Parir a Sitges

Experiències i pors del moment més desitjat.

Cargolet
:: gosset
Entrades: 440
Membre des de: dl. des. 17, 2007 5:09 pm
Ubicació: Cardedeu

Parir a Sitges

EntradaAutor: Cargolet » dg. feb. 20, 2011 2:56 pm

Hola a tothom!

el passat mes de gener ens vam traslladar a Sitges, estic embarassada de 30 setmanes, esperem una segona filla que ha de néixer a principis de maig...

Volia saber si algú em podria donar una mica informació de les diferents opcions que hi ha per parir per la zona de Sitges... per zona ens tocaria tenir-la a l'hospital dels Camils, de Sant Pere de Ribes... què en sabeu? quines experiències heu tingut? són pro part natural, respecten els plans de part, etc??

I a prop de Sitges, què tal en altres hospitals? per Vilanova, Vilafranca, Castelldefels, Sant Boi?

les vostres opinions ens ajudaran moltíssim, estem una mica perduts!

Moltes gràcies guapes!

Montse
ImatgeImatge
rateta-
:: granota
:: granota
Entrades: 231
Membre des de: dl. maig 18, 2009 6:26 pm

Re: Parir a Sitges

EntradaAutor: rateta- » dl. feb. 21, 2011 6:50 am

Hola!

Jo encara no he parit però estic a punt! Sóc de Ribes, i igual que els sitgetans l'hospital de referència és els Camils, que el tenim a tocar. No et puc parlar per experiència pròpia encara, però de moment, sí que et puc dir que a les classes de preparació al part ens van fer visitar les instal·lacions de la zona de parts de l'hospital i em van semblar molt dignes: hi ha tres sals de dilatació força grandetes, amb dutxa, semblen una habitació d'una casa, i és on es pareix si tot va bé i no hi ha cap complicació. També ens van ensenyar la sala de parts i el quiròfan per si cal fer una cesàrea, amb la zona on fan les primeres cures als nadons. De la gent que conec que hi ha tingut els seus nens n'han quedat contents, el refrent més proper que en tinc és el meu nebot, que hi va nèixer fa quasi cinc anys i està a punt de tenir una germaneta, així que repeteixen al mateix hospital. Personalment, a part de les referències que en pugui tenir, també hem valorat la proximitat.

Una abraçada!
Imatge
Imatge
leo
:: conillet
:: conillet
Entrades: 364
Membre des de: dt. oct. 19, 2010 6:35 am

EntradaAutor: leo » dl. feb. 21, 2011 6:57 am

bon dia noies!
jo sóc de vilanova i per mutua em toca anar a bcn, però si és urgencia i no em dóna temps, aniré als camils, la meva doctora és d'allà i pel que he sentit és molt bon hospital!
a mi encara em queda una mica , però espero que us vagi molt bé a les dues!
una abraçada!
ImatgeImatge
nuralb
:: lleona
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dl. feb. 21, 2011 7:56 am

Eiii jo tb visc a Ribes, i jo vaig parir als Camils i mooolt be! nosaltres vam quedar molt contents,...les instal.lacions estan molt be, i desprès tens una habitació per a tu soleta amb
el teu home.
Respecten el part natural el màxim possible, intentar no fer episiotomies,...la meva nena venia
en una posició molt dolenta i van fer tot el que van poder per tal de no ferme-la,...al final la van treure amb forceps, però la bona feina del ginecòlec nomès em van posar dos puntets,... >.-<:
També respecten moltissim el tema de la lactancia materna, ve una assessora per veure com ho portes i tu tens sempre al bebe amb tu,...nomès s'ho emporten per netejar-lo i cambiar-li la robeta, o si han de fer alguna prova...la resta del temps va estar amb nosaltres a l'habitació.
Nosaltres vam quedar contentissims i quan tinguem un altre ni ho dubtem!!!
Imatge
Imatge
Cargolet
Entrades: 440
Membre des de: dl. des. 17, 2007 5:09 pm
Ubicació: Cardedeu

EntradaAutor: Cargolet » dl. feb. 21, 2011 9:35 am

Moltes gràcies guapes!

qué bé, realment les vostres opinions ens van molt bé!

a veure si amb les classes de preparació al part (que encara no he començat!) també hi anem a fer una visita...

merci!
ImatgeImatge
nuralb
Entrades: 990
Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes

EntradaAutor: nuralb » dl. feb. 21, 2011 4:17 pm

jo quan vaig fer les classes de preparació, tb va coincidir q el primer dia, feiem l'excursió a l'hospital,....i molt be, pq et quedes més tranquila....
Les clases jo les feia amb la Paqui i desprès amb la Gloria,...no sé si tindràs la mateia llevadora,...
i les clases de desprès del part tb van molt be,..a part q coincideixes amb altres noies,..jo vaig
fer un grupet molt maco durant aquell temps,..q desprès quedavem per passejar, fer cafes,..molt guai!!
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::