Els parts naturals es multipliquen per 4 des del 2007
Els parts naturals es multipliquen per 4 des del 2007
Segons les últimes dades:
En l'últim any, una de cada 10 dones va demanar donar a llum sense anestèsia i sense la intervenció d'un metge. Fins fa 5 anys, les dones que volien ser mares de manera natural havien de parir a casa. Ara, gairebé la meitat de les maternitats tenen sales de parts de natural. Salut calcula que en menys de 5 anys tots els hospitals oferiran aquest tipus d'assistència.

En l'últim any, una de cada 10 dones va demanar donar a llum sense anestèsia i sense la intervenció d'un metge. Fins fa 5 anys, les dones que volien ser mares de manera natural havien de parir a casa. Ara, gairebé la meitat de les maternitats tenen sales de parts de natural. Salut calcula que en menys de 5 anys tots els hospitals oferiran aquest tipus d'assistència.
L'esperança és el somni dels que estan desperts
http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

http://www.fertilityfriend.com/home/31aa35
El pacte! El cercle s'ha tancat!! Madrona, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Mama2010, Pimpam, Martavila, Anoa, i Brownie!!

Re: Els parts naturals es multipliquen per 4 des del 2007
espero poder contribuir a l'augment de xifres!! - Montse P
- :: papallona

- Entrades: 118
- Membre des de: ds. maig 23, 2009 8:22 am
- Ubicació: La plana de Lleida
Tan de bo tots els hospitals donin l'oportunitat de tenir parts naturals, tot i que una cosa és la teoria i l'altra la realitat. Però per alguna cosa es comença...
Què bé, ja era hora!!!Nosaltres vam tenir la sort de poder tenir un part natural, però a l'hospital de Granollers, ens van tractar magníficament!!! Vaig dilatar sobre una pilota, m'anaven donant ànims constantment, em van portar un mirall per poder veure el part, i vaig poder parir a la sala de dilatacions sense moure'm i em van deixar escollir en part la postura i tot! Estem molt contents i agraïts del tracte que vam tenir!!!!
Jo vaig tenir la sort tenir un part natural a la Maternitat de barcelona, va ser una experiencia inoblidable i dono fe que l'equip de llevadores que em va tocar va fer tot el possible per que fos una experiencia meravellosa. Si tinc mes fills repetiré hospital segur. 

Jo també vaig tenir un part natural, a l'hospital de Manresa!
una notícia magnífica!!
espero poder tenir l'oportunitat de tenir un part natural!!!
espero poder tenir l'oportunitat de tenir un part natural!!!
2010 & 2016
meri68 ha escrit:Jo vaig tenir la sort tenir un part natural a la Maternitat de barcelona, va ser una experiencia inoblidable i dono fe que l'equip de llevadores que em va tocar va fer tot el possible per que fos una experiencia meravellosa. Si tinc mes fills repetiré hospital segur.
Qué bé llegir que hi ha més parts naturals i que bé saber que el teu va anar tant bé a la Maternitat! Jo també vull un part natural i també vaig a la Maternitat i com que he sentit de gent que no ha tingut tant bona experiència... doncs em dona molt ànims veure que hi ha gent que n'està tant contenta

Ho trobo molt bé. El més important és respectar les voluntats de la futura mare 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |