Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

Experiències i pors del moment més desitjat.

Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dl. gen. 17, 2011 6:56 pm

Hola noies!!! Torno a estar per aquí! Després que les coses no anéssin bé, torno a estar embarassada!
Estic de molt poquet però em vull mirar bé les coses. El Nivairo i jo tenim bastant clar que el part natural el volem fer a Sant Pau. Sé que no són les millors instal·lacions, però les dones que conec que hi han parit diuen que el tracte humà era molt bo.
Em podeu dir com us va anar?


D'altra banda, si vull fer algun tipus de curs allà, com ho he de fer? La meva llevadora del CAP és antitot (avui m'ha dit que em vacuni!!) i de les que des del primer dia et volen donar mil suplements. Puc fer tot a Sant Pau? Com ho he de fer? A partir de quan?

Perdoneu que pregunti tant!!! :)
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dl. gen. 17, 2011 6:57 pm

ah, i una altra cosa, m'han dit que ara a Sant Jona de Déu també han fet una unitat de parts naturals, en sabeu res?
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: charito » dl. gen. 17, 2011 8:18 pm

Felicitats Nivaira!!!! De parts naturals no tinc ni idea pero perque dius que les instalacions no son les millors? No es nou l'hospital?
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dl. gen. 17, 2011 8:28 pm

Merci Roser!!!
Es que fa un parell de mesos i la gent comentava que, en comparaciño amb Salt, per exemple, no eren les més fantàstiques, però que valia la pena pel tracte humà. I per a mi, això és vital!!!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: Ponioleta » dl. gen. 17, 2011 10:29 pm

Hola bonica!

El curs de preparació al part l'has de fer al CAP, però potser no el fa la teva llevadora... (al meu CAP n'hi ha unes quantes una d'elles fa el curs). A St Pau crec que no fan curs de preparació al part...
De totes maneres, si vols mirar coses de part natural et recomani que miris pel teu compte o t'apuntis a algun curs (pagant!) perquè a la SS no en parlen gaire.

Sobre St Pau, jo conec (del curs que vaig fer jo, que no era per la SS) dues mares que van fer part natural a St Pau i n'estan molt contentes, que el personal (les llevadores sobretot) molt bé i que van respectar molt el que volien fer i fins i tot les animàven en un moment que ja no podien més i demanàvem epidural :ok: Jo, per contra, tinc un molt mal record de St Pau. Jo vaig arribar-hi després d'intentar un part a casa i ja sabia que em tocaria episotomia, pales, oxitocina... i l'epidural la vaig demanar jo! Però el tracte, sobretot de la ginecòloga que duia el part, va ser terrible!
Després a planta les llevadores totes molt bé, amb la lactància un 10 etc! :ok:

No t'ho dic per desanimar-te ni res, eh? crec que si vols tenir un part natural en un hospital, St Pau és la millor opció a Barcelona (millor que St Joan de Déu i que la Maternitat), però també has d'anar preparada i tenir ben clar el que vols (i el teu company també!) èr fer-vos respectar perquè és una loteria l'equip que et toca quan ingresses...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: charito » dt. gen. 18, 2011 9:49 am

A St Pau si que fan preparacio al part, pero per la zona d'influencia, o sigui si et toca perque el teu CAP esta a prop.
Avatar de l’usuari
Violeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: Violeta » dt. gen. 18, 2011 11:23 am

Nivaira, estic amb la roser, la meva cunyada va fer el curs allà, li tocava per zona.
Tema lactància, tinc una amiga que va parir a Sant Pau ara al desembre, 40 hores de part i al final cesària, i no l'han assessorat bé en quant a lactància, diu que la llevadora va ser tan "bèstia" que ha agafat com mania o aprehensió a donar el pit, però jo penso que depèn de la llevadora que et toqui i de com tinguis de clares les coses.
Suposo que pots trucar a Sant Pau i que t'expliquin una mica com va tot!
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dt. gen. 18, 2011 1:05 pm

A mi em toca Sant Pau i he sentit de tot també... Ai... encara queda molt però no sé què fer!
Avui la meva gine m'ha dit que la seva companya de despatx fa natural a l'hospital de Barcelona. No volia anar al privat però... la meva gine em mereix molta confiança...
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: Ponioleta » dt. gen. 18, 2011 10:38 pm

nivaira ha escrit:A mi em toca Sant Pau i he sentit de tot també... Ai... encara queda molt però no sé què fer!
Avui la meva gine m'ha dit que la seva companya de despatx fa natural a l'hospital de Barcelona. No volia anar al privat però... la meva gine em mereix molta confiança...



L'avantatge d'un gine privat és que saps que el part te l'assistirà ell segur...

No sé, jo sóc molt partidària de dur l'embaràs per la SS perquè crec que es porta d'una manera molt menys deicalitzada (i per tan més tranquil.la) que a les privades, però tot i fer el seguiment per SS, pel part vaig pagar a unes llevadores que atenen parts a casa, primer perquè volia parir a casa, i segin perquè no em volia arriscar a que em toqués a no sé qui durant el part, ni em volia haver de barallar entre contraccions perquè em deixessin aixecar etc
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nienna
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2082
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nienna » dc. gen. 19, 2011 8:52 am

Nivaira, muchísimas felicidades por tu embarazo!

Yo tuve a mis 2 hijos en Sant Pau. Al primero lo tuve en el hospital antiguo y la experiencia no fue muy buena, me tocó la borde de turno, que metía mucha mano y tenía mucha prisa con todo. Con la niña, que la tuve hace mes y medio, el tema fue completamente distinto. Tenía intención de hacer parto natural, pero como la nena no quería salir, al final fue parto inducido y con el dolor que eso implica... al final di a luz con peridural, pero en todo momento me respetaron, me dieron todo lo que pedí, me explicaron todo lo que hacían. Vamos, como trato personal un 10. Ahora tanto las instalaciones como el personal está preparado al 100% para partos naturales.

Cada mes dan una charla sobre el parto natural en el hospital. Llama a ginecología para ver que día es y si te puedes acercar te iría bien.

Las clases de preparación al parto sé que las hacen ahí, pero no sé como apuntarse. Yo las hice en mi CAP.

Si tienes alguna duda más dimelo.

Mucha suerte y que tengas muy buen embarazo!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dc. gen. 19, 2011 4:53 pm

Gràcies Lothiome!!! Miraré les xarrades, a veure què tal.
Ponioleta, jo també prefereixo fer-ho per la SS, però si he d'anar amb el desastre de llevadora que m'ha tocat, ho tinc clar... No sé, la meva gine també fa homeopatia i naturopatia i com em va dir que era la seva companya de despatx la que feia els parts, he pensat que aniré a parlar-hi i ja veurem... Si no, crec que l'opció seguirà sent la SS... Tinc dues amigues que van parir a casa i una va ser fantàstic i l'altra no, perquè les llevadores de la segona eren una mica especials... i 25 hores més tard va acabar a Sant Pau desmaiada. Però la primera va ser tot fantàstic i en conec un parell més! Però sóc una caganius i a casa em fa cosa...per si passa res... argggg a Holanda o Anglaterra tot és més fàcil!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: Ponioleta » dj. gen. 20, 2011 10:08 pm

nivaira ha escrit:argggg a Holanda o Anglaterra tot és més fàcil!



Ja veus si és més fàcil.... i sobretot... GRATIS!!!! (que a nosaltres ens va costar 2500 euros parir a casa!!! -curs, visites, seguiment d'embaràs, part i postpart-)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
ariun
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1241
Membre des de: ds. ago. 23, 2008 12:11 am
Ubicació: LLEIDA
Contacta:

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: ariun » dt. gen. 25, 2011 8:57 am

Jo soc de Lleida, pero tenia molt clar com tu que buscava part natural. Vaig començar a moure'm a la setmana 14.
Vaig anar buscant per Internet i vaig agafar 2 llevadores que em van acompanyar en tot el proces (embaras, part i post-part) i son les que em vaig endur a l'hospital per assegurar-me la jugada.
No sé com es l'hospital, peró si demanes consell sentiràs de tot.
Ara si busques informació, entra a www.elpartoesnuestro.es , i a partir d'aquí aniras trobant opcions (doules, llevadores, experiencies, suport...).

Moltes felicitats pel teu embaràs!!!
Imatge Imatge Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dt. gen. 25, 2011 7:05 pm

Gràcies Ariun!!!

Ara he descobert que la companya de despatx de la meva gine i que és qui porta parts, fa parts naturals a l'Hospital de Barcelona. I les dues noies que conec que van parir allà (no era natural però) va ser fatal. Ai... tinc visita amb ella el dia 3, a veure què em diu. Si no, cap a Sant Pau, de moment, a informar-me!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dc. gen. 26, 2011 7:30 pm

Una altra cosa... la meva llevadora, la del CAP, és horrible. Seempre toca la mateixa? Puc demanar canvi?
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: anoa » dt. jul. 19, 2011 9:48 am

Pujo aquest post a veure si algú té informació o una experiència recent a Sant Pau. A mi em toca Vall d'Hebron per zona i estic totalment convençuda en demanar la derivació per protocol de part natural a Sant Pau, espero que la llevadora que tinc ara no em posi molts problemes. Encara no ho he parlat amb ella però em dona la sensació que no l'agradarà gaire...
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dt. jul. 19, 2011 9:56 am

Anoa, bonica!!! La meva cosina va parir a Sant Pau, una amiga també i una coneguda ha parit aquesta setmana. Li preguntaré a aquesta darrera més detalls i te'ls passo! :)
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!
anoa
:: gosset
:: gosset
Entrades: 470
Membre des de: dg. oct. 17, 2010 4:21 pm

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: anoa » ds. ago. 06, 2011 12:55 pm

Noies resulta que ara fa uns sis mesos Vall d'Hebron ha introduït protocol de part natural i la llevadora m'ha dit que potser em posen algun problema amb la derivació a Sant Pau. Vull parir a Sant Pau i em preocupa que no em donin la derivació... Sabeu quan es pot solicitar?
Positives! Bombolla,Gegar,Madrona,Mama2010,MartaVila,NidiaGi,Ninetapetita,Nivaira,Pimpam,Brownie i Anoa!

Imatge
onayanez
Entrades: 4
Membre des de: dv. ago. 19, 2011 12:23 pm

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: onayanez » dv. ago. 19, 2011 12:28 pm

Bon dia,

La meva data prevista de part és el 24 de novembre. L'Hospital de Sant Pau és el que em toca per zona i m'agradaria fer un part natural però estic dubtant entre la Maternitat i Sant Pau. A diferència de la maternitat m'està costant molt saber si fan xerrades sobre el part natural a Sant Pau. Alguna de vosaltres em podria ajudar? He trucat i em diuen que ja no fan xerrades. Pot ser?

Gràcies
Avatar de l’usuari
nivaira
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1667
Membre des de: dj. oct. 07, 2010 10:05 am
Ubicació: Barcelona

Re: Part natural a l'hospital de Sant Pau (Barcelona)

EntradaAutor: nivaira » dv. ago. 19, 2011 5:28 pm

Hola noies!

Onayanez, jo tothom que conec que dubtava entre els dos ha preferit Sant Pau pel tracte i perquè parlant amb l'equip veien que es creien més el part natural, però suposo que depèn de qui et toqui. Ostres, abans sí que feien xerrades però ara no ho sé, potser al setembre?

Anoa bonicaaaaaa! Tinc una amiga que li tocava la Maternitat i ha demanat el trasllat a Sant Pau. Li va demanar a la llevadora que li fes un paper demanent-ho i la llevadora li va fer i li va dir que ella mateixa ho portés a Sant Pau i sembla que de moment no li posen cap pega.

Petons a totes!!
Imatge
Prometem que creixerà lliure en una terra lliure!

Imatge

Panxupacte al 100 %!!!!: Madrona, Brunadenit, Nivaira, Gegar, Bombolla, Ninetapetita, NidiaGi, Pimpam, Mama2010, Anoa, Brownie i Martavila!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::