Part a la Teknon

Experiències i pors del moment més desitjat.

Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Itx77 » dl. abr. 15, 2013 12:17 pm

Jo recomano la Dra Gomez (fa equip amb el Dr Del Pozo). Pareixes a la Teknon...
anitalaitalianita
Entrades: 1
Membre des de: ds. juny 15, 2013 4:01 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: anitalaitalianita » ds. juny 15, 2013 4:10 pm

Hola a todas!
Os escribo porque tengo una gran duda. Tuve mi primer hijo por la SS en el Hospital Sant Joan de Deu. Cuando pudimos, contratamos Sanitas y tenía a mi ginecólogo desde hace un par de años. Pues ahora mi empresa ha decidido cambiar de mutua y Adeslas no cubre a mi ginecólogo.

He ido a Teknon por todas las buenas referencias que me han dado pero al visitar los consultorios para pedir hora me han dicho que algunos gines no cojen embarazadas primera visita. Con el único que he conseguido hora es con el Dr. Antoni Massó Barnadas. ¿Lo conocéis?

Estoy bastante nerviosa porque aunque es mi segundo embarazo, no tengo al ginecologo con el que tenía mis controles habituales y ahora estoy un poco a la deriva.

Mil gracias por vuestra ayuda.

Ana.
Avatar de l’usuari
Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Ayrs » ds. jul. 20, 2013 7:24 am

Hola noies, us semblaria bé emplenar aquesta enquesta?
https://docs.google.com/forms/d/1kTj6Ch ... 0/viewform

Es per reunir experiències de part de cara a altres dones que vulguin escollir centre per parir. De la Teknon no n'hi ha gaire encara.
LEs respostes les podeu veure aquí https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... full#gid=0

Gràcies!
ImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ISDISYUNAO
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1276
Membre des de: ds. gen. 26, 2013 9:40 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: ISDISYUNAO » dv. ago. 23, 2013 10:07 am

anitalaitalianita ha escrit:Hola a todas!
Os escribo porque tengo una gran duda. Tuve mi primer hijo por la SS en el Hospital Sant Joan de Deu. Cuando pudimos, contratamos Sanitas y tenía a mi ginecólogo desde hace un par de años. Pues ahora mi empresa ha decidido cambiar de mutua y Adeslas no cubre a mi ginecólogo.

He ido a Teknon por todas las buenas referencias que me han dado pero al visitar los consultorios para pedir hora me han dicho que algunos gines no cojen embarazadas primera visita. Con el único que he conseguido hora es con el Dr. Antoni Massó Barnadas. ¿Lo conocéis?

Estoy bastante nerviosa porque aunque es mi segundo embarazo, no tengo al ginecologo con el que tenía mis controles habituales y ahora estoy un poco a la deriva.

Mil gracias por vuestra ayuda.

Ana.


A mi me llevo mi 1º embarazo y ahora el 2º , es seriote pero muy profesional yo estoy contenta con el
Avatar de l’usuari
BellaMar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. juny 19, 2013 1:16 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: BellaMar » dv. set. 13, 2013 7:52 am

Bon dia a totes,
encara no estic embaraçada, pero estic cercant...o sigui que en algun moment caura...
fa un mesos vaig apuntarme a Adeslas, amb la intenció de que el part m´agradaria que fos a la teknon.
Vaig fer una revisió gine amb la doctora Mª Teresa Gomez, em va semblar una mica seriota i em va despatxar molt rapid, pero bueno penso que com que ho va veure tot be pues no calia entretindres gaire. Suposo que quan arribi amb la noticia de que estic embaraçada m´explicaran les coses una mica o com a minim em faran una mica mes de cas.
Algu a tingut aquesta doctora?? Recomaneu algun gine en especial de la teknon?
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Avatar de l’usuari
nela81
:: conillet
:: conillet
Entrades: 393
Membre des de: dv. oct. 12, 2012 9:58 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: nela81 » dt. set. 17, 2013 11:16 am

BellaMar ha escrit:Bon dia a totes,
encara no estic embaraçada, pero estic cercant...o sigui que en algun moment caura...
fa un mesos vaig apuntarme a Adeslas, amb la intenció de que el part m´agradaria que fos a la teknon.
Vaig fer una revisió gine amb la doctora Mª Teresa Gomez, em va semblar una mica seriota i em va despatxar molt rapid, pero bueno penso que com que ho va veure tot be pues no calia entretindres gaire. Suposo que quan arribi amb la noticia de que estic embaraçada m´explicaran les coses una mica o com a minim em faran una mica mes de cas.
Algu a tingut aquesta doctora?? Recomaneu algun gine en especial de la teknon?


Hola Bellamar jo et recomano al Dr. Bassols.

Abans jo tenia una altra ginecòloga pero era una dona molt seca i per mi aquest tema té la suficient serietat per tenir una certa empatia amb la persona que em porti.

