ENEMA a la SAGRADA FAMILIA per PROTOCOL??

Experiències i pors del moment més desitjat.

crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

ENEMA a la SAGRADA FAMILIA per PROTOCOL??

EntradaAutor: crissie » dj. abr. 15, 2010 11:35 am

Hola noies!!hi ha un tema un pèl escatologic que em preocupa una mica... :love:
Pariré espero que en breu a la SAGRADA FAMILIA i m'agradaria saber si per protocol és normal que et posin un enema o una lavativa...
GRACIES BONiQUES :-())
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Ellen
:: zebra
Entrades: 1227
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:47 am

Re: ENEMA a la SAGRADA FAMILIA per PROTOCOL??

EntradaAutor: Ellen » dj. abr. 15, 2010 11:51 am

normalment si, però sempre et pots negar a que te la posin...
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. abr. 15, 2010 12:01 pm

En teoria, el que no és normal és que ho facin per protocol. La OMS fa anys que no ho permet. Una altra cosa és el que facin....i que tu, si el vols, el pots demanar, segurament. :ok:
És que és un tema que preocupa oi? En aquell moment suposo que no et preocuparà....però t'entenc, i et falta poquet!! :p-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. abr. 15, 2010 12:05 pm

Si...la veritat és que no sé molt bé què vull....per un cantó lo del enema no em fa massa gràcia...però per l'altre em fa molta vergonya ""patir un accident"" a la sala de parts!!!encara que tothom diu que és ben normal i que no passa res, que estan acostumats...jo sóc molt vergonyosa... :-D
Imatge

Imatge

Imatge

javna
Entrades: 1092
Membre des de: ds. oct. 07, 2006 2:09 pm

EntradaAutor: javna » dj. abr. 15, 2010 12:13 pm

Jo vaig parir a la Sagrada Familia fa una mica més d'un mes i ni tan sols van mencionar el tema de l'enema, no em van posar res de res :ok: :ok:
ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Sé fiel a la infancia, jamás te hagas grande
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dj. abr. 15, 2010 12:16 pm

per protocol??bé no sé si es pot fer però ni jo (en els meus dos parts) ni cap de les meves amigues, germana, cunyades, els han posat un enema, i totes són d'hospitals diferents (Vall Hebron, Quiron, El Pilar, la Maternitat, la Delfos, St. Pau, Hospital General de Catalunya)
Mira, si hi ha un accident (que no té perquè) doncs no passa res, és normal, però posar-te un enema abans de parir....informa't bé i si no hi estàs d'acord diga-ho
Imatge
Imatge
agg_sgc
:: girafa
Entrades: 2144
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 8:06 pm

EntradaAutor: agg_sgc » dj. abr. 15, 2010 12:17 pm

Jo també vaig parir a la Sagrada Família i tampoc em van posar cap enema!! :ok:
Imatge

Imatge
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dj. abr. 15, 2010 12:21 pm

Hola Crissie!!

Com diu la Isa, l'OMS no permet que sigui per protocol, per tant, t'hi podries negar.

El cas és que a totes ens preocupa 'tenir un accident' com dius tu... De fet, la meva llevadora em va explicar que si te'l posen és més per tu que per ells, que els que atenen el part netegen i tan els fa el que netegin, el que volen és que tu apretis i que el part vagi bé, però es veu que com que ens tallem perquè ens adonem que ens ho estem fent (normal), deixem d'apretar bé (i aquí ve el problema), perquè volem parir i aguantar a la vegada, cosa que no ajuda gens. Que és per això que te'l posen, l'enema... També ens va dir que el més habitual, avui dia, és que no te'l posin.

La llevadora també ens va dir que hi ha una solució intermitja: si tens un part d'aquests que comences amb contraccions i vas fent 'treball de part' a casa, et poses un micralax i en la intimitat de casa teva et quedes tranquil·la. I quan arribes a parir, els dius que te l'has posat i ja està. Si ens toca un part d'aquells de córrer pel que sigui, aleshores, és diferent...

A mi, que també em preocupava la qüestió, tot i que no pareixo a la Sagrada Família, el que ens va dir la llevadora em va ajudar i tranquil·litzar bastant i si puc, faré això.

Enllaço un article , 'EL NACIMIENTO NO ES UNA ENFERMEDAD', amb les recomanacions de la OMS. Jo m'ho he estudiat tot i penso acrivillar el meu metge a preguntes, a la visita prepart jejejejeje :-D

http://porunpartorespetado.espacioblog.com/post/2008/02/02/el-nacimiento-es-enfermedad
artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dj. abr. 15, 2010 12:48 pm

Crissie, doncs a la meva cosina si li van fer fa tres anys amb la nena... i té claríssim que ara dirà que ni hablar!!!

Però no va ser un enema... es veu que ella va preguntar-li a la llevadora quan ja estava amb l'epidural, que no li havien donat res, i la llevadora li va dir: "tranquila, que ya te he aspirado por delante y por detrás".... ?-) ?-)

I me cosina diu que té molt mal record de després quan va intentar fer de ventre....

No ho sé si ara la cosa ha canviat o què.. però a ella no li van ni preguntar que li van fúmer un aspirador pel cul !!!

Esperem que hagi canviat!!!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
crissie

EntradaAutor: crissie » dj. abr. 15, 2010 1:21 pm

JAJAJA! què fort lo de la teva cosina ARTEMIS...em sembla molt heavy...
Gracies a totes!!!és que resulta que tinc una "amiga" enfermera que em va dir que lo normal és que t'ho facin...per això estava preocupada...Però lo que diu la LIDIA és una bona solució, no???tenir un micralax a casa i si estàs tranquila icreus que ho necessites i tens temps t'ho poses i sinó no... :ok:
GRACIES A TOTES!!si és que aquest forum és l'hòstia!!JAJAJAJA! :p-)
Imatge

Imatge

Imatge

Noe
Entrades: 3672
Membre des de: dc. set. 26, 2007 12:18 pm

EntradaAutor: Noe » dj. abr. 15, 2010 1:33 pm

Doncs noies, sí q hi ha llocs q encara ho fan per protocol. Jo quan vaig tenir la Joana fa dos anys a la Mútua de Terrassa, me'l van posar tot i q jo els hi vaig dir q no volia... :-((
Imatge
Imatge
Tahire
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dj. des. 11, 2008 9:49 am

EntradaAutor: Tahire » dj. abr. 15, 2010 2:31 pm

Doncs a mi me'l van posar i la veritat és que molt bé, no me'n arrepenteixo gens pq després vaig estar tranquila i era una cosa menys en que pensar
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dj. abr. 15, 2010 2:33 pm

Hola!!
Jo em penso que va per hospitals i/o professionals....
En el meu cas, al anar a parir, la meva comadrona em va preguntar si no anava estreta, i al fer el tacte per veure la dilatació, tambè noten si el recte està ple de femtes,.... com que aquest no va ser el meu cas, no em van posar el enema.
Jo sí que us recomano a les que esteu a punt de parir, que si no aneu bé al bany, abans de anar cap a l´hospital, a casa, us poseu un micralax, que és molt suau, i treieu el que està a l´anus, perquè sino allò amb els pujos surtirà,......
Millor això tranquileta a casa que no que t´aspirin el cul, que fort!!!! ja, ja, ja,... encara em ric,...
ImatgeImatge
juliet

EntradaAutor: juliet » dj. abr. 15, 2010 2:52 pm

això de l'aspiració no ho havia sentit mai!!!!
Imatge
Imatge
isa
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dj. abr. 15, 2010 3:10 pm

Doncs trobo fatal que hi hagi llocs que te'l posin si tu no ho vols, o que t'hi fotin un aspirador! Brutal. Vamos, a mi m'haurien de lligar si jo no ho vull....què s'han cregut, obligar-te!
Lo dels enemas i rasurar-te...ho feien abans a tot arreu, per protocol, ara està prohibit i així ho diu la OMS, així que jo no em deixaría fer-ho si jo no ho vull. El que suposo que en aquell moment, que estàs nerviós i passant "un mal rato" no estàs per discutir.... ;-)
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Xana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: dv. feb. 12, 2010 9:04 am

EntradaAutor: Xana » dj. abr. 15, 2010 3:17 pm

Uixxxx a mí me'l van fer posar quan vaig tenir el meu nen gran (ara té 8 anys) i ho vaig passar fataaal!!!
També em van fer episotomia (i deu n'hi do quina) i estic convençuda que no era necessaria, si més no, no tan grosa. :-((

En fi, aixó va ser a Madrid ja fa molts anys. En comptes, pel petit, ni una ni l'altre (excepte un únic puntet i perque el nen era prematur). Suposo que les coses van canviant, però definitivament és una cosa que jo preguntaria abans de decidir hospital. Si més no, per anar preparada!!
Imatge

Imatge
carlotta
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: carlotta » dj. abr. 15, 2010 3:27 pm

Hola.... jo vaig tenir el segón a la Sgda Familia i no en vam posar rés de rés.... clar que amb el primer tampoc... com no així canviat.... Però com et diuen t'hi pots negar.
Imatge Imatge
Veronik
Entrades: 2116
Membre des de: dt. jul. 29, 2008 7:37 pm
Ubicació: Ripollet
Contacta:

EntradaAutor: Veronik » dj. abr. 15, 2010 4:21 pm

A mi la anestesista, llevadora, infermera i totes em deien: "Tu apreta que de ahí no solo va a salir niño" así que ja saps la vergonya a casa!!!!! que per molt que ho volem evitar totes ens ho fem al quiròfan!!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
juliet

EntradaAutor: juliet » dj. abr. 15, 2010 7:03 pm

Goga ha escrit:va ser el meu marit, un cop a l'habitació de l'hospital, que em va dir que de tot el que havia caigut allà davant també hi havia merda... Bé si després d'això continua amb mi és que m'estima de debò

:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
l'amor no té fronteres >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dj. abr. 15, 2010 8:49 pm

Avui fa un mes que vaig parir a la Sagrada Familia.
No em van posar res ni em van parlar de l'enema, vaig anar al wc abans que em posessin l'epidural (entre contracció i contracció, com vaig poder) i es veu que no vaig buidar prou be perque em va passar com a la Goga. Jo no em vaig enterar, però el meu home m'ho va dir. Ara, les infermeres, la llevadora i la gine no van fer cap comentari (deuen estar acostumades). Ara quan hi penso...quina vergonya!! :-:)
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::