LA MAMAJO JA ÉS MARE!!!

Experiències i pors del moment més desitjat.

mamajo
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: ds. gen. 23, 2010 7:45 am

LA MAMAJO JA ÉS MARE!!!

EntradaAutor: mamajo » dl. abr. 26, 2010 7:55 pm

Hola a totes,
El meu nino va venir al món dilluns passat a les onze de la nit.
Algunes recordareu que m'havien de provocar el part, oi? Doncs vaig ingressar a la Clínica Girona a 2 4ts de 9 del matí i em van administrar prostaglandina per via vaginal. Van anar passant les hores, caminant, amb la pilota... i no passava res.
A les 2 va venir el meu ginecòleg (Dr. Montalvo) i em va trencar les aigües. Em va dir: "Ara tindràs contraccions per nassos".
Doncs dit i fet, al cap d'uns 20 minuts ja tenia contraccions. La freqüència i la duresa de les contraccions van augmentar bruscament durant la següent hora. Ja eren fortíssimes i cada 2 minuts. Així vaig anar aguantant (caminades, dutxes tébies...) fins a les 6 de la tarda, que vaig demanar ajuda perquè ja no aguantava més.
Em van baixar a sala de parts amb les reticències de la llevadora i de l'anestesiòleg que em deien que era molt d'hora per a l'epidural, que només estava dilatada de 2 cm i que frenaríem el procés de dilatació però jo ja no podia més. Em van punxar a molt petites dosis que havia d'anar demanant de genolls cada mitja hora i així vaig anar fent fins a les 10. A aquesta hora, la llevadora em diu que ja estic dilatada del tot però que el nen està molt a munt i que haurem de fer una cessària!!! No m'ho podia creure! Després de tantes hores de patiment, acabaria amb un esvoranc a la panxa!!! Per sort, a aquella hora hi va haver canvi de torn de llevadora i la que va venir nova junt amb el meu ginecòleg ho veien diferent. Em van dir que encara que no fos l'hora d'expulsar, que empenyés amb cada contracció i que el nen aniria baixant. Explicat així em sembla increïble encara a hores d'ara però va funcionar. El meu nen va anar baixant i a les 23.11 va néixer amb l'ajuda d'espàtules i de la llevadora que se'm va enfilar al damunt per ajudar el nen a baixar. Bastant esperpèntica, la situació, però finalment s'havia acabat.
És la mena de part que menys desitjava tenir però les coses a vegades van com van i s'han d'afrontar tal com són.
El meu nino ja té una setmana i he de dir que està essent una experiència meravellosa tot i que de moment és molt esgotadora. Dorm i mama bé durant el dia però de nits dóna bastanta guerra. Ja aniré escrivint per fer consultes, a veure qui em dóna idees per solucionar alguns dels entrebancs que m'estic trobant.
Records a totes i fins aviat,
Mamajo.
alexa7783
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 2:45 pm
Ubicació: Girona

Re: LA MAMAJO JA ÉS MARE!!!

EntradaAutor: alexa7783 » dl. abr. 26, 2010 8:14 pm

Moltíssimes felicitats guapa!

I llevat el patir que vas tenir, m'alegro molt que estigueu tot dos bé!!!
Felicitats >.-<:
cristina1671
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)

EntradaAutor: cristina1671 » dl. abr. 26, 2010 8:36 pm

Moltes felicitats mamajo!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Ara a gaudir del petitó!!!!!!!! :ok:

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dl. abr. 26, 2010 8:40 pm

Moltes felicitats!!!! Ja tens el teu reiet veus!!!! Aprofita molt q aquests primers mesos de bebito passent volant... (cert les nits passen una mica mesa a poc a poc... paciencia :-) ) :love: :love: :love:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
irene2006
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. feb. 09, 2010 12:08 pm

EntradaAutor: irene2006 » dl. abr. 26, 2010 9:39 pm

MOLTES FELICITATS, MAMAJO!!!!! >.-<: :content: :-()-)
Per fi ja tens el teu reiet amb tú!!!! :love:
Ara ja està, a disfrutar del teu nen!!!
Això dels parts, potser és una mala comparació, ... jaja,...pero és com quan obres un meló,... que fins que no t´hi trobes, no saps com surtirà, i al final, amb esforç, com no, t´ha surtit bé!! :ok: ... i tant que paties!!!....
Com t´han dit, aprofita aquests moments, que aquesta época de bebito passa de seguida, ja ho veuràs,... i si et serveix de consol, en aquesta época totes hem anat esgotades, pero ho superaràs, ja veuràs, si ho hem fet totes, com no ho faràs tú!!!! i si et veus molt agobiada o amb dubtes, doncs tira de forum, que aquí t´ajudarem!!!! :ok:
Molta sort en aquesta aventura que just acaves de començar, la més preciosa de tota la teva vida!!!!! :love:
ImatgeImatge
mireiafor
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2876
Membre des de: dl. oct. 29, 2007 3:53 pm
Ubicació: El maresme

EntradaAutor: mireiafor » dt. abr. 27, 2010 1:57 pm

Moltíssimes felicitats guapa!! Sí que me'n recordo del teu post desesperada per tenir al teu nino als braços... DONCS JA ESTÀ!! Ja el pots abraçar, petonejar, bressolar, cantar, ainsssss que jo vull un!! I per el tema del part... tens raó, les coses van com van però al menys et vas estalviar la cessària després d'haver fet tota la feina prèvia >.-<: >.-<:

Mil petons per a tu i el petit :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::