Assistencia a part Dr Ramos Girona

Experiències i pors del moment més desitjat.

estel
:: girafa
Entrades: 2702
Membre des de: dv. març 07, 2008 7:21 am
Contacta:

Assistencia a part Dr Ramos Girona

EntradaAutor: estel » dt. feb. 02, 2010 1:35 pm

Bon dia noies!

Sóc pacient del Dr Ramos de Girona i com que és una mica sec de caracter (tot i que molt professional) em fa cosa preguntarli encara a quina clinica assisteix a parts. Jo tinc la mutua Adeslas i mentra la Clinica girona, bofill i onyar però no se si ell nomes aten a una d'aquestes o com ho te montat.

Algu de vosaltres ja sigut pacient seva i a parit amb ell a alguna clinica de girona?

Moltes gràcies per la vostre ajuda.
Imatge
nineta29
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. ago. 16, 2008 4:40 pm
Ubicació: Porqueres

Re: Assistencia a part Dr Ramos Girona

EntradaAutor: nineta29 » dt. feb. 02, 2010 1:51 pm

Hola Estel, jo sóc de Banyoles i ell també té consulta aquí, i per la Júlia em va assistir ell i n'estic molt i molt contenta. ( i pel segon embaràs també hi vaig). Jo no el trobo tan sec tampoc, i també penso com tu que és molt bon professional, bé, a mi m'ho sembla.
Jo també hi vaig per adeslas, i en principi haviem quedat a la Clínica Bofill, però quan va ser el moment, estava plena i vaig anar a la Clínica Girona. La llevadora el va trucar i li va explicar on em trobava i no hi va posar cap inconvenient. Dos dies més tard em va venir a veure per omplir el full del part sense cap problema.
Jo estava al cas de la Bofill perquè és on ell em va aconsellar d'anar a fer les classes de preparació al part. No dubtis a preguntar les coses, els dubtes... per més que et sembli que per a ell no tinguin importància.
Espero que et serveixi d'ajuda!
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dt. feb. 02, 2010 3:00 pm

Bones nineta29!

Mil gràcies per respondre tant rapid. Si sé que també visita a Banyoles pq algun dia que necessitava parlar amb ell i no hi era a Girona el trucava a Banyoles, jeje.

Enhorabona pel teu nou embaraç i de nou gràcies per la informació. M'ha sigut molt útil.

Les classes de preparació al part de la Bofill n'he sentit a parlar bé (per companyes foro) així que segurament aniré allà i pel que fa al tema de parir crec que també m'estic decidint per alla perquè tothom en parla bé... i si està ple doncs tambe em sembla ok la girona.

Una ultima pregunta... la seva dona es comadrona? és la que asisteix als parts amb ell? és que sempre esta a la consultaen un raco i casi no diu res i no se si es nomes la seva infermera o també es comadrona. A tu et va atendre ella en el part?

Mil gràcies de veritat, això de ser novata és un pal.jijijijijiji.

Molts petonets!
Imatge
nuco
:: tortuga
Entrades: 329
Membre des de: dt. gen. 12, 2010 9:10 am

EntradaAutor: nuco » dt. feb. 02, 2010 3:43 pm

Hola!!
jo també hem pregunto qui és aquella dona que hi ha assentada a la cadira del racó i que no parla mai!! jejeje. És la seva dona??? només l'he vist en acció el di que hem van fer l'amnio. ja que el va ajudar.
Doncs si, jo també vaig amb el Dr.Ramos. Crec que és un bon professional i amb molta experiencia.
Jo li vaig preguntar que a on assistia parts i em va dir que la Bonfill i després hem diu, bé també a la Clinica Girona, però no tants. A més és el cap de Ginecologia del Trueta i sempre està allà (el que no sé és si també hi assisteix a parts).
Fa 15 dies hem va fer l'amniosentesi a la consulta de girona i jo li vaig preguntar que a on el podria trobar si hem passava alguna cosa (ja que a la consulta nomes hi és dimecres i dissabte), i hem va dir que al trueta sempre li trobaria.
A mi també hem fa cosa preguntar... sóc un pèl vergonyosa, però tot allò que he preguntat m'ha respos amb tota la normalitat del món.
Per les classes de prepart, jo sóc de medifiact i m'han dit que les he de fer al centre medifiact i no a la clinica on vull parir. Aquest dissabte tinc consulta amb el Dr.Ramos i li diré que m'aconselli, estic de 20 setmanes i encara no hem parlat de classes prepart ni d'on parir.
Espero haver-te ajudat.
ImatgeImatge
Nilinuka
:: conillet
Entrades: 387
Membre des de: dt. gen. 05, 2010 10:43 am

EntradaAutor: Nilinuka » dt. feb. 02, 2010 3:53 pm

Hola Estel,

Jo també vaig amb el Dr.Ramos, a la seva consulta de Girona. Ja sé que sembla una mica sec però quan el coneixes no ho és gens, jo n'estic encantada.
Vaig tenir el meu fill amb ell a la Clínica Bofill i va anar tot perfecte (i mira que era un dia festiu i el pobre tenia un dinar familiar!)
Ara fa poc vaig patir un avortament i ell també em va fer el legrat i li agraeixo moltíssim la manera com es va portar en aquesta situació.
Del tema de la dona de la consulta, ni idea, jo només l'he vista alguna vegada, a veure si descobrim entre totes qui és!

Jo els cursos de preparació al part els vaig fer a la Clínica Bofill, en general n'estic contenta i a més va molt bé perquè fan una visita per veure la sala de parts i així el dia que et toca ja coneixes una mica les instal·lacions.

Bé, espero haver-te ajudat
Imatge

Imatge
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dt. feb. 02, 2010 4:15 pm

Mil gràcies també a Nuco i Milinunka per la vostre aportació. Doncs res cap a la clinica bofill s'ha dit! jijiji.

La "dona de la cadira" és la seva dona (muller) però lo k jo em preguntava és si era infermera, comadrona o algo però per mi que nomes esta alla de suport i punt (obrir porta, telefon i poca cosa mes, jajaja).

Una cosa Milinuka, de les clases de preparació al part diria que s'inicien a partir de la setmana 24 o així però com es fa per apuntar-te? has de trucar tu? t'han de fer un paper de la mutua? ell ja t'explica el procediment? Gràcies.

Nuco quant surts de comptes? Jo cap al 14- 15 d'Agost!Ufffffffff quina calor que passaré! :ufs:
Imatge
Nilinuka

EntradaAutor: Nilinuka » dt. feb. 02, 2010 4:26 pm

Per les classes de preparació al part vaig trucar a la meva mútua (jo soc d'Agrupació Mutua) i em van demanar que el gine em fes un paper, que llavors els vaig passar per fax.
Millor que ho preguntis a la teva mutua.

Llavors vaig trucar a la clínica Bofill i em van passar amb la llevadora que se n'ocupa, que em va explicar quins dies hi havia d'anar i a partir de quina setmana (crec que era a partir de la 26).
Imatge

Imatge
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dt. feb. 02, 2010 4:37 pm

Ok mercy Milinuka! :ok:
Imatge
nineta29

EntradaAutor: nineta29 » dt. feb. 02, 2010 8:14 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) Que bo, la "dona de la cadira"!! Si que és la seva dona (muller) però és doctora, a la consulta de Banyoles té títols penjats. Allà també dóna hora, telèfon, i l'ajuda amb l'amnio. No sé si té consulta seva, però ella és molt més "seca" que ell.
Per cert, els dissabtes a on visita? Al Gidona? (per sí de cas el necessito!)
Apa guapes, com diu el Dr Ramos : "ANIMO"!!!! neu:-)
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dt. feb. 02, 2010 9:04 pm

Nineta29 dimecres a la tarda, dissabte al matí i algun divendres a la tarda (no tots) visita al Centre de Diagnosi i Tractament de Girona, està al costat de la Plaça Josep Pla, al segon pis ara no recordo el num. per internet el trobaras (sino ja tho mirare a una tarja que tinc, que és on vaig jo).

Que bo lo de animo ho diu sempre quan es despedeix. >.-<: >.-<:

Jo demà tinc visita amb ell a les 4h de la tarda, em toca eco plec nucal i suposo que analitica triple screening. Ja us explicare.

Seguirem comentant la jugada. :ok:

Petonets
Imatge
Nilinuka

EntradaAutor: Nilinuka » dc. feb. 03, 2010 8:11 am

Ja ja ja....això d'"animo" sempre ho diu!!!!

Estel, potser ens creuem a la consulta d'en Ramos. Jo tinc hora avui a les 15.45, però la meva visita no és tant agradable com la teva (jo tinc la primera revisió després de l'avortament).
Espero que et vagi molt bé.
Imatge

Imatge
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dc. feb. 03, 2010 12:03 pm

Ostres Milinunkha! tranki k segur que ha quedat tot ben net i podeu tornar a provar-ho! :ok:

Una abraçada!
Imatge
nuco

EntradaAutor: nuco » dc. feb. 03, 2010 12:24 pm

ANIMO noies!!!! aquest home diu el mateix a totes!!!
Jo surto de compte al 26 de juny, per tant espero no agafar molta calor :***: . Ostres a l'agost ha de ser insoportable amb la panxa :-()) que portaràs.
Doncs jo tinc visita amb ell aquest dissabte. Li he de portar els resultats de l'amniocentesi , que els del laboratori ja hem van dir que estava tot OK, i hem farà l'eco morfològica de les 20 setmanes.
La seva dona, per mi és x*x*x ..... Us explico. El dia 30 de desembre al vespre (just abans de cap d'any) hem truca la Rosa (o sigui la seva dona pel que dieu) i hem diu que les analítiques no han sortit bé, que hi ha una possible malformació i que hem toca fer-me la amniocentesi, i jo li pregunto però què és el que no ha sortit bé, quin risc hi ha... i res la tia amb talla en sec i diu el dia 13 de gener has de venir que et farem la proba... i alé tant tranquila.
Vaig passar el pitjor cap d'any de la meva vida... jo crec que hi ha maneres i maneres de dir les coses....
Per sort al final tot ha sortit bé.
ImatgeImatge
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dc. feb. 03, 2010 1:02 pm

Doncs vaja nuco ja li val a la tia! Me n'alegro que al final tot hagi quedat en un susto. :ok:

Pel que dius de parir a l'agost doncs si que passare calor, surto de comptes dia 14 així que espero que no es retrassi gaire jeje, però és el que hi ha, ens ha costat tant d'aconseguir-ho que ja més igual parir un mes que l'altre mentre vingui bé. Ja tirare d'aire acondicionat i piscineta!jeje.
Imatge
nineta29

EntradaAutor: nineta29 » dc. feb. 03, 2010 8:06 pm

Nuco ja ho pots ben dir que és x*x*x . A mi em va fer el mateix amb el tema de l'amnio: estavem de viatge de noces a la Rivera Maia i em truca i em diu això mateix. Era dilluns, que el dimarts passés a buscar l'autorització pel dijous fer l'amnio, i apa! Vam tenir un viatge de tornada que hagués pedalat a l'avió si així en feiem més via d'arribar!
Però ella al part no hi és pas, i el que compta és que el gine sigui bo, i en Ramos ho és.
Nenes ja anirem comentant! Vaig a veure la peke que té febreta pobrissona. Nanit!!
nuco

EntradaAutor: nuco » dj. feb. 04, 2010 7:57 am

Ostres quina put.... estar de viatge de noces i que et truquin per això!!! A mi a més hem truca el dia 30 per fer-me l'amnio el dia 13, amb 15 dies d'antelació!!! quines dos setmanes que vaig passar. A tu no et va donar gaire temps de rumiar, el dilluns t'avisen i els dijous ja et feien la prova.
I el viatge què tal, suposo que superbé, nosaltres també van estar de viatge de noces a Rivera Maya i ens va encantar!!!
ImatgeImatge
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dg. feb. 14, 2010 6:05 pm

Ei nenes com aneu?

Jo avui he fet les 14 setmanes embaraç,demà al matí em toca ferme l'analitica per la triple screening, toxoplasmosi i no se quantes coses mes... i la meva pregunta és... nuco tu que tambe vas a centre diagnosi i tractament... li vas dir al laboratori que et truquesin quan tinguessin els resultats? O vas esperar que si hi havia alguna anomalia et truques en Ramos? és que si jo espero a anar amb el Ramos per saber resultats fins el 3 de març no sabre res (a no ser pq truquin pq ha sortit malament) i no se si val la pena patir aquests 15 dies quan potser els resultats estan abans? Mercy per l'ajuda.

Per cert nuco ja has fet morfologica 20 setmanes? tot be?

Petonets a totes. :love:
Imatge
nuco

EntradaAutor: nuco » dl. feb. 15, 2010 1:01 pm

estel ha escrit:Ei nenes com aneu?

Jo avui he fet les 14 setmanes embaraç,demà al matí em toca ferme l'analitica per la triple screening, toxoplasmosi i no se quantes coses mes... i la meva pregunta és... nuco tu que tambe vas a centre diagnosi i tractament... li vas dir al laboratori que et truquesin quan tinguessin els resultats? O vas esperar que si hi havia alguna anomalia et truques en Ramos? és que si jo espero a anar amb el Ramos per saber resultats fins el 3 de març no sabre res (a no ser pq truquin pq ha sortit malament) i no se si val la pena patir aquests 15 dies quan potser els resultats estan abans? Mercy per l'ajuda.

Per cert nuco ja has fet morfologica 20 setmanes? tot be?

Petonets a totes. :love:

Estel jo també hem vaig fer l'analitica el centre de diagnosi. El Dr.Ramos hem va dir que la fes 10 dies abans de la visita programada per així tenir els resultats aquell dia. Com que eren festes de nadal al laboratori hem van dir de fer-ho amb més temps. Total que el 24 de desembre hem vaig fer els anàlisis i el dia 30 ja em trucaben per dir-me que hi havia alguna cosa que no pintava bé. O sigui que són molt ràpids. Però pensa que el resultat de l'analítica jo el tenia bé, però desprès el Dr.Ramos (bé, els ginecolegs) entren aquestes dades en un programa que tenen i en funció de la teva edat, pes i no recordo que més obtenen els resultats. Vull dir-te que si truques al laboratori per saber si tot està bé tampoc et podran dir res. Hauries de parlar amb el Dr.
Jo de tú estaria tranquila, ja veus si alguna cosa surt malament amb menys d'una setmana et truquen. I si no diuen res abans segur que tot està OK.
Si, ja m'he fet la morfològica el passat dia 6 de febrer. La va fer ell mateix allà mateix. Tot està OK i fins i tot ens va posar el 4D!! estava guapíssima la Júlia, ejejeje. La següent visita que he tingut també ens ha posat una estona el 4D. Aquest Dr. cada dia hem cau millor!!
El meu home li va demanar consell per comprar cotxet, va ser un fart de riure!! un altre dia ho explico.
ImatgeImatge
estel
Contacta:

EntradaAutor: estel » dl. feb. 15, 2010 2:02 pm

Ok doncs llavors em tocara esperar a que no em truquin la setmana que ve! aixxxxxxxxxx quin patir. Mercy per la info!

Ja explicaras lo del cotxet, pq devia ser una situació divertida, jeje.

Per cert, quan comences classes pre-part? A quina setmana?

De quantes setmanes d'embaraç vas saber que portaves una nena? Jo la proxima eco estare de 16 setmanes i 3 dies.. creus que potser podrem veure algo? o es massa d'hora? diuen que si es nen es veu abans.... no se.... tinc ganes de saberho! :ok:

Petonets
Imatge
nuco

EntradaAutor: nuco » dl. feb. 15, 2010 5:01 pm

estel ha escrit:Ok doncs llavors em tocara esperar a que no em truquin la setmana que ve! aixxxxxxxxxx quin patir. Mercy per la info!

Ja explicaras lo del cotxet, pq devia ser una situació divertida, jeje.

Per cert, quan comences classes pre-part? A quina setmana?

De quantes setmanes d'embaraç vas saber que portaves una nena? Jo la proxima eco estare de 16 setmanes i 3 dies.. creus que potser podrem veure algo? o es massa d'hora? diuen que si es nen es veu abans.... no se.... tinc ganes de saberho! :ok:

Petonets

Doncs jo estava de 16 setmanes i algu quan hem va dir que clarament era una nena!!
També conenc alguna altre noia que ha de parir a finals de juny com jo i fins la morfológica de les 20 setmanes no li van poder dir. Depen de com estigui col·locada la criatura.
les classes prepart les faré a la mutua i en principi les hauria de començar el dia 3 de març que estaria de 24 setmanes però en Ramos hem va dir que fins que estigues de 30 setmanes, així que suposo començaré al grup del 21 d'abril que llavors estaré de 31 setmanes.
ImatgeImatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::