3er Part. Més ràpid que el 2on???
- Lídia
- :: papallona

- Entrades: 146
- Membre des de: dt. març 17, 2009 1:25 pm
- Ubicació: Catalunya Central
3er Part. Més ràpid que el 2on???
Bona tarda,
Estic una mica intrigada amb el tema del tercer part. La llevadora em va dir que els tercers no tenien cap " norma" establerta aixi com es diu que els segons solen ser la meitat més ràpids que el primer, els tercers podien ser inclus més llargs que el primer. jo que estava fins ara supertranquil.la , el primer 21h en total, comptant des de la primera contraccio a casa, el segon 8h i ara... estic feta un embolic.
Hi ha alguna tercera que em pugui dir el què??? Gracies
Estic una mica intrigada amb el tema del tercer part. La llevadora em va dir que els tercers no tenien cap " norma" establerta aixi com es diu que els segons solen ser la meitat més ràpids que el primer, els tercers podien ser inclus més llargs que el primer. jo que estava fins ara supertranquil.la , el primer 21h en total, comptant des de la primera contraccio a casa, el segon 8h i ara... estic feta un embolic.
Hi ha alguna tercera que em pugui dir el què??? Gracies
Re: 3er Part. Més ràpid que el 2on???
aiiiii jo estic com tu...a punt de comprovar-ho! a veure si algú ens treu de dubtes, sinó esperat uns 15 dies i t'ho explico jo directament!!!
Sort!!
RO
Sort!!
RO
La meva mare té 4 fills. El tercer una mica més i neix a les escales d'entrada de l'hospital, o sigui que quan va néixer el 4rt, el meu germà petit, estaven tots avisats, en canvi va tardar força!
Donc si serveix com a dada
El meu tercer part va ser de 5 hores, el més curt dels tres a les 38.
El segon varen ser gairebé 12 hores però perque va ser induit a les 37
El primer va ser de 8 hores a les 40.
El meu tercer part va ser de 5 hores, el més curt dels tres a les 38.
El segon varen ser gairebé 12 hores però perque va ser induit a les 37
El primer va ser de 8 hores a les 40.
- Lídia

RO, espero el teu relat... que tinguis un molt bon tercer part!!
Els meus son de 38set justes els dos. A veure aquesta com va...
Els meus son de 38set justes els dos. A veure aquesta com va...
gràcies Lidia...els meus dos van ser a les 38+4...a veure la nena, si es compleix el mateix, m'hauria de posar de part el dimecres....ai ai ai
Ja us explicaré!!
Gràcies Bita, molt bé no?? no gaires hores!
RO
Ja us explicaré!!
Gràcies Bita, molt bé no?? no gaires hores!
RO
- Lídia

Ei RO,
Ja he llegit al post del Febrer que havies tingut el tercer i molt bé no??
Enhorabona!
Ja he llegit al post del Febrer que havies tingut el tercer i molt bé no??
Enhorabona!
Lidia, moltes gracies!! He pensat en tu...ja volia dirte algo pero es q tinc el segon malalt i la cosa esta liada...
Encara he de fer la cronica...,,
Nena, va anar megarapid, vaig entrara l'hospital i al cap de 2h ja tenia la nena. Vaig entrar de 4cm dp de 2h a casa amb contraccions fluixetes cada 10 min. I en res anava dilatant. Vaig demanar la epi quan estava de 6 cm i l'anestesista va tardar una mitja hora i a l'arribar ja te no té hi vam ser a temps i en un quart d''hora tenia la Berta amb mi per part natural, a pel....molt mal!!
Si vols la epi ves amb temps!!!
Molta sort!!!!
RO
Encara he de fer la cronica...,,
Nena, va anar megarapid, vaig entrara l'hospital i al cap de 2h ja tenia la nena. Vaig entrar de 4cm dp de 2h a casa amb contraccions fluixetes cada 10 min. I en res anava dilatant. Vaig demanar la epi quan estava de 6 cm i l'anestesista va tardar una mitja hora i a l'arribar ja te no té hi vam ser a temps i en un quart d''hora tenia la Berta amb mi per part natural, a pel....molt mal!!
Si vols la epi ves amb temps!!!
Molta sort!!!!
RO
Hola!!!
Jo encara que em queda un mica encara... també estic esperant el meu tercer fill/a i la veritat es que també m´he preguntat moltes vegades com serà aquest tercer part...
El primera va anar força ràpid, vaig entrar a l´hospital dilatada de 5,5 de 37,5 setmanes i en un parell d´hores ja tenia el meu fill.
La segona, vaig passar tot el dia de part, vaig arribar al hospital dilatada de 3 i a la setmana 40, però vaig estar casi dotze hores per tenir-la.
Ara... em pregunto quines diferències hi haurà... i no sé fins quin punt l´experiència es un grau!! jeje.. perque ja sabem el que sen s ve a sobre!!!
Una abraçada!!
Jo encara que em queda un mica encara... també estic esperant el meu tercer fill/a i la veritat es que també m´he preguntat moltes vegades com serà aquest tercer part...
El primera va anar força ràpid, vaig entrar a l´hospital dilatada de 5,5 de 37,5 setmanes i en un parell d´hores ja tenia el meu fill.
La segona, vaig passar tot el dia de part, vaig arribar al hospital dilatada de 3 i a la setmana 40, però vaig estar casi dotze hores per tenir-la.
Ara... em pregunto quines diferències hi haurà... i no sé fins quin punt l´experiència es un grau!! jeje.. perque ja sabem el que sen s ve a sobre!!!
Una abraçada!!

- Lídia

moltes felicitats Sunka"!!! ja uedem poquetes que ens decidim per familia nombrosa,oi?? la gent encara em miren como un bitxo raro!! i encara em diuen, ui no se com vols portar fills aquest mon , tal i cm està....
ahir vaig anar al gine i em va dir que en teoria el primer es el mes lent, els segon força més curt ( no en el teu cas pel que veig) i el tercer molt semblant al segon, pero un pelet més curt. Ja et diré....
ahir vaig anar al gine i em va dir que en teoria el primer es el mes lent, els segon força més curt ( no en el teu cas pel que veig) i el tercer molt semblant al segon, pero un pelet més curt. Ja et diré....
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |