san joan de deu
- Maribel y Alberto
- :: puça

- Entrades: 24
- Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:35 pm
- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
Re: san joan de deu
Hola Maribel, jo no la vaig tenir alla, pero la van traslladar alla a neonats uns dies... hi ha un equip fantastic. no pateixis per res....
Yo estuve un mes ingresada alli (rotura de bolsa) y Paula nació allí. Solo tengo buenas palabras para ellos, humanidad, comprensión, apoyo.... todo positivo.
Jo vaig tenir el nen allà i genial, repetiria sense cap tipus de dubte.
Nosaltres vam tenir a l'Ot ingressat allí uns dies i la gent molt bé !!! em va agradar molt el tracte
Hola Maribel!!
Jo el tindré allà... ja t´explicaré
Jo el tindré allà... ja t´explicaré
- gretagalgo
- :: zebra

- Entrades: 1639
- Membre des de: dv. set. 11, 2009 9:45 pm
Jo l´he de tenir alla , espero i destijo que siguin pacients ,jo soc molt poruga
- yolandard
- :: rateta

- Entrades: 162
- Membre des de: dt. jul. 11, 2006 6:35 pm
- Ubicació: Sant Joan Despi
Jo vaig tenir allà a la meva petitona i tot va anar molt bé. Estic molt contenta amb aquest hospital i tinc un altre ni ho dudaria!!!! Allà estan els millors pediatres!!!!!!
tengo varias amigas que han tenido alli sus bebes y todas estan contentisimas
es un buen hospital sin duda
Jo també tindré a la meva petita Berta a l' Hospital St. joan de déu. La veritat és que hi treballa la meva cunyada com a ginecòloga així que només puc dir que és un gran hospital !
M' ho ha portat tot ella i per amics que hi han anat per urgències tothom en surt content.
M' ho ha portat tot ella i per amics que hi han anat per urgències tothom en surt content.
Sóc infermera, treballo en un altre hospital, pero vaig fer les pràctiques de la universitat. I la veritat és que hi han molt bons professionals. Vaig aprendre moltissim. Tenen un tracte molt humà.
- miriam&sergio

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Noies,fa 3 setmanes vaig tenir a la Jana a Sant Joan de Deu i tot i que vem tenir una experiencia dolenta amb els forceps(al final ha quedat en un ensurt),repetiria amb els ulls tancats.Tan l'equip de ginecolegs,llevadores...fins i tot les infermeres de planta,un 10 per tothom!!!!!!!!
Per cert,nosaltres vem estar a la planta 7,la que es nova,i espectacular!!!
Petonets
Per cert,nosaltres vem estar a la planta 7,la que es nova,i espectacular!!!
Petonets
miriam m'alegro que tot hagi anat tan bé!! jo d'aquí poquet tb tindré allà al meu petito. Saps si per dilatar hi ha pilotes?
- miriam&sergio

- Entrades: 1383
- Membre des de: dg. ago. 02, 2009 12:24 pm
Lereika76,enhorabona pel teu embaras!!!
No t'ho puc assegurar,perque jo no la vaig demanar,pero juraria que si.Et deixen pujar a l'habitacio a dilatar,ficar-te a la dutxa....aixi que suposu que si.
Ja veuras que be,jo repetiria en aquell hospital,aixo si,sense forceps!!!
No t'ho puc assegurar,perque jo no la vaig demanar,pero juraria que si.Et deixen pujar a l'habitacio a dilatar,ficar-te a la dutxa....aixi que suposu que si.
Ja veuras que be,jo repetiria en aquell hospital,aixo si,sense forceps!!!
Hola! nosotros al final tambiñen tuvimos a Lucía en San Juan de Dios y la verdad es que el trato en planta genial!!! las enfermeras nos ayudaros muchisimo con la lacatancia y les estoy muy agradecida!
También estuvimos en la planta 7 y la habitación, comida... etc genial!
Lo único malo, bueno, para mi, dejo claro que es mi opinion y mi experiencia, supongo que no siempre es asi.... Es que en el parto, no tienen paciencia ni piensan en la madre, solo en lo que les es mejor a ellos, porque a mi, a pesar de que llegué ya dilatada de 8cm y la niña era muy pequeña, utilizaron espatulas para sacarla para según consta en el informe "acelerar el expulsivo"... y por ello me hicieron una episotomia muy grande y me ha quedado una cicatriz importante y supongo que me dara problemas... y las primeras semanas después de dar a luz fue horrible los dolores que tenia, no podia sentarme ni caminar...
En la sala de partos la comadrona nos dijo que aún faltaba una horita para que saliera la cabecita, pero que todo iba genial... pero al segundo entro el ginecologo diciendo que llevaba alli todo el dia y que tenia que acabar este parto antes de irse, asi que empezaban ya... asi que tuvieron qu e utilizar las espatulas...
en fin, que esa es la mala experiencia que tuve alli.... pero a pesar de eso, el trato leugo en lplanta y todo genial!
Otro fallo para mi es la "burocracia" porque me dijeron que me enviarian los analisis de la niña y mios por correos porque no los podian imprimir por un problema con la impresora pero aun no me han llegado... y tambien lme dijoeron que me llamarian para darme la visita de la cuarantena con ellos y ha pasado ya 6 semanas y tampòco me han llamado...
También estuvimos en la planta 7 y la habitación, comida... etc genial!
Lo único malo, bueno, para mi, dejo claro que es mi opinion y mi experiencia, supongo que no siempre es asi.... Es que en el parto, no tienen paciencia ni piensan en la madre, solo en lo que les es mejor a ellos, porque a mi, a pesar de que llegué ya dilatada de 8cm y la niña era muy pequeña, utilizaron espatulas para sacarla para según consta en el informe "acelerar el expulsivo"... y por ello me hicieron una episotomia muy grande y me ha quedado una cicatriz importante y supongo que me dara problemas... y las primeras semanas después de dar a luz fue horrible los dolores que tenia, no podia sentarme ni caminar...
En la sala de partos la comadrona nos dijo que aún faltaba una horita para que saliera la cabecita, pero que todo iba genial... pero al segundo entro el ginecologo diciendo que llevaba alli todo el dia y que tenia que acabar este parto antes de irse, asi que empezaban ya... asi que tuvieron qu e utilizar las espatulas...
en fin, que esa es la mala experiencia que tuve alli.... pero a pesar de eso, el trato leugo en lplanta y todo genial!
Otro fallo para mi es la "burocracia" porque me dijeron que me enviarian los analisis de la niña y mios por correos porque no los podian imprimir por un problema con la impresora pero aun no me han llegado... y tambien lme dijoeron que me llamarian para darme la visita de la cuarantena con ellos y ha pasado ya 6 semanas y tampòco me han llamado...
Yo tambien dare a luz alli, me quedo mas tranquila con vuestras opiniones, aunque supongo que como le paso a petit/a en todos los hospitales hay algun caso de este tipo.
Me parece muy mal lo que hizo el ginecologo, si tenia prisa que hubiera pasado el parto a otro.
Me parece muy mal lo que hizo el ginecologo, si tenia prisa que hubiera pasado el parto a otro.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |