RETENCIÓ DE LÍQUIDS!!!!
RETENCIÓ DE LÍQUIDS!!!!
Alguna de vosaltres va patir retenció de líquids???
És q jo aquest últim mes està sent molt exagerat, he perdut tota la forma humana als peus pràcticament!!!!
(la carn em sobresurt de la sabata… horrorós!). A mi mai m’havia passat ni la més mínima retenció i ostres… és fotut… independentment del tema estètic és pq em fan mooolt mal les cames i els peus i les mans ni te cuento!!
Tothom em diu q després del part tot això se’n va... la meva pregunta és si triga molt o és més o menys instantani? N’heu tornat a patir després??
Merci!!
És q jo aquest últim mes està sent molt exagerat, he perdut tota la forma humana als peus pràcticament!!!!
(la carn em sobresurt de la sabata… horrorós!). A mi mai m’havia passat ni la més mínima retenció i ostres… és fotut… independentment del tema estètic és pq em fan mooolt mal les cames i els peus i les mans ni te cuento!!Tothom em diu q després del part tot això se’n va... la meva pregunta és si triga molt o és més o menys instantani? N’heu tornat a patir després??
Merci!!
Re: RETENCIÓ DE LÍQUIDS!!!!
Hola xispa!!
No pateixis, dona, jo estava com tu i després tot marxa! Jo no ho vaig patir a les mans, però a les cames sí. Semblaven peus d'elefant! Els turmells ja no tenien ni forma i el meu marit s'entretenia fent-me "foradets" a la carn amb el dit...
Després del part tot torna a ser normal. Jo vaig tardar uns 10 dies, però crec que normalment és més ràpid (jo vaig tenir alguns problemes postpart i em van medicar molt).
Recordo un dia que estava fent pipí i em vaig mirar els peus i vaig pensar "apa, quina angúnia, tinc els turmells megaprims". Mentida: els tenia com sempre, però ja m'havia acostumat a les potetes d'elefant...
Ànims bonica!
Ah, i no he tornat a patir retencions de líquid mai més!
No pateixis, dona, jo estava com tu i després tot marxa! Jo no ho vaig patir a les mans, però a les cames sí. Semblaven peus d'elefant! Els turmells ja no tenien ni forma i el meu marit s'entretenia fent-me "foradets" a la carn amb el dit...
Després del part tot torna a ser normal. Jo vaig tardar uns 10 dies, però crec que normalment és més ràpid (jo vaig tenir alguns problemes postpart i em van medicar molt).
Recordo un dia que estava fent pipí i em vaig mirar els peus i vaig pensar "apa, quina angúnia, tinc els turmells megaprims". Mentida: els tenia com sempre, però ja m'havia acostumat a les potetes d'elefant...
Ànims bonica!
Ah, i no he tornat a patir retencions de líquid mai més!
Ai Farcellet!! Em deixes tan tranquil·la pq jo ja em veia així d'elefantota ja per sempre!!!!
Tens raó q després se'm farà estrany no veure'm els turmells gegants!!!
Gràcies guapa!!!!
Tens raó q després se'm farà estrany no veure'm els turmells gegants!!!
Gràcies guapa!!!!
Ei, tranquila!
Jo igual, increible. Vaig sortir de la clínica 7 dies després d'haver parit i pesava 13kg menys (me n'havia posat 17kg) i vaig arribar a casa, em vaig veure els turmells i vaig flipar també. M'havia acostumat també a les potes d'elefant. Jo no em podia posar cap tipus de mitjó i anava tot el dia amb les babutxes aquelles marroquines (al curru també, poca pena) que fins i tot em llagaven l'empeine de la pressió. Tranqui, que passará, no et preocupis. Posa't tot el que puguis potes amunt i beu molta aigua.
Jo igual, increible. Vaig sortir de la clínica 7 dies després d'haver parit i pesava 13kg menys (me n'havia posat 17kg) i vaig arribar a casa, em vaig veure els turmells i vaig flipar també. M'havia acostumat també a les potes d'elefant. Jo no em podia posar cap tipus de mitjó i anava tot el dia amb les babutxes aquelles marroquines (al curru també, poca pena) que fins i tot em llagaven l'empeine de la pressió. Tranqui, que passará, no et preocupis. Posa't tot el que puguis potes amunt i beu molta aigua.
- Bombolla
- :: dragona

- Entrades: 4444
- Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
- Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
- Contacta:
Jo vaig tenir pre-eclàmpsia i també estava feta un botifarró. En el meu cas, el mateix dia del part a la nit em vaig redescobrir els turmells, em va sorprendre veure'ls tant ossuts perquè ja m'havia acostupat a la pota que tenia per cama!

Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741
Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
Gràcies guapíssimes!!!!!!!!!!!
Ja us informaré de si els meus peuets tornen al tamany original!!!!!!!!!! je, je, jeeee...
MUAS
Ja us informaré de si els meus peuets tornen al tamany original!!!!!!!!!! je, je, jeeee...
MUAS
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |