Experiències a l'Hospital de Vilafranca del Penedès

Experiències i pors del moment més desitjat.

gina2
:: zebra
Entrades: 1269
Membre des de: dc. maig 27, 2009 3:32 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Experiències a l'Hospital de Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: gina2 » dj. ago. 27, 2009 11:43 am

Hola a tots i totes!!

M'agradaria saber si podrieu explicar les que heu tingut experiències o coneixeu a algu que hagi tingut el seu part a l'hospital de Vilafranca del Penedès. Vaig una clínicia privada però m'agradaria tenir el petit/a a Vilafranca ja que visc allà i ho trobo més pràctic per la proximitat (de fet només he mantingut la privada només pel seguiment de l'embaràs pq et fan ms ecos i això). Ens ho estem rumiant i m'agradaria conèixer que tal és l'experiència allà.

GRÀCIES!!!!!
o-o:) ARAN 9 ANYS
o-o:) JAN 6 ANYS
:-()) A l’espera del tercer DPP 27/11/19
Mont
:: pantera
:: pantera
Entrades: 842
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 10:06 am
Ubicació: El Penedès

Re: Experiències a l'Hospital de Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: Mont » dj. ago. 27, 2009 1:28 pm

Hola Gina2,

Jo sóc del Penedès de tota la vida i vaig tenir al Roger a l'Hospital de Vilafranca, no en tinc cap queixa, em van atendre molt bé, el part va ser molt ràpid, per tant la meva experiència és molt bona, jo ja coneixia vàries experiències, entre elles els 2 parts de la meva germana, també d'amigues i conegudes. A més des de fa uns anys cap aquí, no has de compartir habitació :ok:

Si necessites alguna altra informació, ja saps on trobar-me.

Que et vagi molt bé!
El post del ROGER viewtopic.php?f=35&t=9072

Imatge
gina2

EntradaAutor: gina2 » dv. set. 18, 2009 5:52 pm

si, això de les habitacions tb ens ho havien dit i la veritat és que està molt bé!!! Suposo que si k ens decidirem p Vila per comoditat. Tampoc no em sentit res així de males experiències, així k...

GRÀCIES PER LA INFORMACIÓ MONT!!!!!!!
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. set. 20, 2009 12:28 pm

Una amiga hi va tenir al seu petit fa 3 setmanes, i encantada. Diu que el servei d'infermeria lluita molt per la LM, que també és molt positiu!
Imatge

Imatge
soleilua
Entrades: 2568
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: soleilua » dg. jul. 25, 2010 9:43 am

hola noies!! alguna experiència més?? jo també sóc de la zona, i el que em tirava enrera era compartir l'habitació, però si no s'ha de compartir, em sembla que també el dia que ens quedem embarassats ho farem tot a Vila... la doctora que em porta és d'allà... i a part tinc la privada, que m'anirà bé per les ecos i això, com comentàveu...
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dj. set. 16, 2010 10:24 am

hola!!! ningú més a vilafranca??
gina2

EntradaAutor: gina2 » dj. set. 16, 2010 1:31 pm

Hola Soleilua!!!

Feia dies que et volia contestar però no trobo el momet. Sóc la que va iniciar aquest post i ara ja tinc l'Aran que té gairebé 8 mesos! Doncs finalment el vaig tenir a l'Hospital de Vilafranca i vaig quedar-ne encantada!! Totes les llevadores i el llevador que em va tocar.... bueno, és que vaig anar 3 vegades a urgències i fins la 3a no em van agafar (i vaig pillar tres torns). I m'enviaven cap a casa pq sabien que era d'allà, sinó a la 2a ja se'm queden! I la llevadora que vaig tenir una dona molt maca i molt pròxima, com si ens coneixes de tota la vida! Gràcies a ella els dolors és van fer més suportables!!! I el moment del part tot ho va fer ella tot i haver-hi una infermera i una ginecòloga! I després vam sentir com es discutia amb els de planta pq ens volien posar en habitacions compartides quan n'hi havien de soles. Ella ens va dir que en principi la política és donar habitacions soles en els casos de maternitat sempre que n'hi hagués! Però ja veus a vegades es flipen i no te les donen.... si us passés, demaneu! Jo ja et dic va ser la llevadora la que els hi va fotre canya!! Que més.... el pitjor l'anestesista... la que tenia una noia jove molt simpàtica però que va arribar tard a la feina (passades les 9 del mati) i jo feia 2 hores que m'esperava per l'epidural i m'estava morint dels dolor... a més em va posar una dosis molt baixa i de seguida van tornar els dolors (una de les llevadores em va dir que aquesta anestesista acostumava a posar dosis baixes). Me la van tornar a posar però encara abans del part ja m'havia passat l'efecte i ja no em va donr temps de dir-li que em poses més... En fi.... jo tinc molts bons records del tracte que vaig rebre! I tb de le infermeres genial! En tot moment em van ajudar amb la LM!
Una última cosa: no sé on et porten però a l'hospital fan xerrades 1 vegada al mes on t'expliquen quina política segueixen a l'hospital en els parts! Està força bé per estar informada de com funcionen i els serveis que et dónen. Tb és una opció per conèixer l'hospital i si et fa el pes o canviies!
Si necessites res ja saps. Jo visc a Vilafranca!
Espero haver-te ajudat!
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dv. set. 17, 2010 4:55 pm

moltes gràcies gina2!! em va de conya conèixer una experiència tan bona... jo conec a gent que ha tingut nens allà, però fa anys, i les habitacions eren compartides i clar...això no m'agrada, perquè si estàs cansada després de tot i et toca algú que no paren de fer-li visites m'agafa algooo!! jijijij

doncs més endavant, quan ja estiguem en plena feina a per el bebé ja aniré a una d'aquestes reunions!

moltes gràcies per tot!!
Isabeleta
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dl. abr. 16, 2012 10:01 am
Ubicació: Alt Penedès

EntradaAutor: Isabeleta » dt. set. 04, 2012 2:19 pm

Bona tarda! No sabia si obrir un nou tema o "reflotar" aquest, però bé ja que hi està l'aprofito tot i que faci temps que no té respostes.

Nosaltres ens ho estem començant a mirar. Faig el seguiment tant per la SS (Vilafranca) com per la privada (a la Quirón) i no sé que fer. N'he sentit molt a parlar dels parts a la Quirón i com de contents n'estaven... Però enganxa a més d'una hora en cotxe contant que no hi hagi trànsit (i ara amb els peatges i tot... massa estona perduda :ufs:). A més l'Isabeleto treballa a un institut i si em poso de part hauria d'anar a avisar al director i fer no sé quantes gestions més abans de poder deixar als nanos sols, pujar a casa i portar-me a l'hospital...

D'altre banda de l'hospital de Vilafranca no n'hem sentit gaires bones opinions últimament... tant en tema paritoris com en tema general. Amb això de les retallades s'està quedant molt pobre l'hospital, suposo que com tots, però li veig moltes més carències que els altres. A més a més tampoc conec el seu pla de part.

Alguna experiència més "recent"?
Et vam perdre un 29 d'octubre, però estaràs al nostre cor sempre Marina

26/04/12 - TE Positiu!!!
18/07/12 - Ets una NENA. Ens avancen la dpp al 26/12 {tu ja fas 12,7 cm}
24/10/12 - L'Ènia ha nascut!!!!! Amb 31s de gestació - 1.800 kg 45cm
ÈNIA: el foc al voltant del qual es reuneixen les famílies.
Imatge
Anna03
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dl. ago. 20, 2012 10:32 pm

EntradaAutor: Anna03 » dg. set. 09, 2012 11:54 am

Jo també sòc de Vilafranca! I estem fent seguiment doble amb l'hospital i la Quiron. La veritat es que la gine em va agradar molt quan vam anar a fer la eco de les 12 setmanes (ara estic de 15) pero nosaltres tenim clar que el part el farem a la Quiron. Els motius són que confio molt amb la meva gine de la privada i això és molt important. Les visites Per. La Ss les estem fent per proximitat, en cas que hem de còrrer!! Pero res més!
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dl. set. 10, 2012 5:23 pm

Isabeleta i Anna03,
vaig tenir el meu 1r fill a la Quirón i va anar aparentment bé. Amb el temps he vist que en cap cas va ser un part respectat, sinó molt medicalitzat. La sensació d'haver estat en un bon "hotel" si que la tenia, però no era el que volia pel naixement del meu 2n fill.
Em vaig informar molt, perquè el que realment volia era un part RESPECTAT (que no natural, pq no em sentia capaç ni abans de parir) i Vilafranca és un lloc on es pot parir d'una manera tranquil·la, en aquest sentit. Poseu-vos-hi en contacte, parleu amb llevadores, etc. De fet, l'equip mèdic no deixa de ser aleatori, el que et toca. Però penso que això, a tot arreu.
Vaig fer mans i mànigues per poder-hi parir, però problemes burocràtics, de la mutua, etc., no va poder ser. No vaig voler tornar a la Quirón, tampoc.

Ara, també us diré que no descarteu la Quirón si és per distància: nosaltres vam arribar perfectament :ok: tot i que tenia la mateixa por que vosaltres a no ser-hi a temps!
Imatge

Imatge
soleilua

EntradaAutor: soleilua » dt. set. 11, 2012 12:24 pm

Nenes, veig que les del Penedès o bé tirem per Vilafranca o bé per la Quirón...

Jo al final vaig parir a la Quirón, i tot molt bé.

Pel que fa a Vilafranca, els últims parts que he sentit d'allà, tothom surt molt content, amb un part molt respectat i l'atenció molt bona.

Per arribar no patiu, arribareu! I el que dieu que el marit ha d'avisar al director i tal, no us preocupeu, això són 10 minuts, arribeu de sobres a Barcelona!

Ara ja és escollir, nosaltres ens vam decidir per la Quiron, per l'habitació individual. o volia que les primeres nits amb la meva filla les hagués de compratir amb una desconeguda i el seu nadó, que potser plora un, o potser plora l'altre i no podem dormir. A Vilafranca si tenen hbaitacions suficients, et deixen sola a l'habitació, però últimament això no està garantit, i era una cosa que valoravem molt. Poder estar els tres tranquils i sols.
Isabeleta

EntradaAutor: Isabeleta » dc. set. 19, 2012 6:19 pm

Si veig que totes coincidim, o Vilafranca o la Quirón! :content: Doncs crec que finalment serà la Quirón, tot i que tinc una mica de por de no arribar-hi o de fer-me un embolic. Encara ho hem d'acabar de comentar perquè pels familiars propers aniria millor Vilafranca però.. la nostra comoditat és l'essencial.

26/04/12 - TE Positiu!!!
Imatge
Anna03

EntradaAutor: Anna03 » dg. set. 23, 2012 1:48 pm

Isabeleta tu ja has avisat de que no pariràs a Vilafranca? es que a nosaltres a cada visita tant al CAP com a l'hospital em pregunten i sempre dic que si que el tindrem a l'hospital... Ens estem esperant a fer la eco de les 20 setmanes per si de cas... pero desprès ja avisarem... Tu com ho vas fer?
Imatge
Isabeleta

EntradaAutor: Isabeleta » dg. set. 30, 2012 12:57 am

Anna03 ha escrit:Isabeleta tu ja has avisat de que no pariràs a Vilafranca? es que a nosaltres a cada visita tant al CAP com a l'hospital em pregunten i sempre dic que si que el tindrem a l'hospital... Ens estem esperant a fer la eco de les 20 setmanes per si de cas... pero desprès ja avisarem... Tu com ho vas fer?

Anna doncs no, encara no he avisat... A mi també m'ho preguntaven però ja els hi vaig dir que no sabíem encara... Que abans de la setmana 29 els avisaríem perquè si parim a la Quirón la ultima eco ens la fan allà o no sé quin rotllo ens van explicar. Ja t'explicaré com ho has de fer. Per cert, qui és la teva llevadora?

26/04/12 - TE Positiu!!!
Imatge
Anna03

EntradaAutor: Anna03 » dc. oct. 03, 2012 9:46 pm

Isabeleta ha escrit:
Anna03 ha escrit:Isabeleta tu ja has avisat de que no pariràs a Vilafranca? es que a nosaltres a cada visita tant al CAP com a l'hospital em pregunten i sempre dic que si que el tindrem a l'hospital... Ens estem esperant a fer la eco de les 20 setmanes per si de cas... pero desprès ja avisarem... Tu com ho vas fer?

Anna doncs no, encara no he avisat... A mi també m'ho preguntaven però ja els hi vaig dir que no sabíem encara... Que abans de la setmana 29 els avisaríem perquè si parim a la Quirón la ultima eco ens la fan allà o no sé quin rotllo ens van explicar. Ja t'explicaré com ho has de fer. Per cert, qui és la teva llevadora?

La meva llevadora és la Quima, només l'he vista un cop, a mi em va donar una bona sensació pero al meu home li va semblar que estaba " a la parra"... jejeje encara que aquesta em va insistir molt amb lo de la privada, com si si anava a la privada no em visitaria, almenys va ser la nostra impressió. Jo ara ja fins el 17 no tinc la eco de les 20 setmanes, esperarem a veure qué i ja els hi direm algo.
Però és que la gine que em va atendre a l'hospital (Dra. Pascual) em va encantar, es va tirar casi mitja hora fent-me la eco de les 12 w, ho mirava tot tot, mesurava tot. De fet vaig demanar-li que la de les 20 w me la fes ella.
A veure que tal... :love:
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::