se puede elegir?????
se puede elegir?????
chicas alguien sabe si se puede elegir programar el parto o no? o es decision del ginecologo?
Re: se puede elegir?????
si eso de despues de cumplir as 42 semanas si que lo sabia, pero si tienes mucha sobrecarga o el bebe creen que es muy grande te lo provocan?? siempre hablo por la ss.
Perquè el nen sigui molt gros no que no el provoquen, ni a la SS ni enlloc. La meva filla va pesar 4,2 kg i va néixer a la setmana 41+2 per part no provocat.
Em sembla que només programen el part en cas de passar de la setmana 42 o si qui ha algun problema en que un dels dos corri perill.
Em sembla que només programen el part en cas de passar de la setmana 42 o si qui ha algun problema en que un dels dos corri perill.
Hola, yo tuve a mis dos hijos en una clinica privada de Barcelona. El parto de mi hija fue por cesarea ya que empezo a subirme la tensión y como ya estaba en la semana 38 decidió mi ginecologa hacerme la cesarea y no medicarme. En mi segundo embarazo fue yo la que decidi que queria cesarea desde el principio del embarazo ya lo tenia muy claro. Se lo comente a mi ginecologa y me dijo que si yo lo tenia tan claro que ella no se iba a oponer. La verdad es que tenia verdadero panico a las contracciones, al dolor, y como tenia antecedentes de subidas de tensión (aunque ello no significase que en este nuevo embarazo surgiera ninguna complicación)asi que lo programe y en la semana 38 me la practicaron. Yo encantada, pues creo que cada una deberiamos tener a nuestros hijos de la manera que más comodas nos pudieramos sentir (siempre con el control medico y con sus valoraciones y opiniones). Un saludo 
- empordanesa
- :: formigueta

- Entrades: 51
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 1:18 pm
I perquè vols programar una cosa natural?
Ho entendria si tens alguna malaltia o el part és complicat per factors diversos (molt/poc líquid amniòtic, natges, voltes de cordó... jo qué sé)... però per mandra, por o comoditat... no sé, noia...
Bueno, tu sabràs...Responent-te, a la SS no et programen el part perque tu ho vulguis. A la privada sí, de fet els encanta, així segons quins gines s'estalvien de treballar en caps de setmana o vacances.
O sigui que ja saps, si vols parir el dia que tu vulguis, PAGANT SANT PERE CANTA (però ull, que cada vegada hi ha més gines concienciats a la privada...)
Ho entendria si tens alguna malaltia o el part és complicat per factors diversos (molt/poc líquid amniòtic, natges, voltes de cordó... jo qué sé)... però per mandra, por o comoditat... no sé, noia...
Bueno, tu sabràs...Responent-te, a la SS no et programen el part perque tu ho vulguis. A la privada sí, de fet els encanta, així segons quins gines s'estalvien de treballar en caps de setmana o vacances.
O sigui que ja saps, si vols parir el dia que tu vulguis, PAGANT SANT PERE CANTA (però ull, que cada vegada hi ha més gines concienciats a la privada...)
Els parts induïts no son com un part normal però amb data i hora, son bastant més agressius pels nadó i a més moltes vegades fracassen i acaben en cesària, tot depen de lo preparat que estava el cos per parir. s'estima que el 70% dels parts induïts en primerenques no acaben vaginalment, i dels que sí, molts amb instrumental.
No es cap tonteria!! Es com les cesàries, si fa falta no s'ha ni de pensar, però si no, significa asumir uns riscos innecessaris.
No es cap tonteria!! Es com les cesàries, si fa falta no s'ha ni de pensar, però si no, significa asumir uns riscos innecessaris.
A mi me provocaron el parto en la semana 37+5,en la privada y por que tenia lo del streptococos,llevaba desde la semana 34 de parto que me lo tuvieron que parar,no notaba los dolores del parto y llevaba desde la 34 dilatada de 4cm,vamos que o era eso o como me dijo mi gine ,no te das cuentas y tienes a la niña en cualquier momento en la calle
Pukeko ha escrit:Perquè el nen sigui molt gros no que no el provoquen, ni a la SS ni enlloc. La meva filla va pesar 4,2 kg i va néixer a la setmana 41+2 per part no provocat.
Totalment d'acord amb la Puke, a la SS no et deixen triar el dia que vols parir perquè no coincideixi amb el partit del Barça, per exemple
ho dic en conya però ja m'enteneu la criatura hauria de sortir el dia que estigui preparada, no el dia que ens faci més gràcia o sigui més pràctic pel que sigui...Re: se puede elegir?????
no chicas no penseis cosas raras que no quiero que me provoquen el parto!!! quiero que tenga su proceso como todo en la vida!!!
Solo era una curiosidad, pq una compañera me habia dicho que se lo habian programado por ss, pero me parecio extraño por eso lo preguntaba!!!
Solo era una curiosidad, pq una compañera me habia dicho que se lo habian programado por ss, pero me parecio extraño por eso lo preguntaba!!!
Hola suadmi!! a mi cuñada se lo provocaron en la SS en la semana 40 porque decian que el niño era pequeño y no crecía, y fue una parto vaginal y un bebé precioso de 3,200 Kg., suerte que era pequeño!!!
joder y eso es pequeño!!!!!!
suadmi ha escrit:joder y eso es pequeño!!!!!!
Si suadmi se equivocaron de lleno!!! I mira que la tuvieron con nervios diciendole que era pequeño des de la semana 33!!
vaya tela, con los nervios que pasa una solo sin dar malas informaciones, nome puedo ni imaginar con malas ( sobre todo si son equivocaciones) no se como se pueden equivocar en esas cosas la verdad!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |