Seguiment per SS i part per MÚTUA?

Experiències i pors del moment més desitjat.

kilauea
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. nov. 19, 2010 9:13 pm

Seguiment per SS i part per MÚTUA?

EntradaAutor: kilauea » dt. març 01, 2011 9:33 am

Hola a totes!

tinc el dubte de si es pot fer el seguiment de l'embaràs al CAP de la seguretat social i finalment a l'hora del part anar a la clínica de la mútua, encara que no m'hagi visitat cada mes amb el gine d'allí?

algú ha fet això??????

es que el CAP em queda a 5 minuts de casa i de moment, l'atenció que estic rebent és de 10!, el gine de la mútua el tinc a 1 hora de distància en 2 transports públics diferents, i la veritat.... les visites no m'han emocionat tant com al CAP.

Em tocaria per la mútua parir a la Clinica del Pilar, que ja n'he llegit algunes coses per aqui i tampoc semblen molt tranquil·litzadores...

us agrairé la vostra experiència
url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url]

Imatge

Imatge
Tara
:: zebra
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

Re: Seguiment per SS i part per MÚTUA?

EntradaAutor: Tara » dt. març 01, 2011 9:40 am

Jo el que faria,de fet,ho vaig fer amb el primer embaràs ( pel segon ja m´havia donat de baixa de la mútua) és fer el seguiment per mútua i el part a la seguretat social.El seguiment per SS és com a trist,m´explico.Per mútua veus el teu cigronet cada mes,i des de la primera visita;per SS,fins la setmana 12 no tens la primera eco,i llavors una a les 20 i l´ultima a les 32 o 36 setmanes,ara no ho recordo.
Per experiències properes i pròpìa,et diré que les maternitats de la SS estan molt bé,i el personal és un encant,i si hi ha algun problema,estan molt més preparades.
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dt. març 01, 2011 9:41 am

Per cert,ENHORABONA!!!!!
Helia
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dt. març 01, 2011 10:32 am

I perquè no parir a l'hospital per SS? pensa que hi ha molt bons professionals, i normalment és on estan més ben preparats per si sorgeixen problemes durant el part, o si el teu petit necessita incubadora... quin hospital et toca? a més, si la Clínica del Pilar no t'agrada, jo m'ho pensaria...
ImatgeImatge
Imatge
arlet76
:: tigre
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. feb. 07, 2011 1:14 pm

EntradaAutor: arlet76 » dt. març 01, 2011 11:29 am

Jo crec que si estas contenta amb el tracte a la SS no tens per que anar a la mutua , i amb el part igual, sino et convenç la clínica on has de parir mira'n altres ja sigui per mutua o per SS. Jo en el meu cas ho vaig fer tot per mutua, per que el seguiment era més complert i el hospital que hem tocava per la SS deixava bastant que desitjar.
Ptonets
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. març 01, 2011 12:14 pm

Jo també penso que perque no parir per la SS? Jo també hi vaig parir i el tracte va ser un 10! A més estàn més preparats si hi ha algun problema greu a l'hora del part amb tu o amb el nen.
I en quan al seguiment del embaràs per la SS... en principi si l'embaràs rutlla bé les tres ecos estàndards són més que suficients. Però quan veuen alguna coseta t'en programen d'extres: a la nena li van veure una coseta al ronyó dret a la eco morfològica i em van programar ecos cada mes per controlar-ho fins que vaig parir.
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 27, 2012 3:49 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
kilauea

EntradaAutor: kilauea » dt. març 01, 2011 12:46 pm

Primer de tot moltes gràcies a totes per les respostes

l'hospital que em toca per la SS és el del Mar a Barcelona, i no en tinc referències. Sí he sentit a parlar molt bé de Sant Pau per exemple, però no se si es pot demanar canvi, ho podria intentar

No se, suposo que com que em sap greu estar pagant una mútua i "no aprofitar-ho", però la veritat em va fatal! i penso que quan ja tingui un panxot important, no tindré ganes de recòrrer tota barcelona per a fer les visites, que només els posen a les zones altes!!

bé, seguiré rumiant, valoraré això de parir també a la SS. Gràcies!
url=http://www.thebump.com/?utm_source=ticker&utm_medium=UBB&utm_campaign=tickers]Imatge[/url]

Imatge

Imatge
esta32
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. set. 06, 2010 2:56 pm

EntradaAutor: esta32 » dt. març 01, 2011 1:23 pm

Jo també penso que podries parir a l'hospital de la SS, sobretot si no has passat pel metge de la mútua ni tampoc t'agrada on et tocaria parir.

A més, si estàs molt avançada o esperes molt a anar al metge de la mútua, et pots trobar que no et vulgui fer el seguiment. Jo conec un cas que es feia el seguiment a BCN, essent de Girona i, quan es va decidir per parir a Girona, doncs a la clínica on li hauria tocat no la van voler perquè ja estava massa avançada i no li havien fet seguiment de l'embaràs.
Imatge

26/09 - cantem el POSITIU!
5/10 - 1a ECO - li escoltem el batec!!
26/10 - 2a ECO - ja fa 2'4cm
5/11 - 3a ECO - medeix 3'8cm
18/11 - Plec nucal ok. Esperem anàlisis!
7/12 - TS perfecte! És un nen!!!
13/01 - Eco morfològica ok!
7/02 - En Bernat ja pesa 1 kg!
5/04 - Ja estem a 2'5 kgs!!!
28/04 - Ja anem cap als 3kgs!!
22/05 JA TENIM EN BERNAT!!!!
Castanyeta
Entrades: 2680
Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Castanyeta » dt. març 01, 2011 1:24 pm

Hola, jo també et recomano fer-ho tot per la SS.
Però, en canvi, et desrecomano l'Hospital del Mar. No pel personal, que són fantàstics, sinó pq només tenen dues sales de parts i estan col·lapsats gairebé sempre. Jo hi he hagut d'anar un parell de vegades a urgències ginecològiques, i sempre hi he vist parteres passant les contraccions en camilles al passadís...
No hi ha cap problema a sol·licitar parir en un altre hospital. Jo ho vaig fer així amb l'embaràs anterior, i ara ho estic repetint: seguiment de l'embaràs per la SS, amb visites ordinàries al CAP i a l'hospital del Mar, que és el de referència per les ecos i altres proves que calgui fer; però demanaré parir a la Maternitat; això ho demanes més endavant, cap a les 30 s., em sembla, en una de les visites amb la llevadora; ella mateixa te n'informarà...

Ah, mira't aquest post, on trobaràs més opinions: viewtopic.php?f=5&t=21064&start=0
Imatge

+ + 2.11.2007 · 4.6.2008 · Joana, 26.5.2011 · 17.3.2012 + +
Imatge . Imatge
Imatge . Imatge
kilauea

EntradaAutor: kilauea » dt. març 01, 2011 7:20 pm

Gràcies castenyeta, intentaré demanar el canvi d'hospital. La veritat el del Mar em va molt bé per les ecos i tota la pesca perquè el tinc bastant a prop de casa, però no em semblava que fos un bon lloc per al part,

però creus que cal esperar a la setmana 30 per demanar-ho? si ho vaig consultant ja amb la llevadora potser hi ha més possibilitats o millor que no...

Esta 32 sí he passat pel de la mútua, però només una visita, la de 8 setmanes amb ecografia i tot, però a part d'això no em va explicar gairebé res, només em va pesar i punt. Clar, si ara passo d'anar més, per proximitat de l'altre centre sobretot, ho haurien d'entendre no???

Imatge

Imatge
Senta
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: Senta » dc. març 02, 2011 7:48 pm

Hola Kilauea, moltes felicitats pel teu positiu. A mi també em tocava l'hospital del Mar i no el recomano. No pels professionals que segur que són bons, sinó perquè està massificat. El seguiment de l'embaràs el vaig fer en un privat i molt bé perquè et fan moltes ecos. També podries combinar les dues coses.
I a l'últim moment, a les 37 setmanes, vaig demanar la derivació a la Maternitat. No ho vaig fer abans perquè dubtava entre donar a llum a la privada o a la SS. Finalment vaig triar la Maternitat i estic molt contenta. La derivació la vaig demanar a la llevadora del CAP i no em va posar cap problema.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
kilauea

EntradaAutor: kilauea » dv. març 04, 2011 5:53 pm

Gràcies Senta, tindré en compte lo del Mar i provaré de demanar la derivació, si finalment vaig per la SS, que segurament sí, perquè per la mútua a la clínica del Pilar no he llegit gaires bones crítiques.
Gràcies a totes!

Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::