Cliniques privades amb protocol de part natural
- Nolfar
- :: girafa

- Entrades: 2574
- Membre des de: dj. abr. 06, 2006 2:28 pm
- Ubicació: Santa Coloma de Gramenet
- Contacta:
Cliniques privades amb protocol de part natural
Nenis, a veure si em podeu ajudar.
Amb el primer fill jo no tenia mutua, ara sí. Vaig una mica liada perque encara no he escogit centre ni clínica, no tinc dia de primera visita amb la mutua vamos.
El meu dubte principal per escollir centre, es si hi han clíniques a Barcelona, que segueixin el protocol de part natural o directament m'oblido del tema.
Jo el primer el vaig tenir a la Maternitat, i tot i que no va ser natural al 100% perque hi havia petiment fetal i em van possar la epidural als últims moments, doncs van respectar lo que jo els hi havia dit
.
Per cert, son de la mutua ADESLASS
.
Amb el primer fill jo no tenia mutua, ara sí. Vaig una mica liada perque encara no he escogit centre ni clínica, no tinc dia de primera visita amb la mutua vamos.
El meu dubte principal per escollir centre, es si hi han clíniques a Barcelona, que segueixin el protocol de part natural o directament m'oblido del tema.
Jo el primer el vaig tenir a la Maternitat, i tot i que no va ser natural al 100% perque hi havia petiment fetal i em van possar la epidural als últims moments, doncs van respectar lo que jo els hi havia dit
.Per cert, son de la mutua ADESLASS
Re: Cliniques privades amb protocol de part natural
Hola Nolfar,
doncs jo també volia un part natural i primer de tot vaig buscar un ginecòleg que fós pro part natural i el vaig trobar, el Dr. Bellart. No va ser fàcil, perquè jo també era d'Adeslas i tots els que trobava no m'entraven!!
El part me'l va atendre a la clínica del Remei i la llevadora (la Gema Ruíz) i tot l'equip va ser insuperable. Tot i que em van respectar la meva intencionalitat de tenir un part natural, quan ja portava 18h de contraccions, la llevadora em va dir que encara em quedaven ben bé 8h més i que no em veia amb forces de poder suportar-ho, especialment perquè al final era el més fort i només estava de 8 centímetres però el nen estava molt amunt. Finalment em van posar l'epidural i tot va anar molt ràpid. Tot i no ser natural el Dr. Bellart va voler que em prengués tot el temps que calés i evitar l'episotomia i així va ser.
Al final de l'embaràs sé que el Dr. Bellart estava canviant de clínica pels parts i també atenia a la Teknon. Em va preguntar si volia canviar, però jo havia fet el curs de prepart al centre Llevadones (que també entra per Adeslas) i les noies que ho fan són algunes llevadores de la clínica del Remei. Al final vaig tenir la sort que la Gema Ruíz, la llevadora, és la que més havia conegut al curs de prepart i tenir una cara coneguda en aquests moments em va agradar molt.
Per cert, per la S.S. sé que l'hospital de Sant Pau també és pro part natural.
Espero haver-te ajudat!!
doncs jo també volia un part natural i primer de tot vaig buscar un ginecòleg que fós pro part natural i el vaig trobar, el Dr. Bellart. No va ser fàcil, perquè jo també era d'Adeslas i tots els que trobava no m'entraven!!
El part me'l va atendre a la clínica del Remei i la llevadora (la Gema Ruíz) i tot l'equip va ser insuperable. Tot i que em van respectar la meva intencionalitat de tenir un part natural, quan ja portava 18h de contraccions, la llevadora em va dir que encara em quedaven ben bé 8h més i que no em veia amb forces de poder suportar-ho, especialment perquè al final era el més fort i només estava de 8 centímetres però el nen estava molt amunt. Finalment em van posar l'epidural i tot va anar molt ràpid. Tot i no ser natural el Dr. Bellart va voler que em prengués tot el temps que calés i evitar l'episotomia i així va ser.
Al final de l'embaràs sé que el Dr. Bellart estava canviant de clínica pels parts i també atenia a la Teknon. Em va preguntar si volia canviar, però jo havia fet el curs de prepart al centre Llevadones (que també entra per Adeslas) i les noies que ho fan són algunes llevadores de la clínica del Remei. Al final vaig tenir la sort que la Gema Ruíz, la llevadora, és la que més havia conegut al curs de prepart i tenir una cara coneguda en aquests moments em va agradar molt.
Per cert, per la S.S. sé que l'hospital de Sant Pau també és pro part natural.
Espero haver-te ajudat!!
Guillem Hernandez també en fa, després està la Marimer Perez, hi ha gent contenta amb ella i gent que no ho està, i la Carme Guasch però depens de la llevadora que et toqui a la Corachan, tot i que es diu que intervenen molt menys si ets pacient seva. Però segueixen sent llevadores d'una clinica tirant a intervencionista.
Jo vaig tenir part natural a St. Cugat, també sóc d'Adeslas i vaig anar a l'Hospital General de Catalunya. El que vaig entendre durant les visites anteriors amb la doctora era que es feia el que fes falta si és que feia falta, que era el que jo volia, no tancar-me a res. I així va ser, tot va anar rodat i vaig poder decidir en tot moment. L'única cosa per protocol que em van posar va ser una via amb suero per si havien d'administrar algun medicament en algun moment (i mira que li vaig mig discutir a la llevadora, pq em fotia molta nosa, entre la bata 'sexi' i el catxirulo del suero, no vegis, jajaja
).
).Re: Cliniques privades amb protocol de part natural
Qui es la teva gine? Perque es el primer part natural que escolto de L'HGC...
La Dra Rodellar, molt jove, però jo hi vaig anar pq una companya de feina tb va tenir part natural allí (amb un altre gine), estava de més de 37 setmanes quan vaig anar-hi a parar. Va ser molt intens i emocionant i, com aquesta companya m'havia explicat, quan la nena havia tret el cap i les espatlles em va fer acabar d'incorporar pq l'acabés de treure jo i me la posés al pit, tot i que això no ho havíem pas parlat abans.
LídiaG ha escrit:La Dra Rodellar, molt jove, però jo hi vaig anar pq una companya de feina tb va tenir part natural allí (amb un altre gine), estava de més de 37 setmanes quan vaig anar-hi a parar. Va ser molt intens i emocionant i, com aquesta companya m'havia explicat, quan la nena havia tret el cap i les espatlles em va fer acabar d'incorporar pq l'acabés de treure jo i me la posés al pit, tot i que això no ho havíem pas parlat abans.
Que bé! jo tinc el Dr Xiberta i de moment respecta la meva decisió de tenir el part natural, al que en el meu cas no es pot descartar una cesària ja que la tinc anterior, i si no dilato no em poden posar cap dilatador vaginal, per lo que desconeixem si dilataré o no, però en cap moment m'ha tancat la porta com altres gines...
també amb recomana que si coincideix que ell esta de vacances.. que vagi al mes tard possible per evitar que em facin una cesària directa.
En quin moment vas anar tu? et va atendre de un principi la teva ginecòloga? o la Rodellar estava allà de guàrdia?
Gràcies.
annap ha escrit:LídiaG ha escrit:La Dra Rodellar, molt jove, però jo hi vaig anar pq una companya de feina tb va tenir part natural allí (amb un altre gine), estava de més de 37 setmanes quan vaig anar-hi a parar. Va ser molt intens i emocionant i, com aquesta companya m'havia explicat, quan la nena havia tret el cap i les espatlles em va fer acabar d'incorporar pq l'acabés de treure jo i me la posés al pit, tot i que això no ho havíem pas parlat abans.
Que bé! jo tinc el Dr Xiberta i de moment respecta la meva decisió de tenir el part natural, al que en el meu cas no es pot descartar una cesària ja que la tinc anterior, i si no dilato no em poden posar cap dilatador vaginal, per lo que desconeixem si dilataré o no, però en cap moment m'ha tancat la porta com altres gines...
també amb recomana que si coincideix que ell esta de vacances.. que vagi al mes tard possible per evitar que em facin una cesària directa.
En quin moment vas anar tu? et va atendre de un principi la teva ginecòloga? o la Rodellar estava allà de guàrdia?
Gràcies.
Hola Anna,
Vaig arribar un dijous a les 12 de la nit, em va atendre la llevadora de guàrdia i van avisar a la 1:30, quan ja faltava poc, a la meva gine (crec que si és entre setmana i ets pacient seva, ve el teu gine, però en cap de setmana deu haver-hi algú de guàrdia, però no n'estic segura).
- Nolfar

- Contacta:
Ei noies gracies per les responestes
.
Haig de possar-me a treballar per buscar els que m'heu dit, veure en què clínica estàn ara, i veure quina clínica em cau més a prop.
una cosa, les visites de les llevadores les fan a la mateixa clínica, o tenen un altre centre???? Aixó en el mateix quadre mèdic d'Adelass ho trobaré oi???
. Haig de possar-me a treballar per buscar els que m'heu dit, veure en què clínica estàn ara, i veure quina clínica em cau més a prop.
una cosa, les visites de les llevadores les fan a la mateixa clínica, o tenen un altre centre???? Aixó en el mateix quadre mèdic d'Adelass ho trobaré oi???
- Nolfar

- Contacta:
un altre cosa, vosaltres que teniu mutua, aneu/heu anat també a la Seguretat Social o no????
Es que no tinc clar que fer, les visites sí que vui fer-les als dos puestos sempre que siguin compatibles, però no tinc clar si parir al hospital públic o al privat, el primer, evidentmenet te moltes comoditats (per mi i pels acompanyants sobre tot), però el segon em dona moltes garanties en quant al part natural.
Es que no tinc clar que fer, les visites sí que vui fer-les als dos puestos sempre que siguin compatibles, però no tinc clar si parir al hospital públic o al privat, el primer, evidentmenet te moltes comoditats (per mi i pels acompanyants sobre tot), però el segon em dona moltes garanties en quant al part natural.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |