Part Natural Hospita Vic

Experiències i pors del moment més desitjat.

Cristina centelles
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dt. set. 22, 2009 9:54 am

Part Natural Hospita Vic

EntradaAutor: Cristina centelles » dj. oct. 15, 2009 2:42 pm

Hola,

En un inici pensava parir al HGC, però al no tenir protocol de part natural ara ho estic dubtant. M'han parlat molt bé de l'Hospital de Vic i he llegit l'experiència d'una noia que va parir per mutua a l'hospital de vic (viewtopic.php?f=35&t=7078&start=60). Voldria saber si hi ha mes gent que hagi passat l'experiència del part natural a l'hospital de vic i si ho han fet per via pública si el tracte ha sigut bò.

Moltes gràcies,

Cristina
Lluma
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

Re: Part Natural Hospita Vic

EntradaAutor: Lluma » dj. oct. 15, 2009 3:10 pm

si vols llegir la meva, de crònica... jutja tu mateixa... Jo tinc claríssim que no hi pareixo mai més! el meu cas no va poder ser part natural, però ja et dic que les instal·lacions són fatals i incòmodes, i no hi ha ni punt de comparació amb un hospi de barcelona. Me cunyada volia parir a lhgv i al venir a veurens quan jo vaig parir, se li van treure les ganes de cop...

és només el meu humil punt de vista, potser a una altra persona li agradarà moltíssim!

Les llevadores molt bé, i si vas per mútua, lequip mèdic també, però si vas per ss com jo, et toca qui et toca, i no tires perquè no et toca!
Imatge
ANNNA
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

EntradaAutor: ANNNA » dj. oct. 15, 2009 3:58 pm

Ostres jo discrepo de tu Lluma (amb carinyu cuca!! :content: ), ja sé quina mala experiència hi vas tenir, però la meva va ser fantàstica!

La diferència és que jo hi vaig anar per mútua i tenia els "meus" metges assignats, però clar, per SS si m'haguessin de tocar els teus simpàtics Matxu i Pitxu me'n vaig corrents a parir en un hospici!!!!!

Tot depèn de "la sort" de personal que et trobes en aquell moment.

Suposo que a tot arreu hi ha de tot, però a l'HGV hi van moltes a parir a part natural pel protocol que tenen.

La llevadora que em va tocar, era de l'hospital, no era de la mútua, i vaig tenir molta i molta sort de trobar-la a ella, va ser molt maca i en tinc un gran record.
Lluma
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dj. oct. 15, 2009 4:11 pm

nena, però que men dius dels llits? preferia dormir 1000000 vegades al llit dels convidats, o a preferir, al terra!! i les dutxes? tant tenies aigua cremant com gelada! Ens vam fer un fart de cridar!!! i el menjarrrr?? eeeeeeeeecsssssss!!!
I les infermeres, nhi havia cada una... Una inclús, a les poques hores de la cessària em va dir que maixequés jo sola i me nanés a pixar també soleta, quan no podia ni caminaaaaaaaaaaaaar!! li vaig fotre un moc!! I en ma vida havia fotut un moc a ningú, us ho prometo!!
Bufff, no sé... ni que mhagin doperar dapendicitis torno a aquell hospital!!
Imatge
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dj. oct. 15, 2009 4:16 pm

Si si, tens raó perquè vaig veure les habitacions, i són bastant cutres!!! Però en el meu cas al venir de mútua tenia una súper habitació de disseny molt xula.

Osti tu, quines diferències!!!! Jo si anés per la SS aniria a parir a Manresa (Sant Joan de Déu), que les habitacions estàn súper bé (molt noves i molt maques), i tenen el protocol per part natural molt assumit. Ara tenen unes cadires noves per parir mig assentada que es veu que van de conya. Conec una llevadora que hi treballa i moltes amigues meves hi han parit, és un bon hospital.
CUSCUS
:: poltre
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

EntradaAutor: CUSCUS » dj. oct. 15, 2009 6:29 pm

Ostres noies, jo vaig parir a l'hopital de Vic, i a part d'algun detallet em va semblar tot bastant bé. Les habitacions tampoc les vaig trobar tant horroroses...no sé, tampoc m'esperava un hotel de 5 estrelles :-D .
El que si que vaig ser i recomanaria a tothom és demanar habitació per mi sola. Vaig estar superbé, la veritat. Les infermeres em van tractar molt bé.Sempre n'hi ha alguna que no et cau tan amb gràcia, però vaja, bé.
Lúnica cosa que em va semblar francament fatal va ser que després de practicar-me una cessaria em deixessin 4 hores en una habitació sola esperant que se'm despertessin les cames :-((
Imatge
NGM
:: pantera
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » ds. oct. 17, 2009 1:48 pm

Ostras Lluma, jo no conec la teva historia, em sap molt greu que ho passesis malament, però la meva experiencia va ser molt bona, tant que ara que torno a estar embarassada penso repetir!

a veure, per parts, jo anava per mutua, però no tenia els metges asignats, anava a qui em tocava, el meu gine em va dir que si ell podia venir vindria, però si tenia visites a la clinica (q es del mateix grup que l'hospital, no hi podria ser) el dia que em vaig posar de part, tenia visites així que no poder-hi estar. PEr sort, la llevadora que hi havia era una de les que estava a la clinica i que jo sabia del cert que era pro-part natural.
Si vas per mutua, tens preferencia a la banyera, però si vas per la seg. social. i no hi ha ningú tb hi pots accedir, per altra banda, a la primera visita d'aquest nou embaràs li vaig preguntar al gine, com estaven el tema dels parts naturals, em van dir que havien millorat molt des de que vaig tenir al Gerard, però hem va semblar entendre que encara no estaven al nivell de quan ho feien a la clínica. També em va dir que ara havien posat un altre banyera, que amb ell li agradava més, però jo no l'he vista.

PEr les habitacions, si vas per mutua hi han les habitacions a la quarta planta, que son habitacions indivudals, quan jo hi vaig estar no hi havien habitacions disponibles a la 4ª planta i em van posar a la segona, que es la de maternitat, el que si que van fer, es no posar-me ningú al costat. i al meu marit li van oferri aquell llit per dormir. Jo vaig trobar l'habitació correcte, el menjar estava bó. Les infermeres molt bé, sempre hi ha alguna que et cau millor i altre que pitjor, però van estar bé, em venien a veure el tema del pit, i bé, per el pit jo "crec" que anava força informada, i no van haver de corregir massa cosa, el nen va estar tota l'estona en mi, el primer dia se'l van emportar, no va arribar a 10 minuts, el temps d'anar al lavabo i ja el tenia allà, el segon dia (i és de l'unic que em podria queixar) se'l van emportar massa d'hora i van esperar a que fes les 48h. de neixer per fer-li la prova del talò, i llavors va estar una hora, què es va fer llarguisimaaaa.

Cristina, no se si t'he solucionat els teus dubtes, qualsevol cosa pregunta.
Aditi
:: dragona
Entrades: 4693
Membre des de: dc. abr. 15, 2009 10:52 am
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » ds. oct. 17, 2009 8:03 pm

Hola mamis!!

Por lo que veo hay dos opiniones totalemente diferentes, yo por mi parte he tenido dos partos en e Hospital Genera de Vic uno hace 7 años y otro dentro de poco 2 añitos, la verdad es que tengo una exprieca buena y otra mala.

El parto de Egoitz fue malisimo, quiero pensar que no tubo nada que ver, pero siempre he pensado que todo esta relacionado, en el embarazo de Egoitz me tubieron que hacer la amniocentesis dos veces, ya que el ginecologo, no saco la cantidad de liquido anmiotico necesario para hacer la prueba, dado este suceso, ya que los resultados de la segunda prueba me los daban ya a una fecha en la queno podria haber realizo un aborto si el pequeño venia mal,decidi poner una queja en el hospital a el ginecologo "experto" qe hizola extraccion, por suerte o desgracia en mi parto hubo un cambio de turno, el ginecologo el "experto" ni se macho las manos, me mando hacer cesaria directamente, el trato fatal, no contaron conmig ni con mi pareja para nada, no me dejaron ni tocar, ni besar a mi hijo, solo me lo enseñaron a unos 30 cm de mi cara unos segundos y se lo llevaron sin mas explicaciones. La estancia en el hospital no fue mala pero tampoco buena, estubimos en una habitacion solos, y bueno la comida es la comida de siempre.

El parto de Ekaitz fue totalmente diferente, la ginecologa desde el principio me pregunto qu clase de parto queria, yo le dije que queria intentar un parto normal, ya queal tener una cesaria anterior es mas complicado, ella estubo todo el tiempo pendiente, es mas estaba con otra chica que estaba aprendiendo, me pidieron permiso para explorarme, tanto ella como la chica que aprendia, no venian te metian los dedos y se iban, super educadas y tenieno en cuenta siempre mi opinion y el bienestar del peque. Pude tener un parto vaginal, aunque el anestesista le dijo a la gine delante mio que me hiciera cesaria, ya que la epidural me hizo laguna y no me durmio entera, ella insistio que era decion mia y de ella si veia probemas. Durante la estancia tambien estubimos en una habitacion individual y bueno como siempre, el unico problema que tuimos fue que un dia se olvidaron de venir a buscar a Ekitz para lavarlo pesarlo etc.... no entendi muy bien como se pueden olvidar de un niño, pero bueno, dentro del otro parto y trato fue insignificante.

Dentro de unos meses me tocara otro parto y lo voy a realizar en el mismo hospital, asi que ya os contare. Yo lo ue si que creo es que es ingusto que las que vamos por ss nos traten de forma diferente que las que van por mutua.Lego upongo que es suerte de quien te toque y el dia qu tengala persona qu esta atendiendote, auqneu s fueran profesionales deverdad no tendriamos ue notar si estan de bueno al humor.
Cristina centelles
Entrades: 17
Membre des de: dt. set. 22, 2009 9:54 am

EntradaAutor: Cristina centelles » dc. oct. 21, 2009 3:31 pm

Hola,

Suposo que com tot depèn molt del personal que t'atengui, per tenir una bona o una mala experiència, potser això és fins i tot més important que les intal·lacions. L'únic gran problema que jo veig de l'hospital de vic, després d'informar-me, és que no té incubadora i per tant si el nen neix amb problemes te l'envien cap a valldebron. Ja sé que teoricament tot ha d'anar bé, però la veritat si tinc que triar entre un hospital on hi hagin totes les prestacions i un en que al meu futur fill li pugui pasar algo i hagi d'anar corrents cap a Bcn prefereixo el que té incubadora.

Així que al final aniré al hospital general de catalunya encara que em temo que el part no podrà ser tal com jo me l'havia imaginat i això em fa entristir però clar com a mínim ser que faré el millor pel meu fill!

Gràcies, per compartir les vostres experiències amb mi!

Cristina
ANNNA

EntradaAutor: ANNNA » dc. oct. 21, 2009 4:05 pm

Cristina, a mi em sembla molt bé que triïs l'HGC pel tema incubadora, però no entenc que diguis "que no podràs tenir un part tal i com te l'havies imaginat", perquè encara que no tinguin el protocol, avui en dia a tots els hospitals s'hi pot tenir un part natural si les condicions et són favorables.

O sigui que si et ve de gust tenir-lo i veus que pots, segur que comentant-ho al personal que t'atendrà no hi trobaran cap inconvenient!!!
NGM
Entrades: 892
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 11:31 am

EntradaAutor: NGM » dc. oct. 21, 2009 4:46 pm

Ostres, ara no estic del tot segura, però diria que on no tenien incubadora era a la clínica però a l'hospital si.

Demà tinc hora el gine i si hi penso ho pregunto
CUSCUS
Entrades: 693
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 3:42 pm
Contacta:

EntradaAutor: CUSCUS » dc. oct. 21, 2009 5:13 pm

A l'Hospital de Vic si que tenen incubadora. HJo sé perquè una mica més i hi han de posar la meva filla quan va neixer. Només pesava 2 kilos!
Imatge
Aditi
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dj. oct. 22, 2009 10:34 am

yo por lo que mehan comentado si tienes el bb antes de la semana 30 (si no me equivoco) no estan preparados, y te bajan a ganollers o la vall d'hebron, pero si no si que estn preparados.

A mi me lo comentaron porque el mio ha estado apunto de salir muy pronto (ahora tengo casi reposo absoluto) y me dijeron lo que habia, pero ahora no recuerdo si me dijeron 30 semanas o 35, pero vamos, si el embarazo es normal y das a luzen la semana que te toca no tendrias que tener problemas.
campaneta
:: granota
:: granota
Entrades: 200
Membre des de: dj. jul. 30, 2009 10:48 am

EntradaAutor: campaneta » dv. oct. 30, 2009 7:09 pm

Hola noies!

Després de sentir opinions de diferents tipus i llegir-vos, penso que és tenir sort amb els professionals que et toquin. A la meva cunyada també la van atendre uns machupitxus, i van acabar en forceps, però la nena tampoc va ajudar gaire perquè venia de cara. Un altra amiga que va parir al cap de dos mesos li va anar genial... Tot depèn de la situació i dels metges!! Per tant, jo m'hi arrisco! Em fa una mica de por perquè acabo el 4 de desembre i això vol dir que potser em tocarà e cap de setmana de la puríssima, i al ser pont, em fa por que hi hagi pocs metges de guàrdia... ai, no se!!
Quan hagi parit ja us expliaré com ha anat tot. Jo aniré per la mútua, però no acabo d'entendre els privilegis, lo de l'habitació a la quarta planta si, però a mi no m'han parlat de cap equip de metges assignat. Suposo que et tocarà el que hi ha vagis per ss o mútua, no???

Bona castanyada!!
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Pupuleta
Entrades: 689
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 1:22 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: Pupuleta » dv. oct. 30, 2009 8:13 pm

doncs no vas equivocada...jo vaig anar x mutua i em van tocar els que hi havia en aquell moment!!!
Imatge

Imatge
Pepeta
Entrades: 4109
Membre des de: dl. feb. 26, 2007 3:15 pm

EntradaAutor: Pepeta » dv. oct. 30, 2009 9:27 pm

Cristina, jo també vaig tenir la meva nena a l'hospital de Vic i a través de la Seg. Social, vaig fer un pla de part que se'm va respectar en tot moment, encara que al final vam acabar en cessària urgent (totalment justificada) .

El tracte amb les llevadores molt bò, és cert que depèn de la persona que et toqui (i de si van molt de cul en aquell moment, que hi hagi molts parts simultanis o puguin estar més per tu), però jo vaig enganxar quatre torns (va ser un procés de part molt llarg) i amb tres d'ells super bé, el 4t normal (però en ser l'últim tampoc vaig tenir-hi tant de contacte com amb les altres).

La meva experiència amb l'hospital és molt bona, la única cosa negativa és el protocol de les cessàries, ja que desprès de la intervenció et separen 2 hores del bebé mentre estàs a reanimació. (Com a la majoria d'hospitals, de fet). I realment és una putada.

Diferències entre anar-hi per mutua i per Seg. Social: bàsicament és tenir habitació xaxi o vulgaris i que les de mútua tenen preferència per estar a la piscina. (No sabia que n'havien fet una altra, que bé!!). Jo vaig anar-hi per la SS i com que no hi havia ningú vaig estar molta estona a la sala de la piscina, que és una passada, té llum natural, és ampla, agradable... molt diferent dels boxes (petits, foscos). La piscina en si per mi té un fallo: és incòmoda per estar-t'hi asseguda aguantant contraccions, ja que no té per recolzar les lumbars...

Si vas per Seg. Social pots demanar (pagant) tenir l'habitació per tu sola, que no et posin ningú al costat, sempre que hi hagi disponibilitat de llits t'ho deixen fer. Això ho recomano moltíssim, són uns diners molt ben invertits!! Nosaltres vam estar molt bé a l'habitació perquè estavem sols però per estar-hi 2 famílies l'espai hagués quedat una mica justet.

Sobre la incubadora... jo crec (pel que he sentit) que el que no tenen a Vic és mitjans per atendre parts prematurs, però incubadores sí que n'han de tenir, vaja...
15.06.2008
Imatge

27.01.2012
Imatge
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » ds. oct. 31, 2009 7:26 am

Hola Cristina,
Igual que la Pepeta, jo en tinc molt bon record. Vaig tenir a l'Arnau fa dos anys, no hi havia sala de part natural, o sigui que el part va ser natural però a la sala normal. El que més bon record en tenim és de les llevadores, ens van respectar en tot moment, van mig desmuntar el silló de parts perquè no fos tant aparatós, disminuir la llum perquè fos indirecte i sense presses fer que el part sigués un moment molt especial tot i coincidir amb 2 parts més.
De les habitacions, no són cap luxe, però si no hi ha places pots demanar que sigui per vosaltres, que de fet és més important que estigueu sols.
Ara estic de 34 setmanes, des de fa més d'una amb repòs absolut. A l'hospital de Vic no atenen parts de menys de 35 setmanes, no per incubadores, sinó que no tenen l'hospital preparat per prematurs de menys de 35.
Espero que la nostra nena s'esperi una miqueta més i poguem aran a Vic.
Imatge
Imatge
bruni
Entrades: 6
Membre des de: dv. des. 11, 2009 1:23 pm

EntradaAutor: bruni » dl. des. 14, 2009 7:15 pm

Hola noies,
Penso que per sortir de dubtes podrieu trucar a sala de parts de l'hospital de vic per a que us l'ensenyin. Jo tinc una amiga que ho va demanar i, si no tenen molta feina us ensenyen les instal·lacions
Sobre el tema de la piscina no hi ha preferència per les de mútua, de fet la única diferència és l'habitació. I les llevadores tenen molt bona prensa ja que la majoria t'ajuden molt i son partidaries del part natural.
Petonets :content:
Buscant bebito des de fa 3 anys.
Inici proves maig de 2009
Espermatozous amb poca movilitat
9/12/2009 1ª FIV-ICSI
23/12 Beta+ECO[
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. maig 10, 2010 11:32 am

Hola boniques,

Jo he de parir a l'agost i en principi serà un part natural a l'HGV. Alguna hi ha parit fa poc que dongui la seva opinió?

Moltes gràcies a totes!!!!!
Aditi
Contacta:

EntradaAutor: Aditi » dl. maig 10, 2010 11:51 am

Fuzztoon ha escrit:Hola boniques,

Jo he de parir a l'agost i en principi serà un part natural a l'HGV. Alguna hi ha parit fa poc que dongui la seva opinió?

Moltes gràcies a totes!!!!!

Hola guapa!!!! Yo acabo de tener a mi tercer hijo en el HGV!!! Y por suerte en este ultimo parto he conseguido mi parto deseado, sin epidural, sin oxitocina, sin instrumentacion etc..... Ya que el primero nacio por cesaria y el segundo por forceps, y aunque mi tercer parto fue natural tampoco fue como yo deseaba, no pude pasear, ni beber ni comer,y algunas cosas mas!!!!!!!

Solo te puedo dar un consejo, vete con la mete super abierta, centrate mentalmente en tener tu parto natural, no lo dejes como unica opcion, piensa tambien en otras opciones posibles, y que no todo depende de ti, si no tambien de tu hijo, de las horas de parto, del cansacion, son muchas cosas las que valorar que no estan en nuestra mano, te lo digo porque no por desanimarte, mas por aconsejarte, yo desde mi primer parto quise un parto natural y estaba tan mentalizada en que asi seria que cuando me dijeron que era cearia se me vino el mundo a abajo, y hoy es el dia que recuerdo el parto de mi hijo el mayor y no puedo evitar emocionarme, y con el segundo tambien lo intento con todas mis fuerzas, pero ya iba mas abierta a otra posible cesaria y supongo que por eso no me afecto tanto que fuera un parto por forceps y con un desgarro considerable, eso si, la ginecologa de mi segundo parto fue un sol y me dejo intentarlo hasta el tope.

De veras que no pretendo desanimarte ni nada, simplemente ten mas opciones, porque si no es dificil de superar si no sale como esperas te lo digo por experiencia.

Si necesitas cualquier cosas puedes contar conmigo, tanto por aqui, como por MP!!!!!!!

Que tal llevas el embarazo?¿

Te deseo lo mejor wapa!!!!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::