Part amb el doctor Melendez(Girona)
- soyyomisma79
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 5:32 pm
Part amb el doctor Melendez(Girona)
Hola a totes,
Estic embarassada de 25 setmanes i m'haig d'anar decidint en el metge que vull que em porti el part, la meva ginecòloga m'ha recomanat al doctor Melendez que treballa a la Clínica Girona i Bofill. M'agradaria saber si alguna de vosaltres ha parit amb ell i si ho ha fet a quina clínica.
Moltes gràcies
Susana
Estic embarassada de 25 setmanes i m'haig d'anar decidint en el metge que vull que em porti el part, la meva ginecòloga m'ha recomanat al doctor Melendez que treballa a la Clínica Girona i Bofill. M'agradaria saber si alguna de vosaltres ha parit amb ell i si ho ha fet a quina clínica.
Moltes gràcies
Susana
Re: Part amb el doctor Melendez(Girona)
Bones,
Jo vaig amb el Dr. Melèndez (estic de 12 setmanes) i estic molt contenta. Ja fa temps que vaig amb ell i la veritat és que molt bé. Però és una mica personal això dels ginecòlegs.
Tinc altres conegudess que hi van i també estan contentes...
No sé si t'he ajudat, però és una primera opinió.
Jo vaig amb el Dr. Melèndez (estic de 12 setmanes) i estic molt contenta. Ja fa temps que vaig amb ell i la veritat és que molt bé. Però és una mica personal això dels ginecòlegs.
Tinc altres conegudess que hi van i també estan contentes...
No sé si t'he ajudat, però és una primera opinió.
- soyyomisma79
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dj. ago. 12, 2010 5:32 pm
Moltes gràcies, a mi em porta una altra ginecologa però aviat m'hauran de derivar a Girona o barcelona i m'ha recomanat al doctor Melendez de Girona o el doctor Morera a barcelona. Estic dubtant entre les dues opcions
- karkinyoli
- :: lleona

- Entrades: 982
- Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm
soyomisma79, jo no he parit amb ell pero si es el meu ginecoleg i si l'hagues de puntuar li posaria un 10 com a professional i com a persona.
Mira, quan tot va be tots els metges son bons, pero jo he tingut un parell de problemes ginecologics i s'ha portat sempre molt i molt be. M'ha fet forats ente visites quan he tingut urgencies i m'ha donat molta seguretat en tot moment dient-me on el podia localitzar, que havia de fer si em passava tal cosa, i sempre t'explica el perque de tot.
Et puc dir que en aquests moments te n'adones de la valua de les persones. Te molta experiencia i la consulta sempre plena (aixo tambe es significatiu).
Apart et puc dir que conec tres noies a qui ha assistit al part i totes n'han quedat contentes.
Espero que et serveixi.
Mira, quan tot va be tots els metges son bons, pero jo he tingut un parell de problemes ginecologics i s'ha portat sempre molt i molt be. M'ha fet forats ente visites quan he tingut urgencies i m'ha donat molta seguretat en tot moment dient-me on el podia localitzar, que havia de fer si em passava tal cosa, i sempre t'explica el perque de tot.
Et puc dir que en aquests moments te n'adones de la valua de les persones. Te molta experiencia i la consulta sempre plena (aixo tambe es significatiu).
Apart et puc dir que conec tres noies a qui ha assistit al part i totes n'han quedat contentes.
Espero que et serveixi.
Jo no tinc el doctor Meléndez, però tinc força amigues que el tenen de ginecòleg i estan encantades!!! L'única cosa és que és bastant estricte amb el tema pes durant l'embaràs, que de fet, és el que toca!! Petons!
Jo si he tingut un part amb el doctor Melendez a la clínica i Girona i l'únic que puc dir és que va ser tot senzill i molt bonic.
Vaig arribar a la clínica al matí , em van assignar una habitació i em van fer caminar i em van deixar una pilota per fer exercicis durant les contraccions.
Quan ja havia trencat aigues i dilatat el necessari, em van baixar a quiròfan, em van posar l'epidural i de seguida va arribar el doctor per atendrem.
El moment del part va fer que agafes a la meva filla per ajudar-la a nèixer, tot i que jo no volia, però ho vaig fer i va ser un moment màgic.
Al setembre començarem la recerca i ho tinc claríssim que el segon embaràs/part me'l portarà ell.
Si teniu algun dubte i us puc ajudar, ho faré encantada.
Vaig arribar a la clínica al matí , em van assignar una habitació i em van fer caminar i em van deixar una pilota per fer exercicis durant les contraccions.
Quan ja havia trencat aigues i dilatat el necessari, em van baixar a quiròfan, em van posar l'epidural i de seguida va arribar el doctor per atendrem.
El moment del part va fer que agafes a la meva filla per ajudar-la a nèixer, tot i que jo no volia, però ho vaig fer i va ser un moment màgic.
Al setembre començarem la recerca i ho tinc claríssim que el segon embaràs/part me'l portarà ell.
Si teniu algun dubte i us puc ajudar, ho faré encantada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |