PVDC
PVDC
Hola,
Estoy embarazada de 37 semanas de mi segunda hija. Voy a intentar un pvdc en la clinica quirón y espero tener suerte. Me gustaría si hay alguna mamá por ahí que haya vivido esa experiencia y como le fué..
Gracias
Estoy embarazada de 37 semanas de mi segunda hija. Voy a intentar un pvdc en la clinica quirón y espero tener suerte. Me gustaría si hay alguna mamá por ahí que haya vivido esa experiencia y como le fué..
Gracias
Re: PVDC
Niu ha escrit:Jo mateixa! Vaig tenir el primer fill amb cessària, un nen de 4.700 part induït i tot feia indicar que el segon part ja no seria possible. El meu gine em va proposar cessària programada, però jo vaig dir que no, que volia esperar posar-me de part. M'hi vaig posar a la setmana 41+2 i va tornar a ser una nena molt gran, 4.600, i va anar molt i molt bé. Em van ajudar amb espàtules però tot i així va ser fantàstic. El meu gine em va fer costat i li estaré agraïda tota la vida. Jo sóc prima i estreta de caderes, tota la vida em van matxacar que difícilment pariria i voilà!
Niu, només puc dir-te....que em trec el barret !
Estic a punt de parir, ja he sortit de comptas, i la meva gran por és tenir una criatura gran(com m'han dit que segurament tindré, minim 4 kg), i patir molt al part per aquest motiu...a més a mes sembla que la cosa s'allargara almenys de moment estic verda i encara em fa mes por que acabi pesant més pel fet que arribi a la setmana 42. Havent llegit la teva experiencia, m'he quedat mes tranquila
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
no tinguis por dona, que no serveix de res! no sé pq els metges tenen aquesta mania de posar-nos por al cos. En "l'estimació" dels pesos dels nadons els metges s'equivoquen bastant, i de totes maneres, sinó és per diabetis gestacionals no controlades, les mames no fem nadons que no poguem parir!!
em deixava de donar-te molts anims i desitjar-te moltissima sort!!
Moltes gracies per explicar la teva experiencia. He llegit massa segons el meu ginecolog sobre el trencament del uter i por aixo tinc una mica de por... Pero el ginecolog sempre em diu que no llegi tant i que per una cesarea sempre esten a temps..
No pateixis que no se la jugaran pas. A fer una cessària no hi tenen cap mania.
Hola marones!!
jo tb vaig tenir el primer fill pe cesàrea per patiment fetal itambé tinc força por a tornar a patir una cesària per la segona. Només estic de 25 setmanes però hi penso força!espero ser capaç de poder tenir un part vaginal hi aniré amb ganes de fer-ho i estic segura que no deixaran que passi res dolent!
Vinga noies segur que podem fer
-ho!!!!
jo tb vaig tenir el primer fill pe cesàrea per patiment fetal itambé tinc força por a tornar a patir una cesària per la segona. Només estic de 25 setmanes però hi penso força!espero ser capaç de poder tenir un part vaginal hi aniré amb ganes de fer-ho i estic segura que no deixaran que passi res dolent!
Vinga noies segur que podem fer
Jo també!!! Mira la primera me´l van induir i va acabar en cessària, ja que no baixaba. I amb aquest segon volia part vaginal, el meu gine sempre em deia que fins a últim moment no ho sabriem, que depenia de com era de gran la nena. Com m´agafava la setmana santa em va proposar fixar data abans, un cop entres en la setmana 37, li vaig dir q preferia esperar i que si arrivava a les 40 ja parlariem. Em va donar visita el dimarts de la semana santa per fer monitors, i parlar de que feiem..... i no vaig arrivar, em vaig posar de part dissabte de 38 setmanes, quan ja estava dilatada no baixava, llavors van veure que hi havia patiment fetal i el gine q no arrivava, i la llevadora em va dir q segur que seria cesària, que em preparaven per quirofan mentres arrivava ... pero gràcies al gine em va dir q em passaven a la sala de part i em donava deu minuts sino neixia en aquests minuts em passaven ràpid a quirofan, vaig apretar amb totes les meves forces, i amb ajuda de forceps per fi la vam tenir amb nosaltres, i ufff encara penso i m´emociono ..... va ser molt maco! El gine tenia raó durant l´embaras realment fins a últim moment no ho sabrem.... Espero q tenguis tanta sort com jo!!!!
ostresn puça!que bé!!!
tan de bo pugui fer-ho com tu!!!!ha de ser molt emocionant!!!
Alguna més ha tingut un PVCD???volen sentir experiències positives com la de la Puça!!!
tan de bo pugui fer-ho com tu!!!!ha de ser molt emocionant!!!
Alguna més ha tingut un PVCD???volen sentir experiències positives com la de la Puça!!!

A mi em passa com a l'ale77, pot ser he llegit massa per estar ben informada però em fa molta por el trencament d'úter o que alguna cosa no surti bé... A mi em van fer cessària perquè (segons els metges) la nena no passava pel canal de part i no va baixar ni un mil.límetre en les 3 hores que vaig estar fent "pujos" i tant ella com jo ja estàvem patint, a ella li baixàven les pulsacions i les aigües havíen estat brutes i jo vaig agafar febre...
Doncs ja li he comentat a la meva gine que pel pròxim m'agradaria tenir un PVDC i em va dir que s'intentarà però que no em deixaran patir tant com l'altre vegada perquè no es poden arriscar... També em va comentar que si la cessària havia estat perquè la nena no passava, que pot haver-hi algun problema amb la meva pèlvis i que tionc més papeletes jo que un altre mare d'acabar amb una segona cessària...
Doncs ja li he comentat a la meva gine que pel pròxim m'agradaria tenir un PVDC i em va dir que s'intentarà però que no em deixaran patir tant com l'altre vegada perquè no es poden arriscar... També em va comentar que si la cessària havia estat perquè la nena no passava, que pot haver-hi algun problema amb la meva pèlvis i que tionc més papeletes jo que un altre mare d'acabar amb una segona cessària...
Nena83 jo prefereixo no pensar massa ara que estic de 37 +3 penso que mira sera com tingui que ser... El meu gine te molt cla que podre tindre un pvdc... la primera va neixer per cesarea perque venia de natges. Ell em diu que no llegi tant i que confii en el equip que per aixo vaig amb un hospital a on estare controlada. Jo ho tindre a la QUiron
Esper que et vagi molt bé!! Aniré mirant quan posin el teu post per sabre com ha anat i després ja ens ho contaras 
Doncs jo estic ja nerviosa, em queden 4 setmanes per la meva dpp, tot esta correcte en aquest segon embarac pero vaig tenir cessaria per nena de natges la primera vegada i ahir la gine em va donar el consentiment informat sobre els riscos del pvdc, la veritat es q caga una mica llegir-ho... La meva ilusio es parir de forma natural, pero ara tinc mes pors que abans... Quan he d'anar a l'hospital, quan tingui contraccions cada 5 minuts o abans? Amb la nena gran em van programar la cessaria aixi q no tinc experiencia... Help please!
Hola, no sé si es massa tard i ja has tingut al teu bebe pero t'explico. Jo vaig trencar aigües a les 40 + 5 i vaig anar cap l'hospital. Em van fer tacte i estava molllllltttt verd. Em van fer caminar des de les 7 del mati fins les 12. Em van fer un altre tacte i continuava mollltttt verd, llavors m'ho van induir. JO tenia molta po perque internet diu que hi han moltttsss riscs (tot mentida). Li vaig comentar a la matrona i em va dir que la manera de induir despres d'una cessarea es un altre, pero que ho que diuen a internet ni cas. Em van possar un gel i vaig començar a tindre contraccions pero no massa forts, llavors a les sis hores em van fer una cessarea perque el gine em va dir que tras una cessarea previa no calia esperar mes ( nomes vaig dilatar un cm) perque si que havia riscs de tenirme tant de temps, pero el tema induicio en serio que no passa res. La meva primera filla va neixer per cessarea perque venia de natges tambe. La primera ho vaig passar una miqueta malament, em vaig aixecar del llit al dia i mitg i amb aquesta a les 12 hores. Jo soc molltttt cagada i tenia molta po perque vaig llegir cada cosa... el gine em va dir que internet esta ple de terroristes que diuen barbarides... en seri que si tens un bon equip medic no has de petir res.
Gracies ale77 em tranquilitza llegir te... Encara no he parit...
Segur que va tot mollllttt be!!!! Ja em contares!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/ url]