Clinica perpetuo socorro de Lleida

Experiències i pors del moment més desitjat.

Odolly
:: poltre
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

EntradaAutor: Odolly » dl. ago. 16, 2010 8:44 pm

Hola Noies!
alguna ha tingut alguna experiència a la clínica perpetuo socorro de Lleida?jo vaig enir el primer fill la dexeus de BCN i en aqueswt prefereixo quedar-me per lleida. Sabeu que tal?gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Clinica perpetuo socorro de Lleida

EntradaAutor: damma85 » dl. ago. 23, 2010 10:16 pm

Hola!
Vaig tenir al meu reiet el dia 4 d'aquest més a la perpetuo i t'he de dir que vaig estar molt agust, l'únic dolent va ser que el metge que hem va tocar al part, el doctor Hernaiz no hem va respectar gens les meves peticions, jo volia un part natural i ell volia acabar aviat... Per la resta un 10!
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Odolly
Entrades: 699
Membre des de: dc. ago. 11, 2010 12:38 pm

EntradaAutor: Odolly » dl. ago. 23, 2010 11:00 pm

Doncs és el metge que em porta a mi l'embaràs!

espero parlar amb ell i que em respecti el màxim possible, però no va respectar res del que tu volies?et portava ell o era el que hi havia de guardia?si no et sap greu m'agradaria que m'expliquessis una mica com va anar el part i així podré comentar-li el que m'angoixa!

Gràcies per endavant
Imatge
Imatge
Imatge
bitxeta80
:: papallona
Entrades: 130
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 3:50 pm

EntradaAutor: bitxeta80 » dv. juny 20, 2014 7:00 pm

Hola! Pujo aquest post perquè m'agradaria que em puguessiu explicar les vostres experiències de part a la Perpetuo Socorro. No tinc clar encara si tenir la nena a l'Arnau de Vilanova o a la Perpetuo, he sentit opinions de tot tipus! Em podeu donar la vostra opinió?
Imatge
bitxeta80
Entrades: 130
Membre des de: dg. oct. 06, 2013 3:50 pm

Re: Clinica perpetuo socorro de Lleida o Arnau de Vilanova

EntradaAutor: bitxeta80 » dg. juny 29, 2014 6:17 pm

No hi ha cap lleidatana per aquí que em pugui donar la seva opinió de la Perpetuo o de l'Arnau de Vilanova?? :-:) :-:) :-:)
Imatge
nell
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 4:45 pm

EntradaAutor: nell » dl. juny 30, 2014 11:04 pm

Hola noies,

Bitxeta, jo he de tenir el meu fill en un parell de setmanes a la clínica Montserrat. Com que sóc funcionaria de muface no puc anar a l'Arnau, però si pugués, el tindria allà. Si hi ha qualsevol complicació, hi ha un munt de recursos. En una clínica, si al nen se l'han d'endur a l'Arnau, tu et quedes allà.
D'altra banda, la meva experiència a la Perpetuo és nefasta. L'Hernaiz en qüestió em va fer un legrat fa 3 anys que quasi em deixa estèril (sort que després em van operar a bcn)...
Això és el que et puc dir....
Que vagi mlt bé!!!

Nell
07-11-13: TE+ (5a FIV+DGP)
Ets un petit miracle :-)
Benvingut amor meu!!!
Nia87
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. oct. 01, 2014 7:13 pm

EntradaAutor: Nia87 » dv. oct. 03, 2014 7:02 pm

nell ha escrit: jo he de tenir el meu fill en un parell de setmanes a la clínica Montserrat.

Hola Nell,

Què tal l'experiència a la clínica Montserrat?? Com està el petit?

Una abraçada!
nell

EntradaAutor: nell » dv. oct. 03, 2014 7:25 pm

Hola! Doncs l experiència superbona, va ser un part natural molt respectat. Tot mb: instal·lacions, personal..
ho recomano
Benvingut amor meu!!!
Nia87

EntradaAutor: Nia87 » dv. oct. 03, 2014 7:53 pm

nell ha escrit:Hola! Doncs l experiència superbona, va ser un part natural molt respectat. Tot mb: instal·lacions, personal..
ho recomano

Gràcies per la informació Nell!

Diuen que lo millor és l'Arnau, però vaig sortir bastant disgustada de la primera visita... :ufs: més d'una hora d'espera, molt caos, la doctora no em va donar ni mitja explicació, la infermera enfadada perquè portava l'analítica del privat... no em va inspirar molta confiança.. si l'embaràs no es complica, crec que la Montserrat pot ser una bona opció!

Fins aviat!!
Imatge
litusina
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

EntradaAutor: litusina » dt. oct. 21, 2014 10:59 am

Hola!
Jo vaig tenir al mey fill a l'Arnau i no et sabria dir... El giencoleg un zero, la llevadora en canvi un deu. El pitjor de l'arnau es que depen de quan et posis de part, aixo no ho pots triar i toca quan toca. Jo em vaig posar de part un diumenge i em va tocar un home molt desagradable de guardia. Mala sort! Mes endavant he hagut de passar per dos legrats, els dos a l'arnau i en l'ultim vaig quedar molt disgustada. Es cert que l'Arnau es el millor lloc on anar en cas de complicació, i jo sempre he estat por-ss. Però tinc clar que no hi vull tornar. Ara m'he fet de mutua i anire a la perpetuo socorro, tinc clar que vull que em vegi sempre el mateix ginecoleg, i que sigui ell mateix el que m'atengui al part em dona molta confiança. Per mi, es un motiu de pes.
No se, tot te els seus pros i contres, però no hi ha res definitivament millor. Sospesa el que es més important per a tu. A l'Arnau, per mi, l'inconvenient es que es tot molt impersonal, i si agafes un dia que hi hagi una mica de feina, et pots trobar una mica sola. A mi em van deixar quatre hores a reanimació perque tenien molta feina. En fi, trobaras opinions de tot tipus. Fes balanç i triis el que triis estara be, segur!
Un petó i que tinguis un part ben curtet i fàcil!
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
litusina
Entrades: 302
Membre des de: dl. oct. 28, 2013 3:36 pm

EntradaAutor: litusina » dt. oct. 21, 2014 11:06 am

Ostres Bitxeta! Ara veig que vas escriure al juny! Potser l'has tingut i tot el petit! Si es aixi, com va anar? Per quin et vas decidir?
Vaja, de tota manera si alguna em pot orientar una mica sobre com va a la perpetuo socorro em farà un favor, ja que hi vaig per primer cop. Em porta el Godino i per ara m'agrada força, es bastant sensible amb mi pel fet de venir de dos legrats, i molt atent. Vaja, que em dona confiança. Encara es aviat per parlar de part, pero he vongut a parar aqui per accident i m'ha interessat el tema.
Imatge
Imatge Imatge
Imatge
nell

EntradaAutor: nell » dt. oct. 21, 2014 3:12 pm

Hola noies!

Litusina a mi em va portar el Godino i n'estic supercontenta, em va respectar totalment el pla de part natural. I un cop parida va venir cada dia a visitar-me
Un 10. Això sí, a la Montserrat. Jo a la Perpetuo no hi torno, ja ho vaig comentar.
Fins aviat i sort!
Benvingut amor meu!!!
moontsee
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. març 22, 2011 12:02 pm

EntradaAutor: moontsee » dc. oct. 22, 2014 12:29 pm

Hola!!!

Jo he de tenir el meu segon fill al gener, a la clínica Montserrat.

Nell, així vas estar contenta??? La primera la vaig tenir a l'Aliança, però el meu ginecòleg ja no hi treballa, així que cap a la Montserrat!!! Al novembre vull anar a visitar la clínica per veure-la i poder parlar amb alguna llevadora, són maques???

Gràcies!!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nell

EntradaAutor: nell » dc. oct. 22, 2014 12:44 pm

Hola moontsee.

Enhorabona x l embaràs. La Montserrat és una clínica petita però molt familiar. Les llevadores són maques en general. A mi em va atendre la Patri i super bé. Gràcies a ella tb vaig aconseguir no posar me l'epidural.
La Loida tb molt bé però és massa seca per mi. L'Helena és més hippie. ..i a les altres no les conec. Ei! Això és la meva opinió, cadascú és diferent..
Que vagi molt bé! !!.
Benvingut amor meu!!!
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dg. oct. 26, 2014 10:20 am

Gràcies Nell!!!

Com ho vas fer per evitar l'epidural?? Com et va ajudar??? Amb la Júlia tampoc volia l'epidural al principi, però com que em van posar les corretges i em vaig haver d'estar estirada, els dolors dels ronyons em molien!!! Ara també vaig amb la intenció de no posar-me-la....a veure si tinc tanta sort com tu amb les llevadores i també ho aconsegueixo!!!

Ja em diràs que em té intrigada això ara!!! jejejeej
Imatge

nell

EntradaAutor: nell » dg. oct. 26, 2014 10:37 am

Hola guapa!

Doncs en primer lloc vaig fer un pla de part on vaig escriure com ho volia tot. Allà hi deia que volia poder-me moure durant la dilatació i que res d'anestesia fins que jo la demanés. Cap a finals de l'embaràs li vaig presentar al gine i el dia q vaig ingressar, a la llevadora. El document és més https://www.google.es/url?sa=t&source=w ... 0786,d.d2s menys aquest
Jo havia fet ioga durant l'embaràs pensant q no em serviria però recoi! Un cop allà vaig demanar una pilota gran i amb la respiració vaig aguantar la dilatació.
La llevadora em va animar molt a seguir endavant dient-me q anava mb i q l'epidural potser enlentiria el part. Li va ensenyar al meu home un massatge lumbar per pal.liar el dolor de les contraccions i super bé.
Benvingut amor meu!!!
nell

EntradaAutor: nell » dg. oct. 26, 2014 10:41 am

Afegeixo que dilatar estirada i amb corretges és una salvatjada! Es nota q no han de parir ells...
A mi em feien corretges i tacte cada hora, uns 5 minutets
Si ets de Lleida et recomano l'Ananda Ioga.
Molta sort!!!

Nell
Benvingut amor meu!!!
moontsee

EntradaAutor: moontsee » dg. oct. 26, 2014 3:14 pm

Gràcies Nell per la información!!!

Ja per últim, quin gine et va portar??? Crec que aquest cop sí que faré un pla de part, a veure com va!!!

Ja t'explicaré com va!!!
Imatge

moontsee

EntradaAutor: moontsee » dg. oct. 26, 2014 3:19 pm

Una altra coseta Nell, et vas posar en contacte amb la llevadora de la clínica abans del part??? Jo hi vull anar abans per veure les instal·lacions, i a veure si puc parlar amb la llevadora que hi hagi amb calma!!

Moltes gràcies!!!
Imatge

Nia87

EntradaAutor: Nia87 » dl. oct. 27, 2014 5:29 pm

Hola noies!!

Montse, avui he anat a la llevadora de la SS, i m'ha dit que hauria d'anar decidint on el vull tenir (tot hi que només estic de 17 setmanes!!), perquè si em decideixo per la privada, m'ha recomanat que vagi a parlar amb les llevadores de la Montserrat i que faci allí la preparació al part, així el dia del part em sentiria més còmoda, coneixeria les instal·lacions i el funcionament.

He trucat per informar-me de com funciona el tema de les llevadores a la mútua, i m'han agafat les dades i m'han dit que em trucaran. Ja t'explicaré que em diuen.

Litusina gràcies per l'explicació :ok: , jo també estic una mica frustrada amb la SS... :ufs:

Una abraçada!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::