demanar consell...
- cigronet11
- :: puça

- Entrades: 36
- Membre des de: dt. des. 28, 2010 11:43 am
demanar consell...
Bon dia a tothom!!!
Escric per demanar-vos un gran consell... on hem recomeneu tenir al peke???
Les nostres dues opcions son la clinica corachan i l'hospital de mataró, un per privat i l'altre per ss.
M'han parlat molt b d l'hospital de mataró, les sales d dilatació, diuen q tenen banyeres per relaxar-te, pilotes, etc i q el tracte es molt bo.
De la corachan tmb m'han dit coses molt bones, aixi q aquests papis novatos tenim un cacao mental,jejejeje.
Moltes gràcies
Escric per demanar-vos un gran consell... on hem recomeneu tenir al peke???
Les nostres dues opcions son la clinica corachan i l'hospital de mataró, un per privat i l'altre per ss.
M'han parlat molt b d l'hospital de mataró, les sales d dilatació, diuen q tenen banyeres per relaxar-te, pilotes, etc i q el tracte es molt bo.
De la corachan tmb m'han dit coses molt bones, aixi q aquests papis novatos tenim un cacao mental,jejejeje.
Moltes gràcies
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Re: demanar consell...
ostres que les dues opcions són molt diferents no?
Jo vaig tenir la meva a la Corachàn i molt bé, però es clar del que comentes de les banyeres, pilotes etc de l'Hospital de Mataró res de res.
Jo vaig tenir la meva a la Corachàn i molt bé, però es clar del que comentes de les banyeres, pilotes etc de l'Hospital de Mataró res de res.
La Lia ja és tota una princesa!
Jo vaig tenir al petit a la Clinica Corachán i la recomano 100%,ja pel tracte a la mami, el tracte al petit, com pels professionals, instal·lacions ...
Jo he parit a Mataró i no vaig veure les piscines per enlloc
però tornaré a repetir...
Depèn del tipus de part que vulguis tenir i també del "despres" doncs m'imagino que a la Corachan tindras habitació individual i a Mataró és a compartir amb una altra partera.... les instal·lacions del paritori de Mataró estan bé però son un pel "justetes" d'espai però el més important per mi de Mataró és que acostumen a ser molt predisposats al part natural, a respectar el ritme i decisions de la mare i em sembla que la Corachan això no deu ser tant així, segur que tenen un % de cesaries força diferents i costa més sortir-se dels seus protocols... però ja et dic jo parlo del que he sentit..
A Mataró si que hi ha pilotes de dilatació i a mi el tracte de les llevadores em va agradar molt i si vols/pots fer part natural no et fan anar a la sala de parts si no que el pots tenir a la mateixa sala de dilatació. A banda que visc a 15 min de l'hospital i ja em va costar el desplaçament amb les contraccions pel que no em vull ni imaginar haver d'entrar a Barcelona en hora punta... tot i que molta gent pareix a Barcelona i no ho viu tant malament.... Després a planta et deixen força que tu mateixa vagis fent i si necessites qualsevol cosa les avises, però ja et dic, comparteixes l'espai i per tant segons la companya d'habitació que tinguis serà més o menys fàcil... nosaltres ens ho vam repartir i la primera nit la meva va ser la que va donar la tabarra tota la nit i la segona nit va ser la seva

però tornaré a repetir... Depèn del tipus de part que vulguis tenir i també del "despres" doncs m'imagino que a la Corachan tindras habitació individual i a Mataró és a compartir amb una altra partera.... les instal·lacions del paritori de Mataró estan bé però son un pel "justetes" d'espai però el més important per mi de Mataró és que acostumen a ser molt predisposats al part natural, a respectar el ritme i decisions de la mare i em sembla que la Corachan això no deu ser tant així, segur que tenen un % de cesaries força diferents i costa més sortir-se dels seus protocols... però ja et dic jo parlo del que he sentit..
A Mataró si que hi ha pilotes de dilatació i a mi el tracte de les llevadores em va agradar molt i si vols/pots fer part natural no et fan anar a la sala de parts si no que el pots tenir a la mateixa sala de dilatació. A banda que visc a 15 min de l'hospital i ja em va costar el desplaçament amb les contraccions pel que no em vull ni imaginar haver d'entrar a Barcelona en hora punta... tot i que molta gent pareix a Barcelona i no ho viu tant malament.... Després a planta et deixen força que tu mateixa vagis fent i si necessites qualsevol cosa les avises, però ja et dic, comparteixes l'espai i per tant segons la companya d'habitació que tinguis serà més o menys fàcil... nosaltres ens ho vam repartir i la primera nit la meva va ser la que va donar la tabarra tota la nit i la segona nit va ser la seva

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |