Hospital comarcal de Mora d'Ebre
Hospital comarcal de Mora d'Ebre
Bon dia. Algu ha parit a l'hospital comarcal de Móra d'Ebre?? Em podrieu informar de com us va anar??
Gràcies!
Gràcies!
Re: Hospital comarcal de Mora d'Ebre
Hola!
Jo no conec ningù que hagi parit en aquest hospital, però conec una llevadora que assisteix els parts que es un encant.
Jo no conec ningù que hagi parit en aquest hospital, però conec una llevadora que assisteix els parts que es un encant.
A mi també m'interessaria saber una mica més de com van els parts a l'Hospital Comarcal de Móra d'Ebre.
Jo hi he hagut d'anar dos cops d'urgències (vaig tenir hemorràgies al primer trimestre) i em van atendre molt bé les dues vegades (el primer cop em va atendre un ginecòleg; la segona, una ginecòloga).
Del que em vaig adonar és que la màquina amb què em van fer les ecografies no té res a veure amb la del lloc on em fan el seguiment de l'embaràs... Les ecografies de Móra es veuen fatal! Una de les vegades no vam ni poder-li sentir el cor perquè la màquina no funcionava bé.
A veure si algú pot aportar més informació...
Gràcies!!!
Jo hi he hagut d'anar dos cops d'urgències (vaig tenir hemorràgies al primer trimestre) i em van atendre molt bé les dues vegades (el primer cop em va atendre un ginecòleg; la segona, una ginecòloga).
Del que em vaig adonar és que la màquina amb què em van fer les ecografies no té res a veure amb la del lloc on em fan el seguiment de l'embaràs... Les ecografies de Móra es veuen fatal! Una de les vegades no vam ni poder-li sentir el cor perquè la màquina no funcionava bé.
A veure si algú pot aportar més informació...
Gràcies!!!
Hola noies, jo vaig tenir la meva primera nena a l'hospital de Móra d'Ebre i molt i molt bé. Instalacions noves, comodes, i nosaltres wns van oferir pagar l'habitació i vam estar sols i el.meu company va poder dormir al llit del costat. Molt bona experiència!
Si voleu alguna cosa més ja m'ho direu i us explico!
Si voleu alguna cosa més ja m'ho direu i us explico!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |