Part a l'aigua i sense trencar la bossa amniòtica

Experiències i pors del moment més desitjat.

artemis
:: dinosaure
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

Part a l'aigua i sense trencar la bossa amniòtica

EntradaAutor: artemis » dj. oct. 07, 2010 2:45 pm

Mireu quin vídeo més bonic!!! Un part a dins l'aigua i el nadó surt a dins la bossa amniòtica encara.

És molt emotiu. M'ha encantat!!!

Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 07, 2010 3:07 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en majúscules
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
sya10
:: lleona
:: lleona
Entrades: 996
Membre des de: dv. jul. 16, 2010 9:13 am

Re: PART A L'AIGUA I SENSE TRENCAR LA BOSSA AMNIÒTICA!!!

EntradaAutor: sya10 » dj. oct. 07, 2010 3:00 pm

Uauuuuu artemis fa molta impressió!!!! No ho havia sentit mai aixó de que el nen sortís amb la bossa... :O
soclamarga
:: pantera
Entrades: 843
Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
Ubicació: Lleida

Re: Part a l'aigua i sense trencar la bossa amniòtica

EntradaAutor: soclamarga » dj. oct. 07, 2010 3:42 pm

Mare meva! Jo tampoc ho havia sentit mai! Així sense el so original sembla que no hagués hagut de fer força, la mare...
klara
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 570
Membre des de: dj. març 18, 2010 2:28 pm

EntradaAutor: klara » dj. oct. 07, 2010 5:30 pm

Gracies per penjar-ho! molt emotiu!!
Imatge
METX
:: conillet
:: conillet
Entrades: 350
Membre des de: dg. set. 19, 2010 4:26 pm

EntradaAutor: METX » dj. oct. 07, 2010 7:17 pm

KINA PASSADA!!!
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
EL POST DE LA CARLA:
viewtopic.php?f=71&t=19531"

Imatge
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. oct. 07, 2010 7:48 pm

Molt bonic!!
Eva_
:: poltre
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dj. oct. 07, 2010 9:02 pm

Uf! que bonic :love:
Imatge
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dv. oct. 08, 2010 11:49 am

uf!
sí que fa la sensació que la mare no estigui patint gens de dolor... quina passada!

amb el mal que em feien a mi les contraccions, que no podia estar-me quieta...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
pelegrins
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dc. oct. 07, 2009 6:54 pm

EntradaAutor: pelegrins » dv. oct. 08, 2010 11:49 am

es molt bonic! gràcies per penjar-lo!

I una pregunta... quan vaig expulsar la placenta la llevadora me la va ensenyar, i si no recordo malament, em va ensenyar la bossa, que hi estava "enganxada". Per això em pregunto... els parts on el nen surt amb la bossa, que passa amb la placenta? és la bossa que és molt elàstica?? és que la bossa s'ha trencat per la part de darrera??
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » dv. oct. 08, 2010 12:46 pm

Impresionant!!!! :ok: :ok: gràcies Artemis :***: :***:
Sobre el fet que sortís sense trencar la bossa amniòtica, encara avui dia molta gent creu que S'HA de trencar per "alleugerir" el part :-(( :-((
"La rotura de membranas suele formar parte de las prácticas de rutina en los hospitales, después del rasurado y el enema. En otros países, sin embargo, la bolsa amniótica no se toca y se espera a que se rompa espontáneamente.
Además de contener al bebé y al líquido amniótico, las membranas cumplen funciones que pueden resultar útiles durante el parto. Por ejemplo, protegen el contenido uterino de gérmenes y agentes extraños, amortigua el efecto de las contracciones sobre el bebé y evitan que el cordón pueda salirse del útero durante el parto -prolapso del cordón-, una situación peligrosa que conduce a la cesárea inmediata. Cuando las membranas permanecen intactas durante el parto, la bolsa de agua precede a la cabeza del niño por el canal del parto, de forma que la presión de las contracciones sobre el cráneo del bebé queda amortiguada. En el caso de llevar el cordón umbilical alrededor del cuello, la bolsa ejerce un efecto amortiguador que disminuye la presión que recibe el cordón.
Habitualmente, las membranas amnióticas suelen romperse espontáneamente al comienzo del parto o al final del primer estadio, cuando la dilatación alcanza los 8 cms.
La rotura de la bolsa amniótica tiene un ligero efecto estimulante en las contracciones, debido a la mayor presión de la cabeza del bebé sobre el cuello del útero. Pero no deja de ser una intervención molesta, que probablemente no habría que plantearse si previamente no se sometiera a la mujer a prácticas y situaciones que ralentizan el parto, sea porque generan estrés o porque son antifisiológicas (la postura, por ejemplo). El motivo habitual para romper las membranas es acelerar el parto, aunque los profesionales también esgrimen otras razones, como observar el color de líquido amniótico para conocer el estado del bebé. Sin embargo, en los partos de baja intervención, el líquido amniótico se suele observar con el amnioscopio, un tubo metálico provisto de una luz en su extremo, que permite ver el color del líquido a través de las membranas sin romperlas. Otro motivo adicional es la monitorización interna, que se realiza insertano un electrodo en el cuero cabelludo del bebé.
Aunque la amniotomía es una práctica de rutina en el hospital, en realidad nada impide dejar la bolsa amniótica intacta
Qué dice la OMS
Por lo que se refiere a la rotura de membranas, en su "clasificación de las prácticas en el parto normal" del año 1999, la OMS incluye la "rotura artificial de la bolsa amniótica en la primera fase del parto" entre las "prácticas de las que no existe evidencia clara y deben usarse con cautela"..
.
Imatge
Imatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dv. oct. 08, 2010 1:30 pm

M'he quedat esparverada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <:-) <:-) <:-) <:-) <:-) <:-)
Imatge

Imatge
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dv. oct. 08, 2010 1:36 pm

UAU...
la veritat és que amb la música i sense veure la cara de la mama, sembla que no faci mal... i buufff!
Imatge
ariadna
:: girafa
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dv. oct. 08, 2010 2:46 pm

no puc tancar la boca..... estic impresionada!!!

Gràcies per penjar-lo Artemis! :love:

PD. Com m'agradaria que el meu proper part fós a l'aigua...
2010 & 2016
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dv. oct. 08, 2010 9:21 pm

És preciós veritat??? A mi em va encantar i de seguida vaig pensar en compartir-lo amb vosaltres!

Lo de la bossa amniòtica impressiona molt, i el que dieu, amb la música i l'ambient que es veu, sembla que sigui tan fàcil i s'hi respira pau... És molt tendre..

M'alegro que us hagi agradat!! :-()-)
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
juliet
Entrades: 1145
Membre des de: dc. març 04, 2009 2:02 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: juliet » ds. oct. 09, 2010 2:07 pm

llàstima que ja no tindré més fills, però realment m'hagués agradat poder viure una experiència així.
Sabeu si a la SS es fan parts a l'aigua?o a quines clíniques ho fan? m'agradaria passar informació a amigues i a ma germana i ma cunyada per un futur part.
Imatge
Imatge
immabebo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 332
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 1:16 pm

EntradaAutor: immabebo » ds. oct. 09, 2010 11:05 pm

Bona nit mares !
Tela video !! ostres !! no ho havia sentit mai aixo que el petit pugui sortir amb la bossa... :-)(-:
HA estat impressionant !!
Bona nit ! zz:-)
ImatgeImatge
Raquel
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dg. oct. 10, 2010 8:02 am

juliet ha escrit:llàstima que ja no tindré més fills, però realment m'hagués agradat poder viure una experiència així.
Sabeu si a la SS es fan parts a l'aigua?o a quines clíniques ho fan? m'agradaria passar informació a amigues i a ma germana i ma cunyada per un futur part.

Hola Juliet,
a l'hospital General de Vic estan preparats per parts naturals. Tenen una sala, ara provisional, amb una banyera. Jo amb el segon part hi vaig estar molta estona, però a l'hora de l'expulsió no m'hi trovaba còmoda i per les últimes apretades vaig voler sortir.
Podeu demanar informació :ok:
Imatge
Imatge
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dg. oct. 10, 2010 10:04 am

juliet ha escrit:llàstima que ja no tindré més fills, però realment m'hagués agradat poder viure una experiència així.

jo vaig parir a l'aigua per la SS... a l'hospital Santa Caterina de Salt (Girona) no sé d'on ets, però es pot anar allà encara que no et toqui crec.
El meu però no va ser amb música i sense mal com sembla aquí eh! jejeje!
però l'ambient era semblant, una passada, tot a les fosques, una làmpara de sal només, i unes llevadores genials que em parlaven en veu baixa i m'anaven animant durant l'hora que va durar l'expulsiu a l'aigua. La banyera era quasi bé d'estreno i va ser un dels primers parts a l'aigua que van fer allà crec, pk totes les infermeres, llevadores em venien a preguntar què tal havia anat. Va ser genial. Però a mi se'm va trencar la bossa a casa eh...
Per això quan veig videos com aquest o penso en el meu part, em sap molt de greu que la gent es perdi experiències com aquesta... és el millor que he fet mai a la meva vida, i amb diferència. I crec que aquest moment m'ha canviat totalment, el concepte que tenia sobre mi, l'escala de valors, la manera de pensar... tot!
en fi,... que m'emociono només de recordar-ho!
a veure si tinc un altre fill algun dia i puc repetir!
Imatge
Julyet
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dg. oct. 10, 2010 11:46 am

Aquest vídeo és preciós. Jo cada cop més vull un part més respectat!!

Sandrajuli, tens la teva crònica escrita?? M'encantaria llegir-la i conèixer més la teva experiència.
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. oct. 10, 2010 12:57 pm

Et passo un link on hi ha un llistat d'Hospitals públics catalans que donen opció parts naturals.
http://www.donallum.org/index.php?optio ... &Itemid=37 :ok: :ok:

I et passo també un post que vaig obrir fa poc on vaig penjar un documental on es mostra un part respectat a l'Hospital on va parir la Sandrajuli. Mira'l, és molt bonic!!

viewtopic.php?f=12&t=18497

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::