DESPUES DEL PARTO....

Experiències i pors del moment més desitjat.

MYM1984
:: zebra
Entrades: 1785
Membre des de: dg. abr. 26, 2009 10:57 am

DESPUES DEL PARTO....

EntradaAutor: MYM1984 » dj. ago. 20, 2009 8:58 am

es verdad esto que dicen que despues del parto a muchas mujeres les salen hemorroides, de hacer tanto el esfuerzo????? a mi me da miedo ya que tengo una fisura anal desde hace 13 años, sabeis si puede influir en la hora de parir??????
Alguna de vosotras habeis teniido alguna experiencia como la que yo cuento??' Me da miedo que sea un incoveniente y me desgarre o algo, no se , se que es un tema delicado pero donde mejor que aki que es de todo estos temas no????
Es verdad eso que dicen tb que cuando te quedas embarazada vas mas restreñida al baño?????? son tantas dudas las que me azechan!!!

gracias futuras mamis y mamis!!!
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: DESPUES DEL PARTO....

EntradaAutor: cuqueta » dj. ago. 20, 2009 9:06 am

MYM jo si que vaig patir restrenyiment bastant sever durant tot l'embaràs, pero això no vol dir que a tu també t'hagi de passar, fins que no estiguis embarassada no sabras si en patiràs o no, es com les nausees matinals, l'inflor de cames i mans...i tants d'altres símptomes que unes patim i altres no.
Pel que fa a lo de les morenes, jo tb li vaig preguntar al meu gine abans de parir pq estava "espantada" veient com m'havia anat tot l'embaràs i em va dir que no tenia pq passar i de fet no en vaig tenir, ara potser si tu tens una fissura millor que ho preguntis a un professional o a veure si et contesta alguna mami en la mateixa situació que tu...
No tinguis por, si tens ganes de ser mare tira pel dret, mai no sabem el que ens espera durant l'embaràs, el part, el post-part...pero una cosa esta garantida al 100%, quan tinguis al teu petit en braços et compensarà amb escreix tot el que hagis pogut patir, de veritat.
Ahh i sort en la búsqueda :ok:
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dj. ago. 20, 2009 9:15 am

moltes gracies cuqueta!!!!! la veritat es que es una cosa que em fa patir pero weno es el que dius no deixare de tenir un criu per aixo esta clar,
Espero que alguna mami i futura mami el contesti, merci.
la vida es una montanya rusa, algunes vegades les coses van be i de altres no, tenim que acceptar-ho tal i com venen les coses.
Blanca07
:: poltre
:: poltre
Entrades: 647
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 8:20 am
Ubicació: Aquí i allà! Estressadíssimaaaaaaa

EntradaAutor: Blanca07 » dj. ago. 20, 2009 9:18 am

hola MYM,

jo t'he de dir que després de parir si que vaig tenir hemorroides o morenes 8com ho vulguis dir), la veritat que de dir que es passa malament, però em van receptar una crema RUSCUS i nena mano de santo, sentia una frescor que em sembla que en 1 setmana va marxar...tot i que sempre he tingut rstrenyiment...

En el teu cas intentaria abans solucionar la fisura.. la veritat no sé com has aguantat taaaaaaants anys patint amb aixó... i no sé com no ho solucones d'alguna manera (quirúrgicament es pot fer i funciona)...mirat'ho abans de quedar-te que després s'agreuja!
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dj. ago. 20, 2009 9:32 am

porto tanys anys perque s em va anar, jo estic operada de una reduccio de etomag y e perdut 70 kilos en un any i mitj, que pasa que al estar operada de aixo vaig al bany difernt que vosaltres, vaig mes lleugera per dirho de alguna manera, llavors la irritacio fa que la tingui cronica, jo treballo a un lloc de digestiu i ja m ho e fet mirar de totes formes j m han dit que de moment no pensi en la operacio.
meerut
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » dj. ago. 20, 2009 11:50 am

Hola MYM,

jo de tu m'operaria abans de quedar-me embarassada. Jo em vaig haver d'operar farà uns 3 anys perquè no podia anar de ventre i dono gràcies que ho vaig fer perquè amb l'embaràs he patit, i encara pateixo de tant en tant, restrenyiment. Tema morenes, també me les vaig tractar després de l'operació. De moment no me n'han sortit més, ja t'explicaré després de parir què tal.
Si et quedessis embarassada i la fisura t'impossibilités anar al WC i t'haguessis d'operar llavors seria molt més fotut.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dj. ago. 20, 2009 12:55 pm

ostres me estas acullunint!!!!
danu79
Entrades: 1134
Membre des de: dl. juny 26, 2006 5:30 pm

EntradaAutor: danu79 » dj. ago. 20, 2009 1:31 pm

Crec que has d'estar molt tranquil·la... t'envio un privat!
meerut
Entrades: 1348
Membre des de: ds. jul. 26, 2008 12:18 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meerut » dj. ago. 20, 2009 2:19 pm

MYM, no et volia pas acollonir. Vés al metge, que et faci una revisió, li comentes que et vols quedar embarassada i et deixes assessorar.
El post de la Marina viewtopic.php?f=50&t=12814&p=660458#p660458" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge

Imatge
Arnau: http://www.fertilityfriend.com/home/3862da

Imatge
MYM1984

EntradaAutor: MYM1984 » dj. ago. 20, 2009 9:56 pm

la cuestio es que jo ja treballo a un lloc de digestius i sempre m han mirat ells i no m ahn dit mai res,inclus una dra. saps que estem buscant i no m ha dit res aixi que no ser, de totes maneres quant torni de vacances li comentare!!!!
Ja estic mes tranquila.jajajaj es que soc molt hipocondriaca

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::