CLINICA CORACHAN

Experiències i pors del moment més desitjat.

Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dc. feb. 24, 2016 10:24 am

Hola noies!

Torno a pujar aquest post ja que tindré a la meva peque a la Corachán a l'abril, gairé bé segur serà una cesària programda (tinc palcenta prèvia) i em porta la Dra. Guasch (amb la cual estic encantada!!)

Ja ens ha dit que el pare HA d'estar a quiròfan però volia conèixer alguna experiència recent sobre el part allà: com va ser l'atenció? Durant la reanimació es poden quedar amb mi la meva parella i la nena? Què tal les instalacions??

A veure si alguna mami recent té alguna experiència per compartir!!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: juditinha » dc. feb. 24, 2016 3:39 pm

Hola, jo vaig tenir la meva nena ara fa un mes a la corachan. Tot i que no va ser cesaea sino part natural et puc dir que la meva experiencia va ser molt Bona. Les matrones encantadores, em va atendre una llevadora q es deia Tania i molt maca i atenta, ajudant molt. Les infermeres de planta super maques i professionals totes sense excepció, no vaig trobar a ningú que penses que era mes arisc o desagradable, tot el contrari.

Les instal.lacions molt bé, tant la sala de parts, recordo que vaig pensar que era super amplia, com la habitació, amb el bany acabat de reformar de la setmana anterior, molt modern i complet.

Al bany tens compreses però calcetes te les has de portar tu igual que els bolquers del nadó.

El menú també excel.lent, et donen dos o tres menus per triar tant a dinar com a sopar.

A veure si algú et pot explicar una mica més en cas de cesarea, tema quirofan i acompanyant ja que aqui si que no et puc ajudar.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » ds. feb. 27, 2016 10:19 am

Moltes gràcies Juditinha!

La veritat que tinc una coneguda que també va estar molt contenta però també part natural... A veure si hi ha alguna experiència de cesarea!!

Per cert, Rosa32 i Lopez1984, pensava que els posts erens més antics i suposo que ja heu decidit però en tot cas us recomano la Carme Guasch 100%, jo ara fa uns sis anys que em visito i molt contenta, és molt propera, sobre tot durant l'embaras, i la veritat és que ho explica tot molt bé i és cero alarmista, cosa que encara que sembli mentida s'agraeix...

També si us interessa part natural i opcions més respectades és una molt molt bona opció perquè no és que sigui una acerrima defensora d'això és que t'escolta i respecta moltíssim el que tu vols, cosa difícil de robar avui en dia. Això sí, sembla i és una mica despistada i sempre has d'esperar-te una hora abans t'agafin però per mi val la pena i molt!!

Espero que us serveixi d'ajuda!

Una abraçada
Avatar de l’usuari
RALA
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: RALA » dl. feb. 29, 2016 9:33 am

Bon dia noies,

He llegit els missatges més recents i en general bastant bé, no? A mi m'han dit que de les privades és la millor!
El que passa és que tinc dubtes i m'agradaria saber si les últimes noies que heu tingut el/la vostre fill/a allà, si heu pogut fer un pla de naixement, respectant una mica els aspectes que volieu, o per exemple el tema pell amb pell. Jo tinc una amiga que va tenir el seu petit fa uns mesos, va ser per cessaria i el pare va poder estar amb ella al quiròfan (que alguna preguntaveu), el que passa que no li van posar al pare perquè pogués fer ell el pell amb pell, cosa que a altres hospitals si que ho fan.

Alguna em pot donar referències del doctor Catllà?
De la dra. Guasch m'han parlat mb!

Salutacions!!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dj. març 03, 2016 6:39 pm

Hola noies!!

Just dilluns vaig començar les classes prepart i volia compartir amb vosaltres el protocol de cesarea que ens va explicar la Aurora, la comadrona a classe.

En primer lloc el pare sempre pot entrar i ens va comentar que es pot fer el pell amb pell, que mentre cusen a la mare passen el apre a reanimació perque faci el pell en pell i, un cop cosida, passent a la mama. També ens va dir que si el papa no el vol fer, no hiha problema perque ho faci la mare un cop estigui a reanimació i que en tot cas es queden tots tres a reanimacio.

Tot això sempre i quan tot estigui ok clar!! Pero em va sembla molt be que ho comentés i volia fer-vos ho saber!

Una abraçada!
angeles77
:: rateta
:: rateta
Entrades: 186
Membre des de: dt. maig 28, 2013 5:02 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: angeles77 » dl. març 07, 2016 9:27 am

Hola,

Jo vaig parir a la Corachán per cessàrea urgent al gener.
Un 10 per l'equip que em va assistir: ginecòleg (dr.Samaranch), matrona, enfermeres...i anestesista (com va suar el pobre perquè m'anaven donant baixons de tensió constants).
El pare va poder estar a la cessàrea. Només nèixer, me la van ensenyar i li vaig donar un petó, i se la van emportar per pesar-la juntament amb el pare. Després me la van portar vestida ja i la vaig tenir a sobre una estoneta mentre acabaven de treure placenta i enllestir coses, suposo.
Ja quan em.cosien es van emportar a la nena i al pare a l'habitació i a mi em van portar a reanimació. Vaig esperar allà una estoneta (a mi em van semblar pocs minuts però el meu marit diu q va ser ben bé 1 hora) i ja després em van pujar a l'habitació.

Ara bé, pel que fa a l'habitació, tracte d'infermermes i menjar...jo li poso un 3 sobre 10. Vaig estar 7 dies ingressada i va deixar moooolt que dessitjar. No sé si es que vaig tenir mala sort o que però el recolzament de lactància fatal i el fet de suport i tracte humà també fatal...

Suposo que depen de cadascú com.ho viu pero la.meva que va ser una estada més aviat llarga (tractant-se d'un part) la veritat no vaig acabar gens contenta. Fins i tot ens feien fora de l'habitació de males maneres el darrer dia pq la necessitàven lliure!! Nosaltres.estavem esperant l'alta del pediatra i no podiem marxar...i creieu-me que tenia unes ganes boges de sortir d'allà.
Despres va venir la supervisora i es va disculpar de molt males maneres.
Una abraçada i si us puc ajudar en algo, aquí estic!!
Febrer 2014: 1ª FIV amb ICSI + MACS + DGP. Beta Negativa.
Juny 2014. FIV cancel·lada a dia 5 d'estimulació per baixa resposta.
Gener 2015. FIV resultat dos blastos,que congelem.
Març 2015. Transfer de l'unic blasto que queda viu. Beta Negativa

Abril 2015. Nova FIV .5 ovuls,2 madurs i 1 sol fecundat. Transfer a dia +2
Maig 2015. Positiu!!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dl. març 07, 2016 4:08 pm

Ostres Angeles77 quina mala experiència!

Es cert que el "més important" es la part médica i això genial pero a sobre que has d'estar alla més del que tocaria si no et tracten be...

La veritat es que com gaire be qualsevol servei es una loteria i es una llastima perque primer estar ingressat no es gust de ningú i, encara que si es per rebre els nostres petits es molt mes agradable, actituds com aquestes poden "empañar" el moment una mica...

A veure com ens va... Encara ens queda una mica (7 setmanes... i estic ja AMB UNES GANES XD), tinc una amiga que va parir alla i molt be pero clar depen del personal que et toqui per desgracia...

En fi a veure si tenim una miqueta més de sort.. En tot cas sino els hi caura una reclamacio al canto! Que estas pagant tota la vida per algo...

Una abraçada!!
fulvia7
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dv. gen. 08, 2016 12:46 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: fulvia7 » dj. març 10, 2016 10:36 am

Hola,

jo vaig tenir la meva filla l'agost del 2013 a la Corachán.

Em va atendre la Carme Guasch, que no era la meva ginecòloga ja que, al ser agost, estava de vacances, però tenia plena confiança amb ella ja que prèviament m`'havia operat uns pòlips.
El meu part va ser "normal" i tant l'atenció de les llevadores com la de la Carme van ser espectaculars. Si tingués un altre fill el tindria allà segur. Em van tractar amb molt de carinyo.

Jo vaig tenir la sort de tenir un part molt bó i una recuperació estupenda. l'estança a la clínica va ser molt bona i el tracte que ens van dispensar a mi i la meva filla va ser boníssim.

jo ho recomano 100%. Espero haver-te ajudat.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dj. març 10, 2016 1:58 pm

Moltes gràcies fulvia7!

Ajudent molt les vostres epxeriències perque la veritat que es viu amb una barreja de ilusió i un xic de por... oi??? Però be com sempre dic tinc plena confi en la emva gine així que tot anirà de perlitas!!!
Avatar de l’usuari
GasMonkey
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 7:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: GasMonkey » dc. març 30, 2016 11:55 am

hola!
Moltes gràcies per les vostres experiències! Jo estic esperant bessons i em porta l'equip de Ginex Dr. Salamero. Em preocupa el fet que tingui moltes possibilitats de tenir cesàrea, i el poder fer pell amb pell al nèixer els dos z2:-) z2:-) . També em preocupa què tal és la unitat de neonats de la Corachan. M'han dit que els pares hi poden accedir les 24h, però deixen fer mètode cangur i alletament a demanda del nadó? Què tal és el suport a la lactància materna?
Tot i així ho preguntaré a la seguent visita i ja us explicaré. Però a vegades tinc la sensació que els metges m'ho pinten tot molt bonic, per això m'agradaria conèixer més experiències personals.

Salutacions a totes i gràcies!!!
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 30, 2016 1:35 pm

Hola GasMonnkey,

Jo encara no et puc donar la meva experiencia pero, pel que vaig veient a les classes prepart,bé pel que ens explica la comadrona, tenent uns protocols bastant guais. Tema cessarea et comento el que ens va dir a nosaltres que suposo que també serveix per bessons: el pare pot estar, un cop nascut el baby el pare passa a reanimacio per fer pell amb pell mentre cusen a la mama i després passa la mare i també el pot fer. (Sempre si no hi han complicacions).

Tema lactancia, la comadrona sempre ens diu que el millor es inciar la lactancia el mes abans possible, dins les dues hores seguents al neixament i son bastant proteta pel que ella ha comentat, diu que sempre estan dispos a la nursery per ajudar, pero clar que ha de dir... De totes maneres es bastant raonable la veritat. No sé si tens oportunitat de fer les classes prepart a la mateixa corachan, si es així t'ho recomano 100%.

Temes de neonats no n'hem parlat massa però lo poc que ha dit els pares poden estar sempre que volguin, treuen llet materna per donar-li a les nits si pel que sigui la mare no hi pot ser, etc..

Espero haber-te ajudat una mica, a veure si alguna mami pot donar-te més info! De quan estas ara??
Avatar de l’usuari
GasMonkey
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 7:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: GasMonkey » dc. març 30, 2016 1:50 pm

Moltíssimes gràcies per a informació! jo ara estic de 18 setmanes, i les classes prepart ja em va dir la gine, que només les faria en cas que els dos vinguessin de cap, ja que sinó, em faria cesàrea (que no em fa gens de gràcia).
La següent visita la tinc aquí a dues setmanes, que serà la morfològica.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dc. març 30, 2016 2:36 pm

Oooh enhorabona!!!!

Jo, si pots, demana-li el volant per fer-les, a mi em van dir el mateix perque a la setmana 20 tenia placenta previa, que no s'ha "mogut" una mica fins la 32... Tot i així la gine em va fer el volant i parlant amb la comadrona em va recomanar assistir a les classes teoriques i a las practiques de relaxació. Les teoriques estan molt be, son uns 7 temes i parlant dels tipus de part, de puerperi, lactancia, cures del nado i ara no recordo que més... Si son els primers igual et va be per saber algunes cosetes, si ja ets mami segur que tens molta experiencia! Jo es que soc primeriza XD.

Tema relaxació em va dir que em vindria bé per estar mes tranqui el dia de la cesarea, encara no sé quin part tindré i, tot i que pots buscar classes per internet o fins i tot si ja fas ioga sabras de relaxació, sempre es guai estar amb altres mamis.

També fan una visita guiada, jo hi vaig demà!

Ja aniré explicant!
Avatar de l’usuari
GasMonkey
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 7:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: GasMonkey » dc. març 30, 2016 3:28 pm

Moltes gràcies! jo també sóc primeriza. I crec que m'anirà bé fer les classes pre part, perquè d'experiència, zero. I més el tema de la relaxació, jo que sóc un nervi. Aquí al poble comencaré d'aquí dues setmanes l'esferodinàmia i a finals d'ablil comença el curs de ioga per embarassades.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dv. abr. 01, 2016 1:34 pm

Hola noies!!!

Com us vaig comentar, vaig fer la visita ahir de corachan amb l'Aurora, la super de les llevadores. Tot i que no vem veure les salas de parts, tota la planta 8ena es nova, ens van ensenyar fotos de les instalacions i molt guais.

GasMonkey, va comentar el tema de nounats i ens va dir que els pares podrien entrar els 24h, la mare podia alletar a demanda i el pare fer el metode cangur. També dir-te que en alguns casos ha mencionat al Dr. Salamero i sempre parla molt bé d'ell.

