ratlla. Quan 1 dia no anava al lavabo... prenia de tot natural (unes boletes de fibra, i magnesia de noseque...)
El MILLOR amb diferencia per quan s'inflama.... una pomada que es diu RUSCUS LLORENS. I banys de videt amb cubitos...
nurieta
Entrades: 2
Membre des de: dt. març 17, 2009 12:05 pm

EntradaAutor: nurieta » dg. maig 10, 2009 8:32 pm

A mi a l'hospital també em van donar la Hemorrane però el ginecòleg em va recomenar la Ruscus Llorens i em va anar molt millor, amb uns 3 o 4 dies ja quasi la notava. També em va dir que em prengués Venoruton sobres, un venotonic que també ajuda molt, m'ho vaig prendre una semaneta. Ambdues coses es poden prendre donant el pit. Que et milloris!
prati
Entrades: 2363
Membre des de: dc. maig 13, 2009 9:52 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: prati » dj. maig 14, 2009 11:52 am

Hola noies!!!
Aixo de les morenes es horrible, a mi m'en han sortit i encara n he parit!! No vull ni imaginar-me dspres del part!!!!
Jo hos volia explicar un remei "casero", q ns si va ser d'aixó o de q ja els i tocava anar de vaixa pero em va resultar. Em van dir q em posses 3 boles de xiprer a la butxaca del pantaló, aquelles boletes q són com uns dimonis q sen diuen, pero son un pel mes grossos, jo ho vaig fer i em va resultar. Ja hos dic q ns si va ser d'aixo o no, pero la cosa em va anar estupenda pq ja no podia mes!!!!! I per provar-ho tampoc perdia res!!!!!! :-D jejeje ara estic de conya!!!!!!!!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » ds. maig 23, 2009 10:46 pm

Ja estic molt millor! :-D :-D :-D
La crema hemorrane al final a resultat, me'n poso al matí i al vespre, ara ja no em fan mal i no sagno o sigui que potser estan marxant, a poc a poc ens recuperem!!!!!!! :ok: :ok:
Petons i gràcies pels consells
Imatge

Imatge
noviachuky

EntradaAutor: noviachuky » ds. ago. 22, 2009 9:44 pm

Ostres noies ja torno a tenir morenes! Suposo que és pq ara a l'estiu també vas més restreta i no menges igual, avui m'han fet molt mal, he tornat amb la crema (pq la vaig deixar) i intentaré menjar més coses que vagi bé per anar al wc.

Les més experimentades, les morenes ja no marxen mai sino es que t'operes?

Merci i petons!
Imatge

Imatge
llunaguco
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dl. oct. 05, 2009 2:43 pm

EntradaAutor: llunaguco » dt. oct. 20, 2009 10:33 am

hola quan vaig tenir a la meva nena tambe em van sortir morenes ara ja estic be van ser molestes alguns mesos no podia ni seure anims
zibba
Entrades: 42
Membre des de: dl. ago. 10, 2009 4:04 pm

EntradaAutor: zibba » dj. oct. 29, 2009 2:08 pm

doncs jo tambe he hagut de patir de morenes, i es passa molt malament! Jo també utilitzava la pomada del Ruscus Llorens, però sobretot el que m'anava millor, era rentar-me amb aigua molt molt freda després d'anar al lavabo, directament a la banyera o al videt. Suposo que el fred les fa escongir i realment calma moltíssim i evita que s'inflamin!
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

EntradaAutor: taxiwoman » dj. nov. 12, 2009 9:18 pm

Quin mal rotllo amb les morenes!!! :ufs:
Jo fá molts anys que les pateixo...en silenci,com l'anunci,je,je,je.
Et recomano fer servir paper higienic humit quan vagis al WC,banys al bidet amb aigüa lo mes freda que aguantis i la pomadeta que es mano de santo es Cohortan Rectal,te una mica de cortisona així que millor que li preguntis al teu metge.
Sort i espero que et passi aviat. ;-)
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
mamiale
:: rateta
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

EntradaAutor: mamiale » dt. nov. 17, 2009 4:30 pm

a mi em va anar molt bé posar gel a la zona. un tubet d'aquests de suero fisiològic al congelador i quan està dur embolicat amb una gasa i en contacte amb la morena.
això fa que es desinfli una mica.
Imatge
Laida
:: gosset
:: gosset
Entrades: 402
Membre des de: dv. nov. 13, 2009 8:30 am

EntradaAutor: Laida » dc. nov. 18, 2009 4:53 pm

Jo les pateixo des de ben petitona, i estic d'acord; el que va millor és oblidar-se del paper higiènic i fer servir tovalloletes humides o si es pot rentar-se al bidet amb aigua ben freda... A mi des de que faig aixó ja no m'han donat més guerra, però m'està entrant moltíssima por per quan em quedi embarassada! Si dones que no n'havieu tingut mai ho passeu tan malament, no vull ni pensar com m'anirà a mi quan arribi el moment :-:) ?-)
Imatge
ImatgeImatge
mirins
:: tigre
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » ds. nov. 21, 2009 8:25 pm

Jo n'haviatingut alguna vegada però de moment (i creuo els dits) a l'embaras no. A mi la crema que em va anar milor era la Ruscus Llorens però la meva germana em va donar un truquillo. Ella talla tires d'aloe vera i els congela i es posen com un supositori.
Imatge[/url]
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dg. nov. 22, 2009 11:43 pm

Hola, jo també tinc morenes...no m'havien donat mai problemes, només alguna picor ocasional...però ara ja em sagnen una miqueta i em piquen constantment, suposo que a causa del restrenyiment. Estic de 32 setmanes, quina crema em puc ficar per alleujar la picor?

Gràcies
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
mirins
Entrades: 748
Membre des de: dt. set. 29, 2009 9:10 pm
Ubicació: Barcelona i Occitània

EntradaAutor: mirins » dl. nov. 23, 2009 1:56 pm

Jo les vaig fer servir sense estar embarassada així que li preguntes al metge o a la farmacia, però a mi l'hemoal ni pessigolles i en canvi el Ruscus Llorens molt i molt bé.
Imatge[/url]
indai
Entrades: 1135
Membre des de: dv. juny 13, 2008 10:25 pm

EntradaAutor: indai » dt. nov. 24, 2009 8:23 am

Moltes gràcies Mirins, ho hauré de preguntar a la farmacia...tot i que si porten cortisonsa no m'ho podré ficar...bé, fa un parell de dies que no les noto...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::