Treball de part amb homeopatia???

Experiències i pors del moment més desitjat.

annaf
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. des. 16, 2008 3:52 pm
Ubicació: vic

Treball de part amb homeopatia???

EntradaAutor: annaf » dv. abr. 16, 2010 11:00 am

Hola noies!

He sentit a parlar de que n'hi ha algunes de vosaltres que heu pres homeopatia per ajudar durant el treball de part.

Voldria saber les que heu fet aquest tractament homeopàtic si realment vau dilatar més ràpid del normal, si el dolor va ser soportable (si més no, menys dolorós del que tothom et diu que serà) i si la fase d'expulsiu va ser més breu i indolora amb la homeopatia.

Estic de 37 setmanes i m'agradaria valorar bé si començo aquest tractament o no.

Moltes gràcies a l'avançada pels vostres comentaris
annaf
nini8852
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: Treball de part amb homeopatia???

EntradaAutor: nini8852 » dv. abr. 16, 2010 12:13 pm

Hola!

Jo en vaig prendre, però no m'ho va receptar un homeòpata, sinó que una amiga em va passar el que li va dir el seu homeòpata, així que va ser algo que potser no hauria d'haver fet i que potser no vaig fer el tractament bé. Però t'explico la meva experiencia.

El que vaig seguir va ser el tractament un parell o 3 de setmanes abans, però durant el part no. I vaig començar amb contraccions fluixes a les 19:30. Vaig poder fer el sopar tranquilament i fins les 10-11 de la nit que no van començar a ser cada 4 minuts +- no vam anar a la clínica. Vam arribar a les 12, em van donar habitació i fins cap a les 2 o així que no van començar a ser doloroses. A les 4:30 vaig tenir a la meva filla. Això si, em van posar l'epidural quan ja portava una hora i pico de contraccions. En l'expulsiu vaig trigar una miqueta, em refereixo que no va ser pim-pam, però jo crec que era degut a l'epidural que no em deixava apretar com calia.

Jo considero que va ser prou ràpid encara que no puc assegurar que va ser pel tractament anterior.
De totes maneres m'hagués agradat fer-lo ben fet, ja que es medicina natural i segur que ajuda.

Salut!
Imatge
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

EntradaAutor: winnymas » dv. abr. 16, 2010 12:47 pm

Jo també vaig pendre homeopatia... m'ho va recomanar la meva professora de ioga. Si em va anar bé?? Doncs no ho sé, suposo que si. Vaig començar a pendre-m'ho quan estava de 36 setmanes...eren 2 tractaments un per tal que la nena es posiciones bé i l'altra per tal d'evitar la "por" al part. I t'explico, quan estava de 38 setmanes vaig trencar aigües ( unes petites gotetes, com si s'escapés el pipi al llit) a les 7 del matí, però no vaig anar al metge fins les 11 ja que aquell mateix dia tenia hora amb la ginecologa que em va confirmar que havia trencat aigües. Em van ingressar i al migdia em van posar la oxicitidina (em penso que es diu així), perquè jo no tenia cap contracció. Aquí van venir els problemes, contraccions de ronyons que no serveixen per dilatar i a part més doloroses de les normals (però d'això ara ja ni m'enrecordo, total només són un parell d'horetes). Em van posar l'epidural abans del recomanable però per sort vaig continuar dilatant lentament, i al moment de l'expulsió va ser un moment i cap problema (això que ja tornava a sentir de nou una mica el dolor de les contraccions però vaig poder ajudar a la meva nina per fer-la sortir). Però t'he de dir que tot ho vaig passar moooolt tranquilament i abans de les 19 h ja tenia la meva nina amb mi.
Jo t'ho recomano, i suposo que si tornes a quedar-me embarassada ho tornaria a pendre. De fet, després de parir també m'he tractat amb homeopatia per les 2 mastitis que he agafat .
Ara també li donc a la meva nina per tal que no li fagin mal les dentetes, i aquí sí que et puc dir que funciona, i quan no li donc aquella nit ja no dormim i a ella se la veu molt més nerviosa.
Imatge
Lluma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2632
Membre des de: dl. oct. 13, 2008 7:01 pm

EntradaAutor: Lluma » dv. abr. 16, 2010 8:33 pm

ull, que en cas que et provoquin el part amb oxitocina, no tho pots prendre!! tho dic perquè jo me les estava prenent tenint el gota gota a vena i tenia unes contraccions horroroses, molt heavys, i al deixar de prendre-les, les coses van millorar. És totalment contraindicat.
Efectivament, funcionen, sens dubte! me germana li van anar genials!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::