Que més us puc dir... El petit està tota l'estona amb els pares nomes el deixen a la nursery per fer-li la revisio medica, les noies de la nursery venen tots els dies a fer les cures, ensenyar els papis i canviar-los (entenc que nomes al mati quan es cagui durant el dia el canvien els papis).

Les salas de part ens van dir que eren molt amplies, tenen un monitor inalambric per la sala de parts naturals que es bastant xula, amb pilota, piscina per relaxar-se (no per parir), la tela aquesta que surt del sostre per penjar-te (que no sé com es diu) tamburet per parir i, a la mateixa sala, tenen tot el necessari per si la mama canvia d'opinio.

Tema arrecades, si vols li posen alla, son 50€, també tenen servei de fotografia...

No sé si em deixo algo important en tot cas pregunteu si teniu dubtes! (I si ho se contestare... XD)
Avatar de l’usuari
GasMonkey
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dg. gen. 03, 2016 7:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: GasMonkey » dg. abr. 03, 2016 5:49 pm

Doncs pinta molt bé! Merci per la info! Em quedo més tranquila jeje.
A seguir gaudint de les panxulines! :-())
Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Moreneta » dl. abr. 25, 2016 7:59 pm

Ei! Jo ara fa dos anys q vaig parir a Corachan i molt bé. Vaig anar 15dies abans d parir a fer una visita guiada i t'expliquen els protocols.
Vaig estrenar la sala d parts naturals, estava tot precintat quan vaig entrar, i vaig estar molt bé, molt àmplia, agradable, etc... El personal molt bé. De totes maneres us diré una cosa q sempre dic: per més q s'hagin posat les piles amb el part respectat, es molt millor que aneu ben informades i aixi no hi haurà problema si trobeu algú de la vella escola q vol tirar pel dret. Jo no
Portava pla de part escrit pq el nen es va avançar 4 setmanes pero ho tenia tot molt clar i anava dient el q volia i em van fer cas a tot.
Si necessiteu més informació contacteu-me x privat pq he perdut el costum d'entrar cada dia.
Ari_RG
:: granota
:: granota
Entrades: 240
Membre des de: dc. feb. 10, 2016 11:01 am

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Ari_RG » dt. maig 03, 2016 10:23 am

Hola noies!!!

L'Abril encara no vol sortir, però ahir vem anar d'urgencies a la corachan perque no sabia si perdia liquid amniotic (falsa alarma como no XD) i vaig quedar encantada no, lo siguiente, amb l'atencio...

Ens va rebre la llevadora, Anna, amb un somriure i es va presentar agafant-me per les espatlles, després ens va explicar tot el que ens feia, el tacte amb una suavitat i un carinyo... Ens va preguntar quin part voliem, quin nom li posariem... Super be, la veritat anava amb una mica de "por" per totes les coses que vas llegint de violencia obstètrica i res mes lluny de la realitat. Va venir una infermera a donar-me suc perque l'Abril estava mes adormida... I em va preguntar si m'agradaba, sino em portaven un altre, va xerrar amb nosaltres cin minuts... Vamos una primera experiencia de luxe...

Espero que el dia del part sigui aixi i ens toqui aquest sol de llevadora!!! XD

Espero que serveixe aquesta experiencia!!

Una abraçada!
Avatar de l’usuari
rosa32
:: granota
:: granota
Entrades: 218
Membre des de: dl. abr. 21, 2014 5:37 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: rosa32 » dg. juny 05, 2016 5:11 pm

hola noies!! mhe decidit per la Corachan....que tal amb les llevadores? experiencies? i les classes prepart son amb elles? ho dic perque es el meu segon embaras i no se si em valdria la pena repetir-les...almenys per coneixer a les llevadores, q en penseu? tema part respectat vau fer pell amb pell?
Mvictoria.gon
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. jul. 03, 2017 10:33 pm

Re: CLINICA CORACHAN

EntradaAutor: Mvictoria.gon » dl. jul. 03, 2017 10:38 pm

shibi ha escrit:Moltes gràcies feeling!

Ahir mateix vaig trucar a la Corachan i directament em van posar amb l'equip de la Dra. Gómez Roig. Concretament amb la Dra. Laura Lopez. A veure què tal!
Almenys em tranquilitza llegir bones experiències.

Merci! :ok:


Hola!
Jo també em visito amb la doctora López i voldria saber la vostra opinió i si us va atendre en el moment del part...
Gràcies

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::