Amb el Dr. Bassols estic encantada. Jo tampoc estic :-()) però espero estar-ho aviat!!!
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
MONTSERRAT
:: tigre
:: tigre
Entrades: 787
Membre des de: dv. des. 16, 2005 2:23 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: MONTSERRAT » dt. set. 17, 2013 12:42 pm

Hola Bellamar,


Jo em vaig començar a visitar amb el Dr.Flores i el seu equip abans de quedar-me embarassada del 1r (va neixer al juliol'11). Ara estic de 16 setmanes i continuo amb ells. A l'abril em van haver de fer un legrat. De tot plegat et puc dir q n'estic molt contenta, confio molt amb ells, t'expliquen tot perfectament, en fi q molt i molt be. Tenen consulta privada al c/Bori i Fontesta.


Sort amb la busqueda del bb!!
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Itx77 » dc. set. 18, 2013 12:06 am

BellaMar ha escrit:Bon dia a totes,
encara no estic embaraçada, pero estic cercant...o sigui que en algun moment caura...
fa un mesos vaig apuntarme a Adeslas, amb la intenció de que el part m´agradaria que fos a la teknon.
Vaig fer una revisió gine amb la doctora Mª Teresa Gomez, em va semblar una mica seriota i em va despatxar molt rapid, pero bueno penso que com que ho va veure tot be pues no calia entretindres gaire. Suposo que quan arribi amb la noticia de que estic embaraçada m´explicaran les coses una mica o com a minim em faran una mica mes de cas.
Algu a tingut aquesta doctora?? Recomaneu algun gine en especial de la teknon?


Bellamar, a mi m'ha portat els 2 embarassos i n'estic molt contenta. Va per feina si tot està OK, però si tens qualsevol dubte, et dedica l'estona que fagi falta... Jo havia arribat a enviar-li analítiques per mail i em resolia els temes per telèfon :r)
Avatar de l’usuari
BellaMar
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dc. juny 19, 2013 1:16 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: BellaMar » dc. set. 18, 2013 7:29 am

Moltes gracies per les vostres respostes noies!!!
Sou uns soletes!
mai he sigut partidaria de anar a una clinica privada ...sempre he pensat que la SS que teniem a spain era la CREM de la CREM...pero fa poc he tingut amigas amb panxu, unas en clinicas privadas i d´altres per SS ...i jolim...em vaig decidir rapidament, les diferencies que hi han son moltes, val la pena!
vosaltres ja esteu totes decididas en parir a la teknon?
PANXUPACTE CERCADORES TARDOR-HIVERN:
Amb panxu : Petitanuria, Kith20, Stela, Copina, Xity, Melicanyella, Ximhy, Magar, Lalama, Jpd, Laurita, Lula, Peixicu, Perla, Laia, Bertian
Cercadores: Sergem, Bellamar, Petita, Marga, Dolceta, Mym, Pruneta, Atuchi, Irem
Avatar de l’usuari
daniela3
:: gosset
:: gosset
Entrades: 463
Membre des de: dt. set. 17, 2013 3:16 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: daniela3 » dc. set. 18, 2013 12:30 pm

MONTSERRAT ha escrit:Hola Bellamar,


Jo em vaig començar a visitar amb el Dr.Flores i el seu equip abans de quedar-me embarassada del 1r (va neixer al juliol'11). Ara estic de 16 setmanes i continuo amb ells. A l'abril em van haver de fer un legrat. De tot plegat et puc dir q n'estic molt contenta, confio molt amb ells, t'expliquen tot perfectament, en fi q molt i molt be. Tenen consulta privada al c/Bori i Fontesta.


Sort amb la busqueda del bb!!


Jo igual, n'estic encantada d'aquest equip :love:
:-)love(-: :-)(-: <:-< :panxeta:

Imatge
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: pebreta » dl. nov. 25, 2013 11:36 am

Hola noies! A mí em porten també a la TEKNON, l'equip del Dr. Garcia-Valdecasas. Ja fa temps que és el meu gine i de moment n'estic satisfeta.
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: donadaigua » dl. nov. 25, 2013 4:01 pm

Jo vaig parir a l'Abril del 2012 a la Teknon. Em va portar tot l'embaras i el part el dr. Manuel del Campo que ara crec que visita a la mateixa Teknon. Jo em vaig sentir molt a gust amb aquest dr. T'ho explica tot en detall i vaig estar molt contenta.
Tot i que quan vaig parir, em va quedar la cama dreta ben adormida, vaig estar uns pocs messos que no vaig estar al 100%. No sé si realment va ser una reacció a la anestesia, si va ser degut a com em van ficar l'epidural, o si va ser per culpa de la segona dosi d'anestèsia que va ser massa forta, o pel propi part... però be... realment no va ajudar gaire a passar be els 4 mesos de baixa amb el meu petit...

Per la resta molt contenta, pel tracte, habitacions, menjar... Però sobretot la meva comadrona, gracies a ella em sembla que em vaig lliurar d'una cesaria.

Això sí... de lactancia materna poc... vaja... com a molts hospitals... si tingués un segon fill, buscaria un hospital on respectessin el contacte directe i permanent amb el petit des del moment q neix i donarli aixi el pit.

Però torno a dir que vaig estar molt be a la Teknon. Lo de la cama és mala sort...

Felicitats a totes les que esteu esperant!
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: pebreta » dt. des. 03, 2013 10:41 am

Hola Donadaigua! Quants dies vas estar ingressada a la clínica? La comadrona et refereixes a la que et va tocar a Teknon, no? No tinc massa clar com funciona... Ens expliques una mica més?

Gràcies!!
donadaigua
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 91
Membre des de: dg. maig 29, 2011 11:51 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: donadaigua » dv. des. 06, 2013 8:05 pm

Hola pebreta!

Doncs a la Teknon hi vaig arribar un dimarts de setmana santa i vaig marxar el divendres sant. Per tant van ser tres nits. La comadrona es de la Teknon, pero formava part de lequip del meu ginecoleg, q a pocs dies d sortir de comptes em van donar el seu número de telefon i la de una altra tmb. Una per poderla trucar uns dies i unes hores i a laltre la resta de dies... Suposo q es van tornant. Et donen el numero per si comences amb contraccions o trenques aigües i que elles et diguin si has danar ja a lhospital o no, etc...

Qualsevol cosa q vulguis saber no dubtis en dir-m'ho!
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: pebreta » dc. des. 11, 2013 2:59 pm

Gràcies Donadaigua!! Segur que t'envia algun privat amb algun altre dubte quan es vagi apropant la data :ok:
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Mireia81 » dv. gen. 10, 2014 10:06 pm

Hola noies, a veure si alguna em pot ajudar, o es troba en el mateix cas que jo...

El meu ginecoleg es el Dr.Jordi Deu, de l'equip del Dr.Bassols; i mha portat tot l'embaràs.
Avui m'han trucat de la Tecknon, per dir-me que ha cambiat de despatx, i que ara ha passat a un altre equip, pero en la mateixa Teknon.

Jo que us llegeixo molt, ja tenia des del principi por de que em derivessin a la clinica del Pilar, i per aixo ja li havia preguntat, i m'havia asseguretat que TOTS els seus parts en aquell equip, s'atendrien a la Tecknon.
Ara, es clar...esta a un altre equip, que segons he vist a la web de l'Hospital, el despatx 187 es "Diatros", i apareix com a director d'equip el Dr. Sanchez Borrego.

A alguna d evosaltres que la portes el Dr.Deu li ha passat com a mi? a les que us porten de la Diatros a la Teknon que tal??

Aiiixxx..estic a dos mesos de la DPP, i aixo es un tema que m'amoina bastant....he de trucar perque em reprogramin l'hora al seu nou equip, segons m'ha comentat la noia del despatx anterior...i fins febrer no tinc visita....i es per veure si agunes de vosaltres en sabeu rès...

Moltes gracies :ok:
Imatge

Imatge
saraipol
Entrades: 2
Membre des de: dl. gen. 20, 2014 11:27 am

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: saraipol » dl. gen. 20, 2014 11:47 am

Bon dia!!!
Estic embarassada i hem toca tenir al nostre nen pel juliol. Ens esta portan el equip del dr flores i fins ara estem molt contents per tot!! Ho recomanen!!! Ens han donat un full informatiu, i hem d'especificar a quina clinica el tindrem, si Teknon o Pilar, nosatres volem Teknon, pero al paper posa que si agafes amb ella les clases pre part hi ha preferencia per anar a Teknon, aixo es cert??? Si teniu alguna experiencia amb aquest equip de doctors, on heu tingut al nen/a????gracies per tot per endevant!!!!!
Avatar de l’usuari
Moreneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. des. 26, 2012 3:03 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Moreneta » dl. gen. 20, 2014 3:27 pm

Saraipol jo abans de quedar-me embarassada vaig trucar per preguntar perquè per la meva mútua també m'entrava el Dr Flores i em van dir que ell et fa les visities i que llavors, per fer la "reserva" i parir allà has de pagar les classes pre part amb ells, que són uns 300 i pico eurus i llavors això et fa estar a la llista per parir allà, però no t'ho garanteix al 100% perquè cada metge té un "cupo" de parts que pot atendre a cada centre, i si ja els ha sobrepassat et tocaria el Pilar. També em van dir que fins la setmana 20 i pico no et diuen on pots parir.

Jo després d'aquesta conversa vaig decidir que no pariria allà perquè ho trobo un xanxullu més de les mútues per treure pasta, i a més, la opció Clínica del Pilar no la volia ni sentir per experiències que tinc properes, així que no em vaig voler arriscar. D'aquesta conversa que vaig tenir amb la infermera de la Teknon en fa just un any, potser ara les coses han canviat...
Hellobaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dt. març 26, 2013 9:39 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Hellobaby » dt. gen. 21, 2014 6:48 pm

Veig que la teknon té molt bones critiques :ok:
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Re: Part a la Teknon

EntradaAutor: Mireia81 » dt. feb. 04, 2014 12:46 pm

Hola noies!

Alguna sap que demanen a la "canastreta" de la Teknon??

Ja estic :-()) de 33 setmanes, i tot i que aquesta setmana tinc visita (dijous) avui aprofitaré per anar a comprar algunes cosetes, i volia aprofitar.

Gràcies!!
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::