Ginecòlegs al Maresme i clíniques privades
Ginecòlegs al Maresme i clíniques privades
Hola a totes i felicitats! Estic de 24 setmanes i el ginecòleg que m'ha portat sempre no assisteix parts, així que en vull buscar un altre per la zona del Maresme o La Selva -visc a Calella-, que a més, en el moment del part, atengui en una clínica privada -estic amb la mutua Fiatc-, ja sigui a Barcelona o a Girona. Em podeu aconsellar algun/a que us hagi agradat? Sobretot voldria que fos respectuós amb els meus desitjos i els de la meva parella, que tingués paciència i no volgués anar per feina...I en quant a la clínica, que tingui unes bones instal·lacions, habitacions grans, si pot ser una banyera o pilota per dilatar, etc. Què m'aconselleu? Gràcies a totes!
Re: Ginecòlegs al Maresme i clíniques privades
jo soc de Pineda i m'han portat a la Dexeus... En el meu cas era el Dr. Serra però ell no entra per mútua, encara que crec que tota la resta sí
Això sí, no tenen pilotes ni banyeres de dilatació encara que sí que s'adapten als teus desitjos dintre de les seves possibilitats, i per estar més segura pots portar fet un pla de part. Feliç

Gràcies Mireia, saps si algun ginecòleg de la Dexeus visita prop de Calella? I en quant al pla de part, com funciona? Hi ha alguna plantilla per internet i es porta a l'hospital en el moment del part? Perdona però és que sóc molt novata amb tot això... 

Si la teva mútua cobreix la Dexeus, truca directament a la clínica i ho pots preguntar però molt em temo que només visiten allà...
Jo havia de baixar cada visita i era una mica rotllo però em quedava molt tranquila (és que vaig tenir un problema al 7é mes i va ser aleshores que em van desviar a la Dexeus).
Jo havia de baixar cada visita i era una mica rotllo però em quedava molt tranquila (és que vaig tenir un problema al 7é mes i va ser aleshores que em van desviar a la Dexeus).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |