Llibre Els secrets d'un part feliç
Llibre Els secrets d'un part feliç
Acaba de sortir el llibre, Els secrets d'un part feliç de la periodista Marta Espar (també hi ha versió en castellà). Jo me l'estic llegint, està fet a partir d'entrevistes a mares, ginecòlegs i llevadores. Pel que m'he llegit fins ara va encaminat a recomanar i justificar mèdicament un part respectat i poc medicalitzat.
Re: Llibre Els secrets d'un part feliç
Sona fantàstic!!!!! 

- eulalia1980
- :: poltre

- Entrades: 660
- Membre des de: dg. juny 06, 2010 8:31 pm
Senta!!! El vaig trobar a la biblioteca i me'n vaig enrecordar de tu!!!!
Es molt interessant!!! El vaig estar fullejant per sobre i em va agradar molt!!!!
Eulàlia
Es molt interessant!!! El vaig estar fullejant per sobre i em va agradar molt!!!!
Eulàlia

Hola!
Doncs jo també el buscaré i el llegiré a veure si m'aclareix alguns dubtes. Hi ha algún altre llibre sobre el part natural que em pugueu recomanar?
Moltes gràcies
Doncs jo també el buscaré i el llegiré a veure si m'aclareix alguns dubtes. Hi ha algún altre llibre sobre el part natural que em pugueu recomanar?
Moltes gràcies
- Airun_Tarragona
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dg. des. 19, 2010 9:34 pm
Gràcies per recomanar-lo! Estic buscant algunes lectures interessants sobre el tema. 

Hola!
Doncs ja l'he llegit i és fantàstic!! Li recomano a tothom, fa un munt de relats de mares i de professionals amb diferents experiències. Realment molt interessant.
Doncs ja l'he llegit i és fantàstic!! Li recomano a tothom, fa un munt de relats de mares i de professionals amb diferents experiències. Realment molt interessant.
A mi m'han arribat comentaris per part de llevadores molt respectuoses que no es gaire bo en alguns aspectes.
Jo us recomanaria més La revolucion del nacimiento (moolt canyero, potser massa, però diu veritats com punys), Adiós cigüeña, bastant canyero també, Guia de la mujer consciente para un parto mejor, molt bo, Nacer por cesarea? també parla de part respectat.
Jo us recomanaria més La revolucion del nacimiento (moolt canyero, potser massa, però diu veritats com punys), Adiós cigüeña, bastant canyero també, Guia de la mujer consciente para un parto mejor, molt bo, Nacer por cesarea? també parla de part respectat.
Hola!
Ayrs ara estic llegint La revolucion del nacimiento de la Isabel Fernaández del Castillo i realment el trobo molt més complert que l'altre. La veritat és que Els secrets d'un part feliç era el primer llibre que llegia i com a iniciació trobo que no està malament.
Gràcies per les altres recomanacions!!
Ayrs ara estic llegint La revolucion del nacimiento de la Isabel Fernaández del Castillo i realment el trobo molt més complert que l'altre. La veritat és que Els secrets d'un part feliç era el primer llibre que llegia i com a iniciació trobo que no està malament.
Gràcies per les altres recomanacions!!
Jo me l'he llegit, aquest! i està força bé!!! Ara, el que més m'ha agradat, sense dubte, és un que es titula VINCLES, està molt bé, en català i castellà, però no recordo l'autor... el vaig treure de la biblioteca, com aquest.
- tombarella
- :: girafa

- Entrades: 2036
- Membre des de: dc. gen. 20, 2010 10:48 pm
Ayrs ha escrit:A mi m'han arribat comentaris per part de llevadores molt respectuoses que no es gaire bo en alguns aspectes.
Hola!
Jo me l'estic llegint i trobo que està força bé. Però ja fa dies que em vaig fixar en el teu comentari, Ayrs, i ara em qüestiono cada paraula que llegeixo...
És per això que m'agradaria que expliquessis aquests comentaris sobre possibles errors o omissions que pugui contenir el llibre. M'interessa molt!!
Gràcies!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |