Part a Santa Tecla Tarragona
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Part a Santa Tecla Tarragona
Doncs això.... algú de vosaltres ha parit a Santa Tecla de Tarragona, per la Seguretat Social o Mútua, respecten el pla de part, amb quin doctor??
Ui quantes preguntes, es que la meva cunyada
m'ho ha preguntat i jo clar...
Ui quantes preguntes, es que la meva cunyada
m'ho ha preguntat i jo clar...Re: Part a Santa Tecla Tarragona
Hola Pigadeta, t'havia escrit un missatge i se m'ha borrat jo!!
Jo vaig parir a St Tecla, i genial, respectant tot fins al final i un tracte molt i molt humà. Em van portar pilota de Pilates, que em va anar bé per les contraccions, el nen me'l vaig acabar de treure jo incorporada, i me'l van deixar a sobre meu unes 4hores, molt bé, nomès tinc que bones paraules. 10 dies més tard vaig estar ingressada per mastitis, i també genial
Vaig anar per la SS, i em van atendre les llevadores MºJesús i Wendy, genials
I el ginecòleg el dct Sentís, i un altre que es deia Narcís, no recordo el cognom, també molt bé.No et preocupis, tu pregunta'm tot el que faci falta per la teva cunyada, tots elsl dubtes que li sorgeixin, si li puc ajudar...
Jo vaig parir a St Tecla, i genial, respectant tot fins al final i un tracte molt i molt humà. Em van portar pilota de Pilates, que em va anar bé per les contraccions, el nen me'l vaig acabar de treure jo incorporada, i me'l van deixar a sobre meu unes 4hores, molt bé, nomès tinc que bones paraules. 10 dies més tard vaig estar ingressada per mastitis, i també genial
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: Part a Santa Tecla Tarragona
Ostres granoteta... quina joia de part te'l van deixar molta estona amb tu i tot.... ai quina envejeta... vaig a veure si has fet crónica i li faig un mini-resum a la cunyi
pigadeta jo vaig parir a Santa Tecla (em penso que ja ho saps
) i encantadaaaaaa!
respecten el pla de part? SÍ!!!!!!
jo vaig anar per mútua però el fet d'anar per privat o per SS només afecta en què:
nº1: si vas per privat t'assisteix el teu gine durant el part (en el meu cas un dels Sentís) si vas per SS les llevadores
i nº2 un cop a la planta de maternitat si vas per mútua tens habitació individual, si vas per SS et toca habitació doble compartida...però com que normalment no està la planta plena del tot, procuren posar-te sola a l'habitació sempre que es pugui i vinguis per mútua o per SS
) i encantadaaaaaa! jo vaig anar per mútua però el fet d'anar per privat o per SS només afecta en què:
nº1: si vas per privat t'assisteix el teu gine durant el part (en el meu cas un dels Sentís) si vas per SS les llevadores
i nº2 un cop a la planta de maternitat si vas per mútua tens habitació individual, si vas per SS et toca habitació doble compartida...però com que normalment no està la planta plena del tot, procuren posar-te sola a l'habitació sempre que es pugui i vinguis per mútua o per SS

et van deixar al petit 4 hores amb tu?? es el q diuen metode piel con piel no?? i el van rentar/banyar abans o després??
Ostres 4 hores?? K be....deu ser un moment tan tendre....
El dissabte passat vaig tenir el meu primer fill, l'Arnau, a l'hospital de Santa tecla de tarragona i solament puc dir que va estar una experiència boníssima. Vaig arribar a l'hospital a la 1 de la nit, amb contraccioms cada 2 minuts (vaig començar a posar-me de part amb 3 contraccions cada 5 minuts i després ja van ser cada 2 minuts fins al part). Quan vaig arribar a urgències em van passar directament a la sala de dilatació amb els montors i també em van fer un tacte, van veure que estava de 2 cm. Aleshores em van posar la primera dosi d'antibiòtic (havia donat positiu en els estreptococs) .Mentres es van llegir el meu pla de part (cosa que us recomano) on explicava que volia un part lo mes natural possible. Vam estar parlant i comentant-lo i fent-me també recomanacions per tal que el meu part fos lo mes similar possible al que desitjava.A continuació em van portar a l'habitació fins que estés més dilatada (la comadrona, un encant, l'Alicia, em va dir que pariria segurament cap al matí) a l'habitació em van oferir de tot: llavors calentes pels ronyons, la pilota de pilates...perquè la cosa venia fotuda, tenia un part que es diu de ronons que és el més dolorós.
Com el dolor era brutal vaig acedir a posar-me un calmant..i cap allà a les 4 vaig decidir que volia l'epidural (al pla de part vaig posar que ho decidiria durant el procè de dilatació), però encara era massa aviat. Finalment a les sis em baixaven a la sala de dilatació i em posaven la walking epidural (havia demanat jo, però a Santa Tecla ja te l'ofereixen de per si) que et permet caminar i moure't. Santa EPIDURAL!!!!a partir d'aleshores em vaig torbar de conya, vaig caminar més de mitja hora per afavorir la dilatació, vaig fer exercicis de pelvis amb la pilota de pilates, estava com a nova i amb forces per afrontar el part. Per això us recomano l'epidural si heu tingut una fase de dilatació agotadora.
Finalment a les 8.15 entrava a sala de parts (llums apagades, solament un focus enfocant al lloc que interessava veure, fulars al sostre per agaferte als "pujos"-van de conya-...i l'equip mèdic fent recomanacions a la meva parella de com ajudar-me i a mi de com respirar)Total: 20 minuts de part i episiotomia (previ consentiment meu, ja que em van exposar pros i contres) de centimentre i mig (havia fet el massatge al periné).Per cert,vam fer el mètode cangur i l'Arnau solet va reptar fins al pit, just després de nèixer i també el contacte pell amb pell tota l'estona que vaig voler.
Total: super satisfeta amb l'hospital el doctor velasco, infermeres i comadrones.Gracies a tots!
Com el dolor era brutal vaig acedir a posar-me un calmant..i cap allà a les 4 vaig decidir que volia l'epidural (al pla de part vaig posar que ho decidiria durant el procè de dilatació), però encara era massa aviat. Finalment a les sis em baixaven a la sala de dilatació i em posaven la walking epidural (havia demanat jo, però a Santa Tecla ja te l'ofereixen de per si) que et permet caminar i moure't. Santa EPIDURAL!!!!a partir d'aleshores em vaig torbar de conya, vaig caminar més de mitja hora per afavorir la dilatació, vaig fer exercicis de pelvis amb la pilota de pilates, estava com a nova i amb forces per afrontar el part. Per això us recomano l'epidural si heu tingut una fase de dilatació agotadora.
Finalment a les 8.15 entrava a sala de parts (llums apagades, solament un focus enfocant al lloc que interessava veure, fulars al sostre per agaferte als "pujos"-van de conya-...i l'equip mèdic fent recomanacions a la meva parella de com ajudar-me i a mi de com respirar)Total: 20 minuts de part i episiotomia (previ consentiment meu, ja que em van exposar pros i contres) de centimentre i mig (havia fet el massatge al periné).Per cert,vam fer el mètode cangur i l'Arnau solet va reptar fins al pit, just després de nèixer i també el contacte pell amb pell tota l'estona que vaig voler.
Total: super satisfeta amb l'hospital el doctor velasco, infermeres i comadrones.Gracies a tots!
Pinxita l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. oct. 31, 2010 1:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ostres pinxita que maco!!!!! Enhorabona i felicitats per aquest Arnau!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |