Part per cesàrea a la Clínica del Pilar de Bcn

Experiències i pors del moment més desitjat.

Àgora78
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dc. març 17, 2010 8:54 pm

Part per cesàrea a la Clínica del Pilar de Bcn

EntradaAutor: Àgora78 » dc. set. 08, 2010 5:41 pm

Hola,

escric per explicar l'experiència viscuda a la Clínica del Pilar.

Vaig tenir la meva nena per cesàrea programada, i en tan la intervenció, cap problema. Em van entrar a quiròfan a l'hora estipulada, l'operació va anar molt bé, en 45 min ja era fora, i no he tingut cap complicació (demà em treuen els punts).

El problema és el postpart i la LM. A l'hora d'haver pujat de quiròfan van portar-me la nena, i l'infermera que ho va fer me la va "posar al pit". Quan va veure que més o menys la nena ja buscava el mugró, se'n va anar. Total, que va estar amb mí uns dos minuts, no em va explicar res, si s'enganxava bé, quanta estona l'havia de tenir, etc... A més, al ser cesàrea la llet triga a pujar, i la nena és molt tragona!! i no parava de plorar, jo tot el dia amb la nena al pit agafant-se malament, i al segon dia tenia sang als dos mugrons. Com no li podia donar pit fins que es curés, li vam donar suplements, i cada presa havíem de demanar els bibes a la nursery... i alguna vegada ens el van negar!!! dient que no es podia acostumar i que seguissim amb el pit!!! I si jo hagués volgut passar a lactància artificial???

En fi, que als dies successius van anar passant llevadores i infermeres i cadasquna deia la seva, i tot diferent. A més, em fotien la bronca perquè no ho feia bé. Una em deia que si tenia ferides és que no s'agafava bé, i jo plorant, però la malparida no em va ensenyar a fer-ho... a més, em deia que el purelan no servia per res... després venia una altra i em deia que em posés el purelan... i la nena plorant com una boja amb molta gana... Ho he passat fatal, he estat a punt d'abandonar la LM dues vegades (les dues que m'han sortit clivelles i sang), i encara continuo perquè ahir al nou pediatra una infermera maquíssima em va ajudar i va estar mitja hora amb nosaltres sols revisant la tècnica, i ara gairebé se m'han curat.

Seguint amb la clínica, les instal·lacions fan pena, tot és vell, el meu llit s'espatllava contínuament (el motor per aixecar-lo) i no me'l van canviar, veníen a canviar els llençols del meu llit quan els hi donava la gana (de vegades a les 2 encara no havíen passat), les portes feien molt soroll, i quan passava el personal (infermeres, auxiliars, neteja...) obrien la porta de cop i la nena s'espantava cada vegada. El "llit" de l'acompanyant també fa pena, el meu marit ha acabat amb l'esquena destrossada. El bany era pollós, vell, petit, la dutxa feia fàstic (no per bruta, però quan una cosa és tan vella fa molta cosa entrar-hi).

Una nit que la nena estava molt nerviosa (per gana) va venir un pediatre que em va dir que no era gana, que eren còlics (i tinc entès que els còlics apareixen a les 2-3 setmanes, no als 4 dies) i que no li donessim més menjar... i la nena menjant-se les mans!!!!

Una tarda cap a les 9 de la nit vaig haver de dir a una infermera que fes fora uns visitants de l'habitació del costat, perquè es van tirar 3 hores amb un munt de nens corrent, xisclant, donant cops (també a la meva porta), i els grans xerrant, com si allò fos un xiquipark o un bar.

A més, el meu ginecòleg em va dir que podria marxar diumenge tarda si estava bé o dilluns matí. Jo diumenge volia marxar, i vaig dir a les infermeres que quan passés el ginecòleg (era un altre, en ser diumenge) que passés a la meva habitació que volia l'alta, i no va venir en tot el dia!!!! Així que fins dilluns no vaig poder marxar.

Així que si voleu iniciar bé la LM, no aneu a la Clínica del Pilar, ni si voleu unes instal·lacions una mica decents, tampoc. I si voleu bona atenció de les llevadores, tampoc.

Si voleu més info, aquí em teniu.

Petons.
Imatge
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

Re: Part per cesàrea a la Clínica del Pilar de Bcn

EntradaAutor: angelina » dc. set. 08, 2010 6:05 pm

Ostres Àgora quina llastima que tinguessis una eperiencia tan desastrosa. Espero que et vagi molt millor ara. Molts ànim i molta paciencia ja que la LM és genial però pot costar de establir-la i controlar-la bé.

Moltes felicitats per aquesta neneta que tens amb tú! :love:

Pel que fà als còlics diuen que solen apareixer a les setmanes, però t'asseguro que no té pq ser així. el meu nen va tenir molts còlics una sola vegada i van ser la seva 2na i 3a nit de vida!
Molts petons :ok:
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dc. set. 08, 2010 6:07 pm

ostres, noia, quin patir!!

Jo vaig parir per la SS i el tracte que vaig tenir de les infermeres/llevadores/ginecòlegs/pediatres en quan a la LM va ser la mateixa que vas tenir tu. I curiosament, em van dir el mateix que tu quan la nena no parava de plorar, que eren còlics i no gana... en fi. Total, que al final els vaig obligar a que li donessin un suplement "per provar" que no eren còlics i efectivament, la nena es va quedar satisfeta i es va adormir.

Costa de trobar professionals bons, amb coneixements i empatia, per ajudar a una mare que vol fer LM i les coses no comencen be.

Molta sort i felicitats per la petita!!
mamadiana
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dj. set. 09, 2010 8:36 am

Ostres! Em sap greu que haguéssiu de passar per quest tràngol! Sembla mentida que hi hagi tanta gent amb mala bava. Crec que la feina de llevadora / infermera / pediatra l'ha de fer gent amb vocació, perquè si no et cremes de seguida i ho transmets als pacients, que no en tenen culpa.
Imatge
Imatge Imatge
eulalia1980
:: poltre
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: eulalia1980 » dv. set. 10, 2010 3:20 pm

hola! jo vinc ara de visita a una amiga que l'ha tingut allà per cesaria programada i la veritat es que et dona la rao!!! les instal·lacions feien por, mare meva,,, sort que ella esta bé perque em sembla que el tracte que han rebut tampoc és gaire bo!!

Eulàlia
Imatge
Naylacris
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dv. set. 10, 2010 8:26 pm

Yo como muy tarde ingresaré para tener a mi pequeña y tengo muy claro que pienso poner todas la quejas que hagan falta; las instalaciones la verdad no me importan mucho, son como mucho 4-5 dias si es cesárea y 3 si es parto normal, por lo que si que estoy preocupada es por la atención recibida, mis gines atienden los partos allí y me hablaron bien, a mi primera hija la tuve en el Remei y bueno las instalaciones me parecieron antiguas pero no me importaron, lo que quiero es que mi hija esté bien atendida, voy con las ideas muy claras al no ser primeriza y tengo claro que si hace falta pido el alta voluntaria.
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
pesol
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

EntradaAutor: pesol » ds. set. 11, 2010 6:35 pm

Ostres! Quin greu que em sap! però... enhorabona per la teva petita! no defalliu amb la LM, i si us fa falta ajuda no dubteu en contactar amb associacions de lactància.

Pel que fa la clínica, si algú vol més experiències, fa temps vaig llegir això:

http://criatures.cat/2010/05/cronica-du ... respectat/
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dj. set. 16, 2010 8:59 am

Chicas el pasado sábado 11 tuve a Carla en El Pilar, ingresaba a las 17.30h con contracciones de parto y a las 20.21h sacaba yo de dentro de mi a mi pequeña Carla.

Deciros que me ha ido todo genial, la atención, el respeto, todo de verdad, os lo digo solo para tranquilizaros, yo entré en la clínica con un miedo increible y va hacer una semana y estoy muy contenta, dejé bien claro por mucho protocolo de la clínica que haya lo que queria, y ni se llevaron horas a mi hija, solo para hacerle la revisión del pediatra como mucho 30 minutos, estuvo las 24h del dia conmigo en la habitación y respetaron la lactancia materna 100%; solo puedo deciros eso, si necesitais más información no teneis nada más que preguntarme.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
bbya
Entrades: 2176
Membre des de: dj. oct. 08, 2009 8:43 pm

EntradaAutor: bbya » dv. set. 17, 2010 12:55 pm

muchas gracias Cris!!!
Imatge

Imatge
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. set. 18, 2010 6:36 pm

De nada para eso estamos y si necesitais más información aquí estoy.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
xayso
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: xayso » dv. oct. 08, 2010 3:01 pm

Hola! Yo también tuve a mi niña en la Clinica del Pilar el pasado mes de mayo. Os explico mi experiencia. Lo que es el parto fue muy bien, era programdo e inducido. Fue muy rápido (de hecho aunque fuera programado llegué dilatada de 4 cm). Desde el momento en que llegué me sentí muy arropada por la comadrona, ginecóloga y el resto del personal. Claró está supongo que el parto o cesárea depende de la gine que tengas y el equipo. Mi niña nació a las 19:40. Cuando subí a la habitación me informaron que se llevaban a la niña para hacer la revisión el pediatra. Se la llevaron y creo que en una media hora más o menos me la trageron de nuevo, fue muy rápido. La enfermera de la nursery me la puso al pecho pero no había manera de que se enganchara y me dijo que lo intentará más tarde. Después de que entrara la familia un rato y una vez que se fueron llamé a la nursery para que me ayudaran a intentarlo otra vez pq me costaba mucho, ya era el turno de la noche. La verdad es que el personal era agradable, bastante joven, pero la sensación que tuve es que realmente tampoco tenían mucha experiencia, una cosa es la teoría y otra la práctica. Más tarde volvía insistir y la verdad es que intención tenían pero claro venían te la colocaban y se marchaban pero en cuanto salían por la puerta la niña ya se había soltado del pecho. Y aunque si las volvías a llamr venían de nuevo tenía la sensación de que tampoco sabían ayudarte. Claro cuando les dices que creía que no comían te ofrecen el suplemento, pero claro te dá miedo aceptarlo y que luego no quiera el pecho.La primera nohe la niña no paraba de llorar y finalmente se la llevaron a la nursery unas cuatro horas para que descansara un poco pq yo estaba muy baja de tensión y realmente no tenía fuerzas, pero dudamos mucho en que se la llevaran. (deciros que la primera noche siempre se ofrecen a llevarsela a la nursery si los mamas quieren, pero sólo la primera noche).Yo estaba preocupada pq creía que la niña el rato que parecía que se enganchaba no comía. La niña nació un lunes por la tarde-noche, el miércoles por la mañana preocupada le dije a la enfemera de la nursery que tenía miedo que la niña hiciera una hipoglucemia al no comer y que la veía muy adormilada, se la llevaron para lavarla y arreglarla y cuando la trageron yo estaba en el lavabo y oí como le dijeron a mi marido que aquí estaba la niña y que le dijera a la mama que estaba bien y que aprovechara para darle el pecho pq estaba despierta. En ese momento me sentí que me trataban como una madre histérica. Bueno durante el día lo fuimos intentando con la ayuda de mi madre y parecia que algo se cogía pero le costaba. El miércoles por la noche la enfermera de la nursery del turno de la noche fue ella la que directamente se preocupó por preguntar como iba con la LM y al explicarle vino conmigo me trajo unas pezoneras (ya se que hay opiniones de que si van bien o no) el caso es que lo probé y bueno algo sí que pareció que mamaba. Lo que agradecí fué la atención de la enfermera. Le explique a ella tb mi preocupació por lo de la hipoglucemia y me dijo vamos a mirarlo y alli mismo en la habitación y efectivamente estaba bastante bajita así que le dimos suplemento. Al día siguiente nos daba el alta y el pediatra dijo que como había perdido bastante peso (de 3,400 a 3,100KG) debía de darle suplemento con las tomas del pecho. Pero es normal, como ho iba a perder peso si la niña no había comido nada, no se había cogido bien al pecho.
En resumen, en cuanto a la Clínica del Pilar, lo que es el trato con el personal en general bien, agradable (pensar que por un lado estan las enfermeras de materindad y por otro las de la nursery), las instalaciones tb correctas. Yo de lo que me quejo es del poco apoyo en cuanto a la LM, yo me sentí bastante sóla. Y si ven que la niña va perdiendo peso más de lo normal pq no se interesan antes del momento del alta por saber como come la niña, pq exceptuando a la enfemera de la última noche a mi nunca nadie me preguntó como iba la LM, era yo la que tenía que ir preguntando. Cuando digo poco apoyo no es pq no sean correctas, al contrario, sino pq creo que en mi caso me coincidió con personal poco experto en cuanto a la LM excepto la última noche que la enfermera parecía saber más acerca del tema. En mi caso he de cecir que tb vino la comadrona a verme y te da consejos. Pero eché en falta a alguien que se preocupara un poco más y estuviera alli en el momento de intentar darle el pecho. Bueno, deciros que una vez en casa, con tranquilidad las dos solas y con la subida de la leche, mi niña se fue cogiendo bien al pecho y no hizo falta darle suplemento. Tiene 5 meses y hemos estado sólo con LME hasta esta semana que hemos empezado con la fruta.
Así que en cuanto a la Clínica, el trato es bueno pero yo creo que lo que falla es el apoyo en la LM, pero todo depende del personal que te toque. Igualmente no os agobies por la LM, hay muchos niños que al principio les cuesta cogerse al pecho pero es cuestión de paciencia.
Perdón por haberme enrollado tanto. :-()-)
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » ds. oct. 09, 2010 6:58 pm

Bueno me alegro que todo fuera bien dentro de lo que cabe, yo es que con el miedo que llevaba la verdad que estoy muy contenta de como me fue todo.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge
xayso
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

EntradaAutor: xayso » dg. oct. 10, 2010 10:12 am

Naylacris, sí más que nada fue por la LM que me angustié bastante, supongo que es normal con el primeroy un poco de consejo no habría venido mal. Seguramente ahora lo viviría de otra forma. Felicidades por tus dos niñas. Habíamos coincidido en el forum de GN. Besos. :-()-)
Naylacris
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dg. oct. 10, 2010 9:21 pm

La verdad que a mi me ofrecieron ayuda para la LM pero después de 22 meses de teti con Ana ya les expliqué que en un principio no hacia fatal.
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::