RETENCIÓ DE LÍQUIDS!!!!

Experiències i pors del moment més desitjat.

xispa
:: zebra
Entrades: 1343
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 4:46 pm

RETENCIÓ DE LÍQUIDS!!!!

EntradaAutor: xispa » dc. maig 06, 2009 5:40 am

Alguna de vosaltres va patir retenció de líquids???

És q jo aquest últim mes està sent molt exagerat, he perdut tota la forma humana als peus pràcticament!!!! neujor:-) (la carn em sobresurt de la sabata… horrorós!). A mi mai m’havia passat ni la més mínima retenció i ostres… és fotut… independentment del tema estètic és pq em fan mooolt mal les cames i els peus i les mans ni te cuento!!

Tothom em diu q després del part tot això se’n va... la meva pregunta és si triga molt o és més o menys instantani? N’heu tornat a patir després??

Merci!!
Imatge
Imatge
Imatge
farcellet
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

Re: RETENCIÓ DE LÍQUIDS!!!!

EntradaAutor: farcellet » dc. maig 06, 2009 6:28 am

Hola xispa!!

No pateixis, dona, jo estava com tu i després tot marxa! Jo no ho vaig patir a les mans, però a les cames sí. Semblaven peus d'elefant! Els turmells ja no tenien ni forma i el meu marit s'entretenia fent-me "foradets" a la carn amb el dit...
Després del part tot torna a ser normal. Jo vaig tardar uns 10 dies, però crec que normalment és més ràpid (jo vaig tenir alguns problemes postpart i em van medicar molt).
Recordo un dia que estava fent pipí i em vaig mirar els peus i vaig pensar "apa, quina angúnia, tinc els turmells megaprims". Mentida: els tenia com sempre, però ja m'havia acostumat a les potetes d'elefant...

Ànims bonica!

Ah, i no he tornat a patir retencions de líquid mai més!
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
xispa

EntradaAutor: xispa » dc. maig 06, 2009 7:04 am

Ai Farcellet!! Em deixes tan tranquil·la pq jo ja em veia així d'elefantota ja per sempre!!!! :elefant: :elefant:
Tens raó q després se'm farà estrany no veure'm els turmells gegants!!! :-D :-D

Gràcies guapa!!!!
Imatge
Imatge
Imatge
MONN
:: tigre
:: tigre
Entrades: 702
Membre des de: dt. juny 03, 2008 4:18 pm

EntradaAutor: MONN » dc. maig 06, 2009 8:40 am

Ei, tranquila!
Jo igual, increible. Vaig sortir de la clínica 7 dies després d'haver parit i pesava 13kg menys (me n'havia posat 17kg) i vaig arribar a casa, em vaig veure els turmells i vaig flipar també. M'havia acostumat també a les potes d'elefant. Jo no em podia posar cap tipus de mitjó i anava tot el dia amb les babutxes aquelles marroquines (al curru també, poca pena) que fins i tot em llagaven l'empeine de la pressió. Tranqui, que passará, no et preocupis. Posa't tot el que puguis potes amunt i beu molta aigua.
Imatge
Imatge
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. maig 06, 2009 9:30 am

Jo vaig tenir pre-eclàmpsia i també estava feta un botifarró. En el meu cas, el mateix dia del part a la nit em vaig redescobrir els turmells, em va sorprendre veure'ls tant ossuts perquè ja m'havia acostupat a la pota que tenia per cama!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
xispa

EntradaAutor: xispa » dj. maig 07, 2009 11:01 am

Gràcies guapíssimes!!!!!!!!!!!

Ja us informaré de si els meus peuets tornen al tamany original!!!!!!!!!! je, je, jeeee... xx:-D

MUAS
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::