HOSPITAL DE BARCELONA, CORACHAN O QUIRON??

Experiències i pors del moment més desitjat.

Mami2010
:: lleona
:: lleona
Entrades: 923
Membre des de: dj. set. 17, 2009 11:43 am

HOSPITAL DE BARCELONA, CORACHAN O QUIRON??

EntradaAutor: Mami2010 » dj. set. 17, 2009 12:36 pm

Hola noies!!!

Nosaltres hem començat a buscar a l'agost. Ara ens hem fet d'una mutua i els hospitals que tenim assignats son l'Hospital de Barcelona, Corachan o la Quiron. Com que m'he de fer la citologia ja, he pensat en decidir ja quin hospital ens quedarem per fer-ho tot allà des del principi.

Alguna de vosaltres té alguna experiència amb ells?? Quin em recomanarieu??
Imatge
Imatge

Comencem l'any amb bones noticies!! 01/01/2014: TE+
http://www.fertilityfriend.com/home/47df45
gemins74
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 11:26 am

Re: HOSPITAL DE BARCELONA, CORACHAN O QUIRON??

EntradaAutor: gemins74 » dj. set. 17, 2009 3:15 pm

Hola,

Jo vaig tenir el nen a l'hospital de Barcelona. En tinc bones i "males" experiències.

Les bones són que estant embarassada hi vaig haver d'anar un parell de vegades urgències, i em van tractar superbé ( molt ràpid i fent-me un munt de proves). Al nen, li van haver de fer un seguiment quan va nèixer perquè tenia un tema de les analítiques una mica alterat, i la veritat és que superbé.

L'únic tema que no va anar gairebé va ser el meu post-part. El meu ginecòleg després de parir em va fer dues visites d'un minut de durada cada una ( sense mirar-me punts ni res.....). Les infermeres tampoc em van mirar la episotomia fins el dia que vaig marxar, tot i que jo em queixava de mal. La conseqüència va ser que se m'havien obert els punts i vaig estar 15 dies amb un mal de CULLO**.... I mira que els havia dit que em feia mal, però el que feien era posar-me un calmant i llestos. Però bueno, també vaig parir just abans d'un pont de tres dies, i potser això va tenir alguna cosa a veure.

Espero que tinguis sort en la recerca i sigui ràpida!
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dj. set. 17, 2009 3:39 pm

jo podia a la corachán i a Hospital de Barcelona i com que el meu ginecòleg preferia corachàn allà vaig anar. Estic molt contenta de com va anar tot. Estaven molt per com ho tenia tot i em van mirar co tenia la cicatriu de la cesàrea (grapes), van decidir que com que ho tenia tan bé me les treurien abans d'anar cap a casa i uns dies després que va semblar que se m'obria una mica un punt, vaig tornar a la planta maternal sense passar per urgències i m'ho va mirar una comadrona dins un box... la mar de bé.

En canvi de l'Hospital de Barcelona hi vaig haver d'anar per que la nena tenia febre i un exantema i quan li van haver de fer una analítica fatal fatal.
Li va fer moooolt mal, l'haviem d'aguantar per que no es mogués i ho van fer fatal.
No li sortia gaire sang i feien unes coses amb la xeringa (xeringa d'adults) que encara em fa posar els pels de punta. Jo allà amb la meva filla d'urgències no hi torno. Deu meu que malament que ho vam passar, encara suor només de pensar-hi.

gemins 74, l'extreta de sang del teu nen va anar bé?
La Lia ja és tota una princesa!
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. set. 21, 2009 10:32 am

Jo vaig tenir a la meva nena a la Corachan, i tot molt be en van respectar en tot moment, no en van posar l'epidural fins que jo no la vaig demanar. Nosaltres vivim a Lleida i van anar a parir alla, i quan vaig arriba alla en van donar una hab. 4:30 mati i vaig tenir comadrones, infermeres, gines, etc... fins l'hora de anar al paritori mirant-me i donant consells (cada 2 o 3 hores) la vaig tenir a les 15:56 h.
Ah!!! i fins i tot en van fotre bronca per que vaig anar tota sola al bany!!! en van dir que per que no habia cridat a les infermeres. Clar jo portaba una estona a l'hab. i en trobaba be vaig anar al bany i a l'estona ve una infermera i en diu que tens pipi? i jo:- no ja he anat. per que li vaig dir res. Tot de bona fe he!!! molt amable i amb molt bones paraules en va explicar que no tenia que anar sola per si en marejaba o alguna altre cosa.

Despres en van donar molts consell con per la LM, con agafar a la nena pels rots, per els colics, etc...

Estic molt contenta i per aixo repetire.

Tambe tinc que dir en van fer un legrat alla i la atencio dels camillers, les infermeres, i tots genials.

Sempre te que haber alguna cosa dolenta jo vaig tenir 2 quan vaig arriba la comadrona que estaba de guardia tenia una mala llet que li hages fotut un cop de puny, pero clar suposo que si esta tota la nit de guardia i tal i con va ser aquella nit/dia de no haber casi mamis a tenir un overbooking normal que tingues mala llet. I quan en van enviar cap a casa al meu gine se li va oblidar dir-me que en prengues nolotil si en feien mal els punts, pero el vaig trucar quan van començar a fer-me mal i en va dir el que entenia que prende. Per tot el demes OK. hi ha un post per qui que parla de la Clinca Corachan per si vols mes info. :--/)
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
lou
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 584
Membre des de: dt. maig 27, 2008 6:37 pm
Ubicació: bcn

EntradaAutor: lou » dj. set. 24, 2009 12:30 am

jo tb tinc part a l'hospital de barcelona...m'han parlat d'un pla de part..que informi al cap de pediatria de tot el que vull. m'han dit que hi ha un impres al gencat...i qeu l'han de respectar pq estem amb el nostre dret.

gemma25 veig que tu vas fer hospital bcn... no et deixaven el nen a l'habitació... jo vull demanar que sempre estigui amb nosaltres...??? tb m'han dit que digui a la gine que vull part vaginal...i res de episotomia...o el mínim... TB VULL DEMANAR QUE ENSEGUIDA M'EL POSSIN AL PIT... TU VAS DEMNAR-HO???????? COM VA ANAR TOT AIXÒ...??? ES VAN PORTAR BE????????????????
Imatge

2770 KG 48 CM

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Crispina
:: tigre
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dj. set. 06, 2007 10:05 pm

EntradaAutor: Crispina » dl. set. 28, 2009 6:59 am

Hola!
Jo he tingut la meva nena a la Corachan i els hi dono un 10. Tot genial i aixo que es va complicar i varem haver de fer cessarea perque la nena no baixava i li estaven baixant les constants (una por horrible). Li donen molta importancia a la lactancia materna i t'ajuden moltissim per que funcioni.
Topito
:: peixet
:: peixet
Entrades: 264
Membre des de: dl. gen. 04, 2010 4:25 pm
Ubicació: U.K

EntradaAutor: Topito » dl. març 15, 2010 9:36 am

Hola, ja veig que ningu escriu en aquest post des de fa temps, pero em fa feliç saber que esteu contentes de la Corachan. Es la que em toca a mi a l'agost si tot va bé. Una amiga meva va tenir els 2 nens allà i estava encantada!
agnesbc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1440
Membre des de: dc. nov. 04, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: agnesbc » dg. març 21, 2010 5:17 pm

dons si a mi em toca a principis de juliol i es una tranquilitat escoltar,aquestas experiencies tant bones.
monipeny
:: gosset
:: gosset
Entrades: 435
Membre des de: dj. set. 03, 2009 7:04 pm

EntradaAutor: monipeny » ds. abr. 17, 2010 9:31 am

Alguna experiència recent a la Corachan ? A mi em toca per finals de juliol....
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
LILA_BCN
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 333
Membre des de: dj. des. 10, 2009 11:14 am

EntradaAutor: LILA_BCN » dc. maig 05, 2010 9:07 am

Hola!!
Jo el tindré a la quiron, estic molt contenta, i si pots triar, crec que la dexeus es molt mes bona que la corachan..........ara tens mes lio veritat??
Sort
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::