DONACIÓ CORDÓ UMBILICAL AL STA. CATERINA?
DONACIÓ CORDÓ UMBILICAL AL STA. CATERINA?
Hola!
Hi ha alguna que sàpiga si ja es pot donar el cordó umbilical al Sta. caterina de Salt?
Quan vaig tenir el meu primer fill fa 2 anys i mig encara no ho feien...
Gràcies!
Hi ha alguna que sàpiga si ja es pot donar el cordó umbilical al Sta. caterina de Salt?
Quan vaig tenir el meu primer fill fa 2 anys i mig encara no ho feien...
Gràcies!
Re: DONACIÓ CORDÓ UMBILICAL AL STA. CATERINA?
Segons la web del banc de sang i teixits encara no.
http://www.bancsang.net/ca/donants/donacio_cordo.html
De tota manera jo ho preguntaria directament i hi insistiria. És qüestió que hi hagi metges que n'activin el protocol. Si es va fent pressió potser acaba formant part de la llista. Això sí, veig que estàs de 33 setmanes, i a tu no crec que t'arribi, però així i tot jo ho diria.
Bona sort!
http://www.bancsang.net/ca/donants/donacio_cordo.html
De tota manera jo ho preguntaria directament i hi insistiria. És qüestió que hi hagi metges que n'activin el protocol. Si es va fent pressió potser acaba formant part de la llista. Això sí, veig que estàs de 33 setmanes, i a tu no crec que t'arribi, però així i tot jo ho diria.
Bona sort!
En el curs de prepart, ens van dir que per aquí de moment només es pot fer al Trueta.
Agost passat que vam tenir al nostre petit encara no es podia.
Confirmat. Ahir li vaig preguntar al gine i em va dir que no.
Ens va explicar que no és perquè no vulguin si no perquè com que van al banc públic de tot Espanya ja hi han molts hospitals grans i ben preparats que el recullen i de moment en fan prou. No els interessa tenir-ne en excés perquè al final s’acabarien desaprofitant.
A més, el Sta. Caterina no té banc de sang propi i depèn del Trueta, per tant, si els recollís els hauria de traslladar al Trueta.
Ens va explicar que no és perquè no vulguin si no perquè com que van al banc públic de tot Espanya ja hi han molts hospitals grans i ben preparats que el recullen i de moment en fan prou. No els interessa tenir-ne en excés perquè al final s’acabarien desaprofitant.
A més, el Sta. Caterina no té banc de sang propi i depèn del Trueta, per tant, si els recollís els hauria de traslladar al Trueta.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |