camises de dormir?
camises de dormir?
Hola!
Sabeu on puc trobar camises de dormir que no siguin gaire carrinclones per a l'hospital?
En necessito de màniga llarga i és clar amb botons al davant.
Gràcies!
Sabeu on puc trobar camises de dormir que no siguin gaire carrinclones per a l'hospital?
En necessito de màniga llarga i és clar amb botons al davant.
Gràcies!
Re: camises de dormir?
Kiabi te pijames i camisesd de dormir de lactancia modernes i super ben pensades. Jo les he c omprat allí. El problema és que tardes una mica en rebre les coses. Potser un parell de setmanetes...
Si vols aprofitar per a mirar coses de bb ara hi ha super ofertes ( de 3x1 etc)
Si vols aprofitar per a mirar coses de bb ara hi ha super ofertes ( de 3x1 etc)
MARC I JOAN

Moltes gràcies!
MIreia, jo vaig trobar-les al mercadillo, al Woman Secret i a una botiga del meu poble...
Gràcies, al Women's Secret no n'hi ha d'abotonades, ara, però...
Jo t'aconsello que siguin de màniga curta, als hospitals fa molta calor: calefacció, visites a dojo, nen al damunt tot el dia (són com estufetes), subidon de llet... Després et pots endur alguna jaqueteta fineta de cotó per si tens fred, i després l'aprofitaràs més que la típica bata.
Jo he fet la ruta de les merceries del barri, i a tot arreu he vist coses de iaia i coses més modernetes, amb un preu mitjà d'uns 20 euros, però sent de màniga curta aquest estiu ho aprofitaré tot. I si vols convertir-ho en pijama per no ensenyar cuixa a les visites, amb uns leggings ho soluciones.
La nena la vaig tenir a ple estiu, i vaig comprar clips com els dels sostenidors de lactància a la merceria (20 cèntims) i vaig "tunejar" camises de dormir del WS i de l'Oysho de tirantet fi.
Jo he fet la ruta de les merceries del barri, i a tot arreu he vist coses de iaia i coses més modernetes, amb un preu mitjà d'uns 20 euros, però sent de màniga curta aquest estiu ho aprofitaré tot. I si vols convertir-ho en pijama per no ensenyar cuixa a les visites, amb uns leggings ho soluciones.
La nena la vaig tenir a ple estiu, i vaig comprar clips com els dels sostenidors de lactància a la merceria (20 cèntims) i vaig "tunejar" camises de dormir del WS i de l'Oysho de tirantet fi.
ma mare me'n va comrpar 3 de molt discretes (una de gris i una de negra, amb un dibuix d'un pinguï molt gracios!), a les paradetes del voltant del mercat de sants!
no se si ets de barcelona, pero on segur q en trobes es al mercat de sant antoni q hi ha moltes parades de roba...!
no se si ets de barcelona, pero on segur q en trobes es al mercat de sant antoni q hi ha moltes parades de roba...!
Bones!
A mi les camises de dormir per l'hospital me les va deixar una amiga que havia parit feia poc pq jo no trobava cap que m'agradés a un preu raonable. Crec que ella les va comprar al Primark i que n'hi havien moltes, modernes i bé de preu. Que vagi bé!
A mi les camises de dormir per l'hospital me les va deixar una amiga que havia parit feia poc pq jo no trobava cap que m'agradés a un preu raonable. Crec que ella les va comprar al Primark i que n'hi havien moltes, modernes i bé de preu. Que vagi bé!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |