Centre Ginecològic Santiago Dexeus

Experiències i pors del moment més desitjat.

Akira
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 349
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:36 am

Re: Centre Ginecològic Santiago Dexeus

EntradaAutor: Akira » dg. des. 05, 2010 5:20 pm

Hola guapa!

T'ajudaria...però no en tinc ni idea! jo haig de canviar de ginecòleg pq la meva no aten parts...i estic buscant opcions ara que encara no estic embarassada!!
ImatgeImatgeImatgeImatge

23 d'agost de 2011
Neus2010
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dg. des. 05, 2010 9:19 pm

Re: Centre Ginecològic Santiago Dexeus

EntradaAutor: Neus2010 » dg. des. 05, 2010 9:33 pm

Hola!

Jo al mes de Maig vaig tenir a la meva filla i m'havien portat al Centre Ginecològic Santiago Dexeus. Concretament el Dr. Damià Dexeus. La clínica Tres Torres no té neonatologia, però no és allà on es fan els parts. Tot el seguiment de l'embaràs és allà, però el part és a la Clínica del Pilar. Una de les raons per les que els parts no són allà és perque no hi ha neonatologia.
Jo estic força contenta del seguiment de l'embaràs perque me'l va fer el mateix ginecòleg i em va atendre el part ell mateix (en un pont).
No en tinc cap queixa excepte que a la Clínica del Pilar com a protocol separen a la criatura de tu quan neix i se l'emporten a neoanatologia per fer les proves de rigor. Tot i així el meu part va ser força ràpid i un cop havia sortit la criatura vaig demanar al ginecòleg i la llevadora si me la podia posar al pit i me li van posar. Poqueta estona, però ho van fer.
A dia d'avui, canviaria algunes coses... Ara per ara no permetria que separessin a la criatura de mi i intentaria viure-ho tot d'una forma més íntima. No crec que e proper part meu sigui dins l'àmbit hospitalari, però si el que estàs buscant és això ... El tracte que jo he rebut per part del ginecòleg éss molt bo. En quan a la clínica, si et planteges fer lactància materna, la veritat és que em van atendre molt malament, per no dir que no ho van fer i que els pocs dubtes que vaig plantejar no els van donar resposta comcalia. Sort d'"Alba lactancia" que allà si que em van ajudar. Si planteges lactància materna val la pena que et passis per la seva web.

Espero que t'hagi sevit d'ajuda i per qualsevol altre dubte, ja saps.
Neus

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::