Part amb Dr. Emili Gil Vernet - Teknon
Re: Part amb Dr. Emili Gil Vernet - Teknon
hola Mmunozra,
Abans que res...enhorabona!!
jo vaig parir amb el Dr.Gil-Vernet a la Teknon fa tres mesos;personalment vaig quedar encantada, ja que es el meu ginecòleg de tota la vida.De totes maneres, es veritat que es una persona que va per feina i, tot i que és un magnífic professional, no es precisament carinyós.
Jo vaig parir a la Teknon perquè la mutua em cobria la Teknon i en cap moment em van plantejar parir a un altre lloc.
No sé si estas al corrent, però el Dr. Gil-Vernet no aten parts. De fet,els aten però cobra els seis honoraris (que no son baixos). Jo volia que m'atengués ell tant sí com sí,així que vaig pagar.
Si tens cap dubte envia'm un privat i en parlem!!
Abans que res...enhorabona!!
jo vaig parir amb el Dr.Gil-Vernet a la Teknon fa tres mesos;personalment vaig quedar encantada, ja que es el meu ginecòleg de tota la vida.De totes maneres, es veritat que es una persona que va per feina i, tot i que és un magnífic professional, no es precisament carinyós.
Jo vaig parir a la Teknon perquè la mutua em cobria la Teknon i en cap moment em van plantejar parir a un altre lloc.
No sé si estas al corrent, però el Dr. Gil-Vernet no aten parts. De fet,els aten però cobra els seis honoraris (que no son baixos). Jo volia que m'atengués ell tant sí com sí,així que vaig pagar.
Si tens cap dubte envia'm un privat i en parlem!!
Re: Part amb Dr. Emili Gil Vernet - Teknon
Hola! Tinc dues cunyades i les dues han parit amb aquest doctor (cada una tres crios). Una va tenir-los a la Teknon perque li entrava per mutua tot i que va haver de pagar alguna cosa. L'atre va parir a l'hospital de Barcelona perque la seva mutua es assistencia. Una els va tenir part natural i l'altre 3 cesarees. totes dues cunyades parlen molt bé d'aquest doctor.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |