PARTS NATURALS A L'HOSPITAL DE ST PAU DE BCN???

Experiències i pors del moment més desitjat.

nacristai
:: girafa
Entrades: 2116
Membre des de: dl. des. 21, 2009 6:31 pm

PARTS NATURALS A L'HOSPITAL DE ST PAU DE BCN???

EntradaAutor: nacristai » dt. des. 22, 2009 10:05 am

Hola, sóc nova, estic de 9 setmanes, i el que més em preocupa és el moment del part, ens ha costat molt quedar-nos embarassats (3 anys i moltes ploreres...) i clar, amb tant de temps que feia que ho buscàvem, m'ha donat temps per informar-me del tipus de part que m'agradaria. Tenim molt clar que volem un part no medicalitzat. Jo tinc mútua, però el realment important és que em respectin en el moment del part. Tinc l'hospital de st pau a 5 minuts de casa i he sentit que tenen protocol de parts naturals, alguna em podria orientar de a quins hospitals ocl´niques privades ho respecten??Mil gràcies!!
Imatge
Imatge

Estem fent la manteta dels 100 desitjos, ens hi vols ajudar???

http://www.elfildenjan.blogspot.com

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

eponine
:: granota
:: granota
Entrades: 247
Membre des de: dt. juny 17, 2008 5:36 pm
Ubicació: Barcelona

Re: PARTS NATURALS A L'HOSPITAL DE ST PAU DE BCN???

EntradaAutor: eponine » dt. des. 22, 2009 10:09 am

Hola i felicitats per l'embaràs!
Jo faré un part més "convencional", però una amiga meva va parir a Sant Pau i va triar part natural i li van respectar tot. Va estar moooltes hores, va patir molt... però al final va sortir i ara el nen ja té 2 anys i està genial.
Que vagi tot molt bé!
ImatgeImatge

M A R T Í
nacristai

EntradaAutor: nacristai » dc. des. 23, 2009 10:41 am

Moltes gràcies!!!Saps si tenen sales preparades per aquest tipus de part (pilotes, banyeres,...)???És un tema que m'angoixa força....
Imatge
Imatge

Fotopacte de panxulina: martabv, Naiff, tonamar, campanilla, maneta, xuxe, aRaSal, Mof, soleilua, nacristai, Hawi, Laida, Ninetaa, solet2, Peke25, Ada82, Ania, nuit

Ayrs
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. des. 24, 2009 8:09 am

Hola Nacristai

No sé si a St Pau tenen o no aquestes infraestructures,però et diré que lo important son les ganes y la formació dels professionals. Hi ha hospitals amb enormes banyeres que no les han estrenades perque a l'hora de la veritat no volen atendre parts naturals i el seu personal no està preparat. En canvi hi ha llocs que amb els espais "sense adaptar" al part natural atenen aquests parts de meravella.
A St Pau tenen uns molt bons professionals preparats per acompanyarte en el teu part respectat els teus dessitjos. No dic que el 100% però si hi ha un alt porcentatge de llevadors i llevadores que en saben i en volen d'atendre'ls, els parts naturals. I això es pot dir de pocs hospitals, encara avui dia.
ImatgeImatge
Imatge
nacristai

EntradaAutor: nacristai » dg. des. 27, 2009 11:02 am

moltes gràcies!!però m'encantaria que algú em pogués parlar de com va ser la seva experiència durant tot el procés, el tracte, si el nadó t'el deixen només néixer o si se'l emporten, si et deixen moure o per contra t'obliguen a estar a la camilla, si et monitoritzen si o si, etc...
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::