Ginecòlegs al Maresme i clíniques privades

Experiències i pors del moment més desitjat.

esther74
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:11 pm

Ginecòlegs al Maresme i clíniques privades

EntradaAutor: esther74 » dj. set. 24, 2009 8:31 pm

Hola a totes i felicitats! Estic de 24 setmanes i el ginecòleg que m'ha portat sempre no assisteix parts, així que en vull buscar un altre per la zona del Maresme o La Selva -visc a Calella-, que a més, en el moment del part, atengui en una clínica privada -estic amb la mutua Fiatc-, ja sigui a Barcelona o a Girona. Em podeu aconsellar algun/a que us hagi agradat? Sobretot voldria que fos respectuós amb els meus desitjos i els de la meva parella, que tingués paciència i no volgués anar per feina...I en quant a la clínica, que tingui unes bones instal·lacions, habitacions grans, si pot ser una banyera o pilota per dilatar, etc. Què m'aconselleu? Gràcies a totes!
mireiafor
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

Re: Ginecòlegs al Maresme i clíniques privades

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 25, 2009 2:10 pm

jo soc de Pineda i m'han portat a la Dexeus... En el meu cas era el Dr. Serra però ell no entra per mútua, encara que crec que tota la resta sí :ok: Això sí, no tenen pilotes ni banyeres de dilatació encara que sí que s'adapten als teus desitjos dintre de les seves possibilitats, i per estar més segura pots portar fet un pla de part. Feliç :-()) :-())
Imatge

Imatge
esther74
Entrades: 3
Membre des de: dj. set. 24, 2009 8:11 pm

EntradaAutor: esther74 » dv. set. 25, 2009 4:52 pm

Gràcies Mireia, saps si algun ginecòleg de la Dexeus visita prop de Calella? I en quant al pla de part, com funciona? Hi ha alguna plantilla per internet i es porta a l'hospital en el moment del part? Perdona però és que sóc molt novata amb tot això... :globus:
mireiafor
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dv. set. 25, 2009 7:44 pm

Si la teva mútua cobreix la Dexeus, truca directament a la clínica i ho pots preguntar però molt em temo que només visiten allà...

Jo havia de baixar cada visita i era una mica rotllo però em quedava molt tranquila (és que vaig tenir un problema al 7é mes i va ser aleshores que em van desviar a la Dexeus). :ok:
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::