demanar consell...

Experiències i pors del moment més desitjat.

cigronet11
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. des. 28, 2010 11:43 am

demanar consell...

EntradaAutor: cigronet11 » dj. feb. 24, 2011 11:55 am

Bon dia a tothom!!!
Escric per demanar-vos un gran consell... on hem recomeneu tenir al peke???
Les nostres dues opcions son la clinica corachan i l'hospital de mataró, un per privat i l'altre per ss.
M'han parlat molt b d l'hospital de mataró, les sales d dilatació, diuen q tenen banyeres per relaxar-te, pilotes, etc i q el tracte es molt bo.
De la corachan tmb m'han dit coses molt bones, aixi q aquests papis novatos tenim un cacao mental,jejejeje.
Moltes gràcies :ok:
petazetas
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

Re: demanar consell...

EntradaAutor: petazetas » dj. feb. 24, 2011 12:23 pm

ostres que les dues opcions són molt diferents no?

Jo vaig tenir la meva a la Corachàn i molt bé, però es clar del que comentes de les banyeres, pilotes etc de l'Hospital de Mataró res de res.
La Lia ja és tota una princesa!
MiMi_M_T
:: lleona
:: lleona
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

EntradaAutor: MiMi_M_T » dj. feb. 24, 2011 12:39 pm

Jo vaig tenir al petit a la Clinica Corachán i la recomano 100%,ja pel tracte a la mami, el tracte al petit, com pels professionals, instal·lacions ...
Imatge

Imatge

Imatge
bipa
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dj. feb. 24, 2011 12:41 pm

Jo he parit a Mataró i no vaig veure les piscines per enlloc :-:) :-:) neujor:-) neujor:-) però tornaré a repetir...

Depèn del tipus de part que vulguis tenir i també del "despres" doncs m'imagino que a la Corachan tindras habitació individual i a Mataró és a compartir amb una altra partera.... les instal·lacions del paritori de Mataró estan bé però son un pel "justetes" d'espai però el més important per mi de Mataró és que acostumen a ser molt predisposats al part natural, a respectar el ritme i decisions de la mare i em sembla que la Corachan això no deu ser tant així, segur que tenen un % de cesaries força diferents i costa més sortir-se dels seus protocols... però ja et dic jo parlo del que he sentit..

A Mataró si que hi ha pilotes de dilatació i a mi el tracte de les llevadores em va agradar molt i si vols/pots fer part natural no et fan anar a la sala de parts si no que el pots tenir a la mateixa sala de dilatació. A banda que visc a 15 min de l'hospital i ja em va costar el desplaçament amb les contraccions pel que no em vull ni imaginar haver d'entrar a Barcelona en hora punta... tot i que molta gent pareix a Barcelona i no ho viu tant malament.... Després a planta et deixen força que tu mateixa vagis fent i si necessites qualsevol cosa les avises, però ja et dic, comparteixes l'espai i per tant segons la companya d'habitació que tinguis serà més o menys fàcil... nosaltres ens ho vam repartir i la primera nit la meva va ser la que va donar la tabarra tota la nit i la segona nit va ser la seva neujor:-) neujor:-)
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dt. març 08, 2011 9:02 am

Quin tipus de part vols? Depenent d'això serà més fàcil escollir.
